Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 84 worden weergegeven.

Discussie: gratis dvd

  1. #1

    Standaard gratis dvd

    hm wegens bereiken van de 1300 trades wederom een gratis dvd.
    omdat ik normaal gesproken bagger dvd's weggeef zal ik deze keer een uitzondering maken

    betreft: hannibal superbit r2 nl.

    geinteresseerden kunnen een berichtje achterlaten, echter post wel je favoriete moordscene
    waarom weet ik ook niet maar ik wil eens kijken hoeveel zieke geesten hier rondlopen.

    scenes mogen dus uit films komen of uit je fantasie

    inschrijven kan tot 18 juni 19:00 u.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2

    Standaard

    ik doe graag mee


    mijn favo moord scene''s zijn

    (Maximus >>Ceasar dood maakt)
    (John Mclane>>Yippee-ki-yay, ************ )



    of moesten het zieke films zijn?

  3. #3

    Standaard

    Wederom van harte! Ik doe ook graag mee.

    Het is nog net geen moord scene, maar de scene in The Shining waarin Jack Nicholson met een bijl achter zijn vrouw aanrent (Here's Johnny) vind ik toch wel gruwelijk goed!

  4. #4

    Standaard

    Gaaf John, deze wil ik best van je krijgen.

    Mijn favoriet is de chainsaw in Scarface!! Heerlijk!!

  5. #5

    Standaard

    Cool !!!

    Sin City >> Hartigan die Roark Jr./Yellow Bastard zijn hersenpan inslaat en zijn edele delen eraf ript

  6. #6

    Standaard

    Dat was die keer dat ik mijn vorige buurvrouw tegen kwam 's avonds
    laat...... oeps, je bedoelt natuurlijk favo moordscene uit een film

    Dan is het toch C'est arrivé près de chez vous, als de filmcrew de 1ste
    keer mee begint te helpen.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  7. #7

    Standaard

    leuke actie John!

    geen favoriete scene, maar favoriete moordfilm: Battle Royale

  8. #8

    Standaard

    De allerbeste moordscene is uiteraard de legendarische douchescene uit Psycho

  9. #9

    Standaard

    De beste scene is die uit Hannibal , waarin hij die man aan die stoel aan het balkon laat hangen. En er het één en ander uit zijn borstkas op straat valt.

  10. #10

    Standaard

    tjong john, verzuip je nog niet in de dvd's? (zou een leuke moordscéne kunnen zijn )

    Mijn favoriete moordscéne komt uit de mummy, waar de "copmagnon" van onze helden van binnen uit opgevreten word door een aantal recalcitrante scarabeeën omdat ie met z'n inhalige fikken niet van die juweeltjes in de muur af kan blijven.
    Live Long and Prosper

  11. #11

    Standaard

    Mijn "favoriet" is toch echt de beruchte stoeprand scène uit American History X...


  12. #12

    Standaard

    Mijn favoriete is een nog te maken scene waarin een bepaalde FredKroket een BoB-box naar het hoofd van een zeker John Sital gooit die daarna aan zijn verwondingen bezwijkt...

    wat denk je maak ik een kans op de DVD?
    "City of light, city of magic!"

  13. #13

    Standaard

    ongetwijfeld de scene uit Grosse Point Blank waarin John Cusack een huurmoordenaar uitschakelt met een kogel en hem daarna een aantal keren met een koekepan bewerkt!
    Hilarisch!!
    Toffe Actie John!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Mijn favoriete is een nog te maken scene waarin een bepaalde FredKroket een BoB-box naar het hoofd van een zeker John Sital gooit die daarna aan zijn verwondingen bezwijkt...

    wat denk je maak ik een kans op de DVD?
    ik wacht de andere inzendingen af
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #15
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik doe ook wel ff mee


    het meest geweldige moment vond ik uit Sin City dat [spoiler:7be54e22b0] Jackie Boy in de auto zat van Dwight?, met zijn keel half doorgesneden en het gedeelte van zijn pistool in zijn voorhoofd, en dat Dwight ineens hard remt en dat Jackie Boy hard dat gedeelte van dat pistool zijn hersenpan in mept door middel van het dashbord [/spoiler:7be54e22b0]

    geweldige scene

  16. #16

    Standaard

    Twee scene's (omdat de eerste moord net niet lukt):

    What Lies Beneath: vrouw ligt verlamd in bad waarin het waterpeil langzaam stijgt. Vrouw is volkomen bij kennis maar kan zich (bijna) niet bewegen... Bijna...

    American Beauty: de moord op de hoofdrolspeler. Indrukwekkend omdat hij (1) het als "voice over" al aangekondigd heeft dat hij vermoord wordt, en (2) omdat er, volgens de kijker twee verdachten zijn en (3) omdat nummer drie het uiteindelijk gedaan heeft...

    Wat vind je John?!?

  17. #17

    Standaard

    Ik kijk weinig tot geen horrors, dus een echt zieke scene kan ik je niet noemen. Welke me altijd wel is bijgebleven is uit Amsterdamned:

    [spoiler:2cc159b0f3]Met onze eigen Leontien (voor intimi: mevrouw Borsato) die ligt te dobberen op een opblaasbootje met de benen wijd en dat die duiker dan z'n mes door de bodem steekt en richting kruis trekt... [/spoiler:2cc159b0f3]

    Je ziet niets, maar het idee...

  18. #18

    Standaard

    Ongetwijfeld de krakende tanden, de splijtende kaken en vlijmscherpe breuk van de nekwervel op de stoeprand uit American History X!!

    Enne dat geluid is versterkt in de film, in het echt klinkt dat niet zo


  19. #19

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met LockStock. Die scene heb ik gewoon een paar keer teruggespoeld om hem weer en weer te kijken, bruut gemaakt.


    Hoe weet je trouwens dat dat in het echt niet zo klinkt? :P

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik doe ook wel ff mee


    het meest geweldige moment vond ik uit Sin City dat [spoiler:1aa48aa07f] Jackie Boy in de auto zat van Dwight?, met zijn keel half doorgesneden en het gedeelte van zijn pistool in zijn voorhoofd, en dat Dwight ineens hard remt en dat Jackie Boy hard dat gedeelte van dat pistool zijn hersenpan in mept door middel van het dashbord [/spoiler:1aa48aa07f]

    geweldige scene
    Ja maar die scene geldt niet want daar is Jackie Boy officeel al de pijp uit...
    "City of light, city of magic!"

  21. #21

    Standaard

    De eindscene van Don't Look Now.

  22. #22

    Standaard

    Vette actie

    Ik ga voor de scene uit Pulp Fiction, waar Jules 'Ezekiel 25:17' opzegt...

    "The path of the righteous man is beset on all sides bij the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness. For he is truly his brothers keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you"
    Mijn fotografie portfolio: mickdoesclick

  23. #23

    Standaard

    Fantasie:

    Iemand breekt in bij John Sital. Maar John heeft natuurlijk zijn 2e Kill Bill zwaard replica naast zijn bed liggen. Waarmee hij de inbreker gedeeltelijk de deur wijst, en gedeeltelijk de woonkamer, en gedeeltelijk de keuken, uit 'zelfverdedeging' natuurlijk.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  24. #24

    Standaard

    Toffe actie.

    Een van mijn favoriete moordscenes komt uit Schindler's List.

    De scene waar die Duitser op het balkon staat, klassieke muziek op heeft staan en met zijn geweer een aantal joden, die verderop aan het werken zijn, neer schiet.
    Silver Trader op dvdforum

  25. #25

    Standaard

    gave aktie john!


    mijn favo moordscene komt uit irreversible als er eentje wordt doodgeslagen met een brandblusser
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •