Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 113 van 113 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb even een vraagje ivm met een bepaalde uitgave.

    Het gaat over deze uitgave:

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/33836...t.html?cur=258

    Zijn dit de SE met Nederlandse subs of niet?

  2. #102

    Standaard

    Deze uitgave heeft inderdaad Nederlandse ondertitels. Hij is echter niet Nederlands of Vlaams gesproken.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze uitgave heeft inderdaad Nederlandse ondertitels. Hij is echter niet Nederlands of Vlaams gesproken.
    Het zijn dan de Se edition die in dit pack zitten? Kan het niet goed opmaken uit de beschrijving vanop play.

  4. #104

    Standaard

    Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Heeft deze uitgave nou 2 discs of 4? Wie weet het?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Heeft deze uitgave nou 2 discs of 4? Wie weet het?
    Ja ook omdat de niet SE geen Nederlandse subs hebben volgens dvdcompare. Daarom zou ik er graag zeker van zijn dat het de SE zijn.

  6. #106

    Standaard

    Het is moeilijk te lezen, maar aan de hoeveelheid extra's te zien op onderstaande afbeelding van de achterzijde van de cover betreft het een box met vier discs.


  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is moeilijk te lezen, maar aan de hoeveelheid extra's te zien op onderstaande afbeelding van de achterzijde van de cover betreft het een box met vier discs.

    Ja ik vermoed het ook maar ik wil het graag zeker weten eer ik die ga bestellen. Dus als iemand kan bevestigen welke versie er juist in zit?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ja ik vermoed het ook maar ik wil het graag zeker weten eer ik die ga bestellen. Dus als iemand kan bevestigen welke versie er juist in zit?
    Niemand die deze set heeft en kan bevestigen of het de versies met Nederlandse ondertitels bevat?

  9. #109

    Standaard

    Als je dvdcompare.net erop naslaat, zie je dat de 2-disc van beide delen Nederlandse subs bevatten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als je dvdcompare.net erop naslaat, zie je dat de 2-disc van beide delen Nederlandse subs bevatten.
    Ja dat heb ik ook gedaan maar het is me alleen niet duidelijk of in deze collector's set de 2-disc edities zitten of de 1-disc edities zonder Nederlandse subs.

  11. #111

    Standaard

    Ik zou zeggen dat het de 2-discs zijn, op de specs af te gaan. De 1 disc heeft lang niet zoveel extra's. Ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis, toch?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik zou zeggen dat het de 2-discs zijn, op de specs af te gaan. De 1 disc heeft lang niet zoveel extra's. Ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis, toch?
    Op amazon.co.uk staat: Number of discs: 2

  13. #113

    Standaard

    Da's mooi. Bedankt voor de info allemaal.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •