Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 66 van 66 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb erg genoten van het gebeuren,hoop dat het snel op dvd komt.
    Pink floyd en Sting waren een van de toppers.Jammer dat de optredens zo kort waren,want ik zie liever wat minder acts en dan meer speeltijd voor de echte topacts.Over 20 jaar weer maar dan gewoon voor de fun zonder dat er een reden aan kleeft.
    Ik vermoed, Dennis, dat wij generatiegenoten zijn... Am I correct?!?
    Mijn bouwjaar is 1973. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Mijn bouwjaar is 1973. :wink:
    Zie je wel. Dat scheelt 4 jaar. Das geen generatie verschil!

  3. #53

    Standaard

    Van nu.nl: de eerste illegale Live8 DVDs stonden al weer op ebay... Stonden, ze zijn er inmiddels vanaf gehaald door ebay...

  4. #54

    Standaard

    Hmmm, legaal of niet...ik zou graag een dvdtje hebben met de beste optredens erop.... Ikzelf heb stom genoeg de HDD-recorder van mijn ouders moeten voorprogrammeren om alles van NL3 op te nemen ipv de BBC (Dit omdat de gids meldde dat de NL-versie ononderbroken zou zijn van 14 tot 03 uur....dit klopte beide niet >>> Als de gids wat duidelijker zou zijn geweest in de programmering van de BBC had ik die zender wel de hele dag opgenomen ....K*T K*T K*T )

    Met wat editten hoop ik dat ik nog wat van de 11 uur aan opnames te kunnen maken maar ik ben bang dat de brei en consorten de boel aardig hebben lopen te verstieren.

    Heeft iemand nog een gratis kopietje van een legaal opgenomen HDD opname van de bbc?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Zag via een filmpje uit bovenstaande URL dat Michael Stipe zich behoorlijk had toegetakeld. Wat mankeert die goser?!?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Hmmm, legaal of niet...ik zou graag een dvdtje hebben met de beste optredens erop.... Ikzelf heb stom genoeg de HDD-recorder van mijn ouders moeten voorprogrammeren om alles van NL3 op te nemen ipv de BBC (Dit omdat de gids meldde dat de NL-versie ononderbroken zou zijn van 14 tot 03 uur....dit klopte beide niet >>> Als de gids wat duidelijker zou zijn geweest in de programmering van de BBC had ik die zender wel de hele dag opgenomen ....K*T K*T K*T )

    Met wat editten hoop ik dat ik nog wat van de 11 uur aan opnames te kunnen maken maar ik ben bang dat de brei en consorten de boel aardig hebben lopen te verstieren.

    Heeft iemand nog een gratis kopietje van een legaal opgenomen HDD opname van de bbc?
    Ja, dan heb ik ook interesse.
    Kijk eens op de newsgroepen van je internet provider, hier vindt je alle optreden's op dvd..... Setjes van 4 DVD's met verschillende artiesten erop. Ook intressant de opname van PF gemixed met het geluid van BBc radio (is echt een top DVDtje geworden met menuutjes en chapters)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Ik vond de uitzending op Nederland 3 één hele grote teleurstellende aanfluiting. Die gasten in de studio vonden zichzelf veel belangrijker en leuker dan de optredens die werden gegeven.

    Ik heb halverwege de dvd-box van 1985 maar aangezet .... ik heb genoten !
    Claudia de Breij vond ik wel leuk. Maar op een gegeven moment kwam er zo'n goser bij die alles afkraakte wat los en vast zat... Tsja, en dat bij een evenement als Live8... Dan hoeft het voor mij niet meer.
    Best jammer dat ze dit soort evenementen niet in de volledigheid op dvd zetten(zoveel uur, zoveel concerten). Hoe volledig is de dvd van Live Aid 1985??
    Ik ben laatst op een tradingsite een aanvullende set van 4 DVD's tegengekomen met opname die niet op de commerciele versie staan.....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Kijk eens op de newsgroepen van je internet provider, hier vindt je alle optreden's op dvd.....
    Op de nieuwsgroepen die chello aanbiedt staat het zeker niet?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Kijk eens op de newsgroepen van je internet provider, hier vindt je alle optreden's op dvd.....
    Op de nieuwsgroepen die chello aanbiedt staat het zeker niet?
    Nope...... maar als je intresse hebt kun je ook gewoon een los abonnement nemen bij eweka (€7.50 pm) of tweaksnews, hier kun je het eerst 10 dagen proberen! (dan heb je tijd genoeg om Live8 te downloaden)

  11. #61

    Standaard

    Bedoel je TweakNews ipv TweaksNews?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Bedoel je TweakNews ipv TweaksNews?

  13. #63

    Standaard

    Tsja, een vriend van me die zweert bij een of ander programma om nieuwsgroepen leeg te lurken. Menig DVD'tje heeft hij daar vandaan. "'s Avonds opstarten, 's ochtends binnen" claimt hij. NewsLeecher of zoiets... Maar ja, in 10 dagen trial-tijd krijg ik dat natuurlijk nooit allemaal onder de knie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Tsja, een vriend van me die zweert bij een of ander programma om nieuwsgroepen leeg te lurken. Menig DVD'tje heeft hij daar vandaan. "'s Avonds opstarten, 's ochtends binnen" claimt hij. NewsLeecher of zoiets... Maar ja, in 10 dagen trial-tijd krijg ik dat natuurlijk nooit allemaal onder de knie
    Het stelt allemaal geen donder voor check : http://www.tuts4u.com/

    en je bent binnen een paar uur live8 aan het slurpen....

    Mijn tip : gebruik Grabit (www.shemes.com) om te newsgroepen is stukken eenvoudiger als Newsleecher.....

    :wink:

  15. #65

    Standaard

    Gooohh....

    Laat ik nou vanavond niets te doen hebben...

  16. #66

    Standaard

    Het stelt echt niets voor.... Ken je Bittorrent? Ook hier kun je aardig wat Live8 vandaan plukken (gaat alleen niet zo snel als newsgroepen!) Ik pak vanaf bittorrent maandelijks 20 muziek dvd's (allemaal niet commercieel uitgebrachte live opname!!!!)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •