Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Medisch Centrum West - Seizoen 1 [DVD]

    Medisch Centrum West - Seizoen 1 [DVD]

    Het eerste seizoen van deze eind jaren 80 zeer populaire serie nu op DVD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooie serie is het toch. Het valt me op dat er erg weinig recensies van verschenen zijn.

    Weet iemand als iets meet over seizoen 2? Moeten we daarvoor echt tot oktober wachten?
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  3. #3

    Standaard

    De afleveringen zijn te bekijken met de originele, uiteraard Nederlandstalige, soundtrack die als Dolby Digital 2.0 (224 kb/s) op de DVD's staat. Het geluid klinkt mooi helder en zonder beschadigingen, maar echt knallen doet de soundtrack niet. Dit is uiteraard grotendeels te wijten aan het feit dat de serie voornamelijk bestaat uit dialoog. Deze worden dan ook netjes weergegeven door de centerspeaker.
    Uhm, DD2.0, en dan center-speaker? Kan dat?
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  4. #4

    Standaard

    Speelduur: 660 minuten
    Toch zijn er genoeg interessante verhaallijnen te vinden, die garant staan voor ongeveer 3 kwartier spanning en intriges.
    Lijkt me niet echt een tip om aan te schaffen als er 615 minuten verder niets gebeurt :wink:

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    De afleveringen zijn te bekijken met de originele, uiteraard Nederlandstalige, soundtrack die als Dolby Digital 2.0 (224 kb/s) op de DVD's staat. Het geluid klinkt mooi helder en zonder beschadigingen, maar echt knallen doet de soundtrack niet. Dit is uiteraard grotendeels te wijten aan het feit dat de serie voornamelijk bestaat uit dialoog. Deze worden dan ook netjes weergegeven door de centerspeaker.
    Uhm, DD2.0, en dan center-speaker? Kan dat?
    Uiteraard, DD 2.0 in ProLogic mode gebruik de centerspeaker voor het mono-component van beide voorkanalen.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Deze serie was wel het laatste waar ik hier een review van zou verwachten.Heerlijk stukje jeugdnostalgie voor mij.
    Heb hem al een tijdje en helemaal gekeken,kan niet wachten op seizoen 2 die in october verschijnt.Hoop wel dat er dan iets meer extra,s op staan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het wel een leuke box. Zal ook zeker seizoen 2 weer kopen. hoop dat het geluid van de 2de box wel iets beter is

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad een heerlijk stukje jeugdnostalgie. Ik heb deze box gelijk bij de release aangeschaft en vond het nog even leuk als vroeger. Wat mij betreft kan seizoen 2 niet snel genoeg uitkomen.

  9. #9

    Standaard

    Ondanks het feit dat dit ver voor mijn tijd was lijkt dit me erg leuk om eens te zien. Verrassend ook, hier een review van op dvd.nl.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  10. #10

    Standaard

    Ik vond dit echt een heeeeeeerlijke serie ; geen vrijdagavond was compleet zonder Medisch Centrum West ; deze dvd's wil ik best in mijn collectie hebben
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  11. #11

    Standaard

    Dit is al de 2e keer dat mijn bericht in deze thread wordt verwijderd, mag ik aub uitleg?

  12. #12
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    binnenkort ooke en recensie van Zeg s aaa?

  13. #13

    Standaard

    Mijn post is ook verwijderd! Ik zei:

    "Wat een afsschuwelijke serie. Niets voor mij "

    Hopelijk een technische fout?

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Misschien is een van de moderators Marc Klein-Essink?

  16. #16

    Standaard

    Hmm... Als je geen buitensporige bewoordingen gebruikt, snap ik niet waarom die berichten verwijderd worden. Misschien dat iemand van de crew een enorme fan is?

    On topic: als ik deze erg goedkoop ergens zie liggen, zal ik hem wel kopen, denk ik. Toch wel jeugdsentiment...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Dit is al de 2e keer dat mijn bericht in deze thread wordt verwijderd, mag ik aub uitleg?
    Vreemd, ik heb je bericht ook niet verwijderd. We hebben de regel dat we alleen buitensporige onzin of beledigende posts verwijderen onder reviews. Een beetje negatieve kritiek moet kunnen lijkt me.

    Ik vond MCW bijvoorbeeld ook een enorme baggerserie. Het enige wat me beviel aan de serie was de openingstune... dat zegt denk ik al genoeg.

    Maar goed... Misschien inderdaad een over-ijverige moderator.

  18. #18

    Standaard

    Ik ook niet hoor. Misschien is Offie ontsnapt?!?!

  19. #19

    Standaard

    en jullie zijn niet de enige, te zien aan een van mijn eerste posts


    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...&highlight=mcw
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  20. #20

    Standaard

    Eric van Ballegoie heet gisteren even laten merken dat hij een grondige moderator is. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik ook niet hoor. Misschien is Offie ontsnapt?!?!
    Ik heb Alex in ieder geval al een tijdje niet gezien. Die zou op 'm letten, volgens mij...

  22. #22

    Standaard

    If the price is right, dus onder de € 15.00 dan ga ik hem aanschaffen, heb idd ook goede herinneringen aan deze serie.

    Alleen de titel van de extra:

    "Terug naar Lelystad"


    Als je daar 1 keer bent geweest wil je toch echt niet meer terug :wink:

    Daar hadden toch wel wat meer extra's op gekunt, in elk terugblik programma op tv zie je wel acteurs vertellen over vroeger, dan kan dat toch ook als extra op de dvd. Maar mischien komt dit wel op een volgend seizoen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23

    Standaard

    Keek iedere week wel en vond t ook leuk maar om t nu op dvd te gaan kopen gaat me te ver
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Uhmmm, misschien ligt het aan mij, maar klopt het dat bij opstarten van de disks het beeld even blijft hangen als het logo van HOK in beeld komt? Bij zowel disk 1 als disk 3 gebeurd dit... Niet dat het belangrijk is, maar ik kan nu de disks nog omruilen als er een fout opzit.
    Brombeertje Mijn DVD-collectie

  25. #25

    Standaard

    jammer dat er zo weinig extra's op de dvd's staat maar verder is het een geweldige seizoen dvd, seizoen 2 is inmiddels besteld bij bol.com.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •