Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 130 van 130 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Je zou ook nog kunnen kijken naar een Denon DHT-550SD:



    Is door What Hifi als beste getest. In die test moest deze set het opnemen tegen vergelijkbare sets van o.a. JVC en Philips.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #127

    Standaard

    Die set die Pjotr aangeeft is ook een mooie optie idd

  3. #128

    Standaard

    Afgelopen zaterdag toevallig de Monitor Audio Radius gehoord. Ik ken de Yamaha packs niet, net zo min als de genoemde Denon, maar was erg onder de indruk van de Radius....
    Om je nog meer aan het eventuele twijfelen te helpen :wink:
    Marantz SR6300, Sony DVP-NS930, Panasonic DMR-EH67k, Philips CD-650, 4 x Monitor Audio Silver 8i, Monitor Audio SLCR, Panasonic TH-42PV70

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door V-Max145
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Hoe kan dit nou voledig HD compatible zijn... Hij kan niet eens de 1080i resolutie aan...
    Sinds wanneer noemt men een resolutie van 1280x 765 geen HD meer ?

    Het scherm kan perfect 720P en 1080i aan.
    de 435 kan geen native 720p aan die wordt ook gedownscaled. de 50" versie moet het 720p signaal weer upscalen.

    Daarnaast een plasma is leuk maar qua stroom een stuk duurder en de huidige generatie LCD's zijn vaak beter dan de meeste plasma tv de je ziet. Daarnaast kan een beamer ook heel aardig in een kleine ruimte.

    qua LCD zou ik bv een 32 of 37" philips nemen
    receiver Marantz SR7500
    Boxen: Mordaunt Short Genie
    Bekabeling: QED S.A. als het even kan
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  5. #130

    Standaard

    En, en en Britte? Al meer bekend/ ingericht etc?
    Huis is al aardig ingericht zag ik met zelfs al de verjaardag van Merel (?) gevierd. Maar wat staat er nu?
    En ook niet onbelangrijk (voor mij) hoe bevalt de panasonic? M.n. ook TV uitzendingen?

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •