Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: TIJDREIS FILMS

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Contact uit 1997 is volgens mij ook wel tijdreis-achtig
    Ik weet eigenlijk niet of je deze onder tijdreis film kan rekenen.
    [spoiler:e46a5ffdac]Ze ontvangt plannen voor een ruimteschip en nadat de eerste door sabotage mislukt, lukt de tweede reis wel. Dan lijkt het uiteindelijk of ze op een andere planeet is terecht gekomen terwijl ze volgens het opgenomen bandje maar 8 seconden of zo iets is verdwenen.[/spoiler:e46a5ffdac]
    Was het niet zo dat [spoiler:e46a5ffdac]alhoewel ze gewoon door de bol viel, het bandje 8 uur ruis gaf?[/spoiler:e46a5ffdac]
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    The Time Changer, die zo ontzettend slecht is omdat het een groot betoog voor fundamenteel christendom is. :x
    Nee, deze is juist ontzettend goed, omdat hij niet zo standaard is.
    Plus je moet een beetje van droge humor houden...

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    The Time Changer, die zo ontzettend slecht is omdat het een groot betoog voor fundamenteel christendom is. :x
    Nee, deze is juist ontzettend goed, omdat hij niet zo standaard is.
    Plus je moet een beetje van droge humor houden...
    Ik neem jou bij deze niet meer serieus. Kinderachtig, maar zo slecht is deze film echt.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Frequency is geen 100% tijdreis film maar zeker wel een aanrader!
    Four-Star Trader (236)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarno
    http://www.imdb.com/List?tv=on&&keywords=time-travel&&heading=19;time-travel

    alstublieft, of heb ik het zo een beetje verpest :P
    Een beetje wel 8)
    maar niet alles staat hierin.

    Wat te denken van: Frequency.

  8. #33

    Standaard

    Groundhogday

    al is het maar 1 dag terug in de tijd.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomDemuynck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Contact uit 1997 is volgens mij ook wel tijdreis-achtig
    Ik weet eigenlijk niet of je deze onder tijdreis film kan rekenen.
    [spoiler:b3f34ecc6a]Ze ontvangt plannen voor een ruimteschip en nadat de eerste door sabotage mislukt, lukt de tweede reis wel. Dan lijkt het uiteindelijk of ze op een andere planeet is terecht gekomen terwijl ze volgens het opgenomen bandje maar 8 seconden of zo iets is verdwenen.[/spoiler:b3f34ecc6a]
    Was het niet zo dat [spoiler:b3f34ecc6a]alhoewel ze gewoon door de bol viel, het bandje 8 uur ruis gaf?[/spoiler:b3f34ecc6a]
    [spoiler:b3f34ecc6a]vermenigvuldig die 8 uur met 10 dan klopt het [/spoiler:b3f34ecc6a] :wink:

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    The Time Changer, die zo ontzettend slecht is omdat het een groot betoog voor fundamenteel christendom is. :x
    Nee, deze is juist ontzettend goed, omdat hij niet zo standaard is.
    Plus je moet een beetje van droge humor houden...
    Ik neem jou bij deze niet meer serieus. Kinderachtig, maar zo slecht is deze film echt.


    Ieder zijn eigen smaak, en blijkbaar kun jij daar niet tegen.
    Goede film, zeker een keer kijken...

  12. #37

    Standaard

    Hunt For The Hidden Relic, ondanks dat dit een duitstalige film is, is het een spannend verhaal.

    [spoiler:a38efb04f0]Bij een archeologische opgraving in israël wordt een 2000-jaar oud skelet gevonden met in zijn handen......de handleiding voor een videocamera uit het jaar 2003!

    Terwijl wetenschappers zich afvragen of ze te maken hebben met een grap, oppert archeoloog Steffen Vogt zijn opzienbarende theorie: het skelet is volgens hem van een tijdrijziger die 2000 jaar terug in de tijd is gereisd om met een videocamera opnames te maken van Jezus van Nazareth! Hoewel iedereen hem aanvankelijk uitlacht, wordt Steffen kort daarna achtervolgd door de geheime dienst én leden van een occulte sekte! Wanneer ook nog zijn beste vriend wordt vermoord, wil Steffen niets meer met de zaak te maken hebben.

    Maar dan doet hij een schokkende ontdekking..... [/spoiler:a38efb04f0]

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Precies!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •