De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard extra's van DVD-boxen van HBO-series

    De dvd's van HBO-series zijn echt duur... En toch hebben ze zo weinig aantal afleveringen (meestal tegen 15 afleveringen per serie) en op elk DVD-box van HBO zit er maar één extra op.

    Ik vind dit nogal flauw in vergelijking met de andere TV-series.
    Niet dat ik iets tegen HBO heb... Ik ben erg zot op HBO-series (Sex&TheCity, The Sopranos, Six Feet Under, Carnivale,...)
    Maar als je eens kijkt naar DVD-boxen van '24', 'Alias', enzovoort... Allemaal zo'n 22 afleveringen met véél extra's... en toch 50 euro goedkoper dan alle HBO-series die er zijn!

    Ik snap dit echt niet!

    Jorn
    I'm Bad Angel But Good Devil

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik blijf het jammer vinden dat OZ nog steeds niet in Nederland is uitgebracht. Er is zelfs geen enkele R2 release.

    Die hadden ze wat mij betreft beter kunnen releasen dan het uiterst zwakke Carnivale.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BabaBooey

    Die hadden ze wat mij betreft beter kunnen releasen dan het uiterst zwakke Carnivale.
    Carnivale is imo echt niet zwak, het is imo een van de beste series ooit..

  5. #5

    Standaard

    Niet helemaal mee eens, de Band of Brothers box (tin) die volgens mij ook van HBO is heeft legia aan extra's.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelangelo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BabaBooey

    Die hadden ze wat mij betreft beter kunnen releasen dan het uiterst zwakke Carnivale.
    Carnivale is imo echt niet zwak, het is imo een van de beste series ooit..
    Het zal vast geen slechte serie zijn maar in vergelijking met de andere HBO series is het nou niet echt het juweeltje waar ik op zat te hopen.
    De karakters konden mij totaal niet boeien en dan heb ik het nog niet eens over het tergend langzame tempo van de serie.

    Geef mij dan toch maar OZ op DVD, ondanks het feit dat ook die serie na een stuk of 4 seizoenen om te huilen werd.

  7. #7

    Standaard

    [quote="BabaBooey"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelangelo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BabaBooey

    Die hadden ze wat mij betreft beter kunnen releasen dan het uiterst zwakke Carnivale.
    Carnivale is imo echt niet zwak, het is imo een van de beste series ooit..
    Het zal vast geen slechte serie zijn maar in vergelijking met de andere HBO series is het nou niet echt het juweeltje waar ik op zat te hopen.
    De karakters konden mij totaal niet boeien en dan heb ik het nog niet eens over het tergend langzame tempo van de serie.[/quote

    Tja, daar tegenover kan je oa een sfeervolle setting, goed uitgewerkte karakters, een sterk en diep verhaal en prima acteerwerk zetten...
    Ik denk ook meer dat het een "intellectuele" serie is...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelangelo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BabaBooey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelangelo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BabaBooey

    Die hadden ze wat mij betreft beter kunnen releasen dan het uiterst zwakke Carnivale.
    Carnivale is imo echt niet zwak, het is imo een van de beste series ooit..
    Het zal vast geen slechte serie zijn maar in vergelijking met de andere HBO series is het nou niet echt het juweeltje waar ik op zat te hopen.
    De karakters konden mij totaal niet boeien en dan heb ik het nog niet eens over het tergend langzame tempo van de serie.
    Tja, daar tegenover kan je oa een sfeervolle setting, goed uitgewerkte karakters, een sterk en diep verhaal en prima acteerwerk zetten...
    Ik denk ook meer dat het een "intellectuele" serie is...
    Er zit heus wel potentie in de show, maar er wordt iedere keer een nieuw plot geintroduceerd waarin vervolgens nooit een climax wordt bereikt.
    Het idee achter de serie is heel gaaf, maar de potentie wordt er gewoonweg niet uitgehaald. Laat staan het feit dat er zoveel kan worden gedaan met de tijd waarin het zich afspeelt en dat niet wordt gedaan.

    Dat het een "intelligente serie" zou zijn is in mijn ogen een poor excuse voor het slechte schrijf- en acteerwerk. Ik hou ervan om een plot te ontrafelen en na te denken over een serie, maar dan wel op een acceptabel tempo met karakters die boeien.

    Ik vind het in ieder geval niet zo'n verassing dat HBO de show alweer gecancelled heeft.

  9. #9

    Standaard

    Nog even geduld hebben. Op 8 september komen de eerste twee seizoenen van Oz ook in Nederland uit.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Nog even geduld hebben. Op 8 september komen de eerste twee seizoenen van Oz ook in Nederland uit.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Nog even geduld hebben. Op 8 september komen de eerste twee seizoenen van Oz ook in Nederland uit.
    ok dan, waar heb je dat vandaan

  12. #12

    Standaard

    Series als The Sopranos zijn van zeer hoog niveau en daar wil ik best wel meer voor betalen

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Niet helemaal mee eens, de Band of Brothers box (tin) die volgens mij ook van HBO is heeft legia aan extra's.
    Nou dat legia valt goed zat mee.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  14. #14

    Standaard

    Ja dat is wel waar... BoB heeft schone extra's...

    Maar na een leuke kijkbeurt van The Sopranos (Vier seizoenen achter elkaar) wil ik nog nagenieten van de extra's... Helaas!
    Dit geldt ook voor Sex and The City!

    Ik heb al eens 'The Oz' horen vallen, maar ik ken die niet echt... Is het een goeie serie?

    Ik ben ook héél benieuwd naar 'The Wire' die volgend maand uitkomt hier in Belgie.
    I'm Bad Angel But Good Devil

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Ik heb al eens 'The Oz' horen vallen, maar ik ken die niet echt... Is het een goeie serie?
    OZ draait om het leven van de gevangenen van de Oswald Maximum Security Correctional Facility.

    Een grote mix van maffia-lui, neger-gangsters en latino's die op de afdeling "Emerald City" zitten.

    Werkelijk een geweldige serie die helaas na het 4e seizoen iets minder werd in verband met de moord op 1 van de hoofdpersonages. Het 6e en tevens laatste seizoen was al helemaal een lachertje, maar de eerste paar seizoenen zijn erg goed.

    De serie werd in Nederland uitgezonden op Veronica en daarna RTL5.

  16. #16

    Standaard

    Extra's van Band of Brothers zijn echt geweldig. Vooral die interviews met de veteranen
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •