De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1
    sabandar
    Guest

    Standaard Playstarion2 regio ?

    Kan je op de playstation 2 die je in europa hebt gekocht ook DVD films afspelen uit andere regio`s ? (anders dan regio 2). Ik heb overal gezocht, maar nergens staat het.

  2. #2

    Standaard

    Ik denk niet dat je DVD's uit andere regio's kunt afspelen op een PS 2 speler met regio 2, tenzij je hetapparaat laat modificeren.
    Dan is het misschien wel mogelijk,maar ik betwijfel of je dan ook daar meteenRCE regio 1 gecodeerde discs mee kunt afspelen. Drie maanden geleden was ik met vakantie in Hong Kong en daar had ik wel gemodificeerde modellen van de PS 2 gezien, maar ik heb toch zo mijn twijfels in hoeverre die apparaten nou daadwerkelijk regiovrij zijn.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Er bestaat een apparaat die je bij elke goede gameshop kan kopen waarmee je elke regio kan afspelen. Het is een soort memorycard en een cd. Je hoeft je computer niet open te make., dus je houdt je garantie

  5. #5

    Standaard

    Deze thead gaat verder in het DVD Speler forum.

  6. #6

    Standaard

    zoek gewoon ff met altavista onder de zoek term
    "region free PS2 DVD"

  7. #7

    Standaard

    Weet iemand of de PS-2 op deze manier ook RCE discs slikt?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    Er bestaat een apparaat die je bij elke goede gameshop kan kopen waarmee je elke regio kan afspelen. Het is een soort memorycard en een cd. Je hoeft je computer niet open te make., dus je houdt je garantie

  8. #8

    Standaard

    Het heet Region X en is gewoon te koop bij de MediaMarkt...

  9. #9

    Standaard

    er komt een Simpel cd'tje uit...Iets met een X..kwa naam dan.
    Je moet hem erin stoppen...Laad de bestanden van het cd'tje...klaar..propt de DVD van een andere regio erin en whala
    Buy a Playstation 2 for MAXIMUM gaming experience...

  10. #10

    Standaard

    Klopt. Is combinatie memorycard en CD-tje. En je moet eerst de regio kiezen die je wilt afspelen, dan eject de cd vanzelf en is de PS-2 klaar voor die regio totdat je hem uitzet of reset, dan gaat hij automatisch terug naar regio 2.

    Enne... hij slikt ook RCE discs!!!!!!!!!!! En de RGB beveiliging van de PS-2 wordt ook opgeheven, dus geen groen beeld meer met een RGB scart.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Playstation2
    Je moet hem erin stoppen...Laad de bestanden van het cd'tje...klaar..propt de DVD van een andere regio erin en whala

  11. #11

    Standaard

    waar ken je die region X cd dan kopen?????
    Buy a Playstation 2 for MAXIMUM gaming experience...

  12. #12

    Standaard

    Ik heb jaren geleden op school van mijn leraar Nederlands geleerd: Goed lezen en het hoofd koel houden...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Playstation2
    waar ken je die region X cd dan kopen?????
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Het heet Region X en is gewoon te koop bij de MediaMarkt...

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hem via www.play247.com

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Playstation2
    waar ken je die region X cd dan kopen?????

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •