Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 113 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: Volleybal uit Cast Away

    Ik zoek 'Wilson' uit Cast Away. Iemand die deze te koop heeft of weet waar hij voordelig te halen is?

    [/

  2. #2

    Standaard

    up, want ik zoek m ook :wink:

  3. #3

    Standaard

    Misschien kan je een Wilson bal kopen en dat figuurtje er zelf op maken

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze bal ook en ik heb hem eens gekregen via mijn broer die bij Wilson werkte. Hij heeft ook wel eens op de site gestaan van Wilson waar je hem gewoon kon kopen.
    Het was echter een tijdelijke uitgave die nu dus niet meer te koop is.
    Enige optie is dan volgens mij Ebay.

  5. #5

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    http://www.thesportsauthority.com/sm-wilson-castaway-avp-volleyball--pi-684880.html

    found 8)
    held !

    Heb je hem zelf besteld? Hij ziet er erg cool uit ;D ga hem zelf denk ik ook wel bestellen !

    *edit* Zie ik nou dat het alleen binne US shipping is? ik kan geen ander land kiezen ;o !

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    http://www.thesportsauthority.com/sm-wilson-castaway-avp-volleyball--pi-684880.html

    found 8)
    held !

    Heb je hem zelf besteld? Hij ziet er erg cool uit ;D ga hem zelf denk ik ook wel bestellen !

    *edit* Zie ik nou dat het alleen binne US shipping is? ik kan geen ander land kiezen ;o !
    same problem

  9. #9

    Standaard

    is er niet iemand die contacten heeft in de USA en een paar ballen zou willen kopen om die vervolgens naar ons te versturen?

  10. #10

    Standaard

    In oktober bezoek ik vrienden daar, dan neem ik er denk ik wel een paar mee.

  11. #11

    Standaard

    laat maar weten tegen die tijd

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dopamine
    In oktober bezoek ik vrienden daar, dan neem ik er denk ik wel een paar mee.
    Super!

  13. #13

    Standaard

    *bookmarkt voor later*

  14. #14

    Standaard

    Stuur mij ook maar een PM tegen die tijd!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    http://www.thesportsauthority.com/sm-wilson-castaway-avp-volleyball--pi-684880.html

    found 8)
    Die site had ik ook gezien inderdaad, maar zoals de anderen ook al zeiden helaas alleen binnen de VS...

  16. #16

    Standaard

    Er is een hele reutel van die sport-stores die hem allemaal voor $15 aanbieden met $5 verzenden binnen de US. Waarschijnlijk allemaal dezelfde moederketen.

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dopamine
    In oktober bezoek ik vrienden daar, dan neem ik er denk ik wel een paar mee.

    Als je mij 1 zou willen meenemen dan zou ik dat zeer op prjis stellen!

    En natuurlijk mag je me daar altijd een PM over sturen.

    Thnx alvast!

  18. #18

    Standaard

    Hij mag wel een extra koffer meenemen om al die ballen mee te nemen. Die doos die er omheen zit is niet echt klein te noemen.
    Opsturen lijkt me beter.

  19. #19
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hij mag wel een extra koffer meenemen om al die ballen mee te nemen. Die doos die er omheen zit is niet echt klein te noemen.
    Opsturen lijkt me beter.

    Ik denk dat veel mensen hier op het forum wel zo'n bal willen hebben. Misschien kunnen we de website mailen en zeggen dat we er 30 willen hebben ofzo? Laat ze ze maar opsturen! :wink:

  20. #20

    Standaard

    ja een powerbuy voor die ballen!
    lijkt me geen slecht idee

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja een powerbuy voor die ballen!
    lijkt me geen slecht idee
    Misschien dat ze ze dan wel versturen, maar ik denk het niet.
    Ik heb een meerdere kennissen in Amerika en ik zal eens vragen of één van hen niet wat ballen wil kopen en opsturen, uiteraard met vergoeding van de bal+ verzendkosten.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja een powerbuy voor die ballen!
    lijkt me geen slecht idee
    Misschien dat ze ze dan wel versturen, maar ik denk het niet.
    Ik heb een meerdere kennissen in Amerika en ik zal eens vragen of één van hen niet wat ballen wil kopen en opsturen, uiteraard met vergoeding van de bal+ verzendkosten.
    Zou wel gaaf zijn. Of gewoon contact opnemen en vragen of de bij een afname van 20-30 stuks wel voor één keer internationaal versturen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Ik heb het initiatief genomen en ze alvast gemaild

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Ik heb het initiatief genomen en ze alvast gemaild
    Top, nu maar even afwachten of ze akkoord gaan. Ze moeten dan waarschijnlijk wel naar één adres waarna ze weer verder verzonden kunnen worden. Dubbele verzendkosten dus
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    Daar is vast iets op te vinden. Laten we eerst afwachten of er uberhaupt antwoord komt. Ill keep you guys posted.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •