Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Consequent naleven/controleren up-regel

    Ik baal een beetje met betrekking tot het uppen in de TKA-thread.
    Veel mensen houden zich namelijk totaal niet aan de regel.
    Bijv:

    - prijzen verlaagd
    - als iemand gereageerd heeft met het bericht "pm" eronder zetten "pm terug"
    - "is er nou echt helemaal niemand"
    - "dvd .... verkocht"

    Ik zou het fijn vinden dat of de regel goed wordt gecontroleerd of dat de regel helemaal verdwijnt.

  2. #2

    Standaard Re: Consequent naleven/controleren up-regel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik zou het fijn vinden dat of de regel goed wordt gecontroleerd of dat de regel helemaal verdwijnt.
    Ik ben het hier mee eens. De regel wordt niet consequent nageleefd, dit is er frustrerend voor de members die dit wel doen. Een paar maanden geleden had ik ook lak aan de regel en werd ik wel gelijk aangepakt ik vraag me af waarom andere niet worden aangepakt terwijl ik het wel elke dag nog zie gebeuren...

    Dus inderdaad zoals de quote van Tom, of goed naleven of afschaffen!
    Four-Star Trader (236)

  3. #3

    Standaard

    Ik probeer 't wel in de gaten te houden, maar wil er ook geen naziregime van maken. Mijns inziens ligt de verantwoordelijkheid ook veelal bij de leden zelf. Spreek elkaar er op aan als je ziet dat het stelselmatig uit de hand loopt.

    Daarnaast is het al een tijdje de bedoeling dat er een crewlid bij komt om (vooral) de handelsfora te modereren.

  4. #4

    Standaard

    Opmerkingen als pm en pm terug, zijn die "verboden"?

    Het gebeurt namelijk weleens dat een pm niet aankomt door waarschijnlijk het verkeerde knopje aan te klikken.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind ze onnodig en verwijder zo ook wel eens. Ik krijg een naast een e-mail ook nog een pop-up. Daarnaast zie ik bovenin mijn scherm dat ik berichten heb. Dus ook nog posten dat je een PM gestuurd hebt, vind ik overbodiig en een vorm van 'uppen'.

    En dat gel*l dat een PM niet aankomt is onzin. Moet je maar op het juiste knopje klikken. Daarnaast kun je in je Sent Items en je Out Box controleren of je PM verstuurd en/of gelezen is.

  6. #6

    Standaard

    Met alle respect maar hoe wordt dat dan gecontroleerd?

    Kijk eens naar de eerste pagina, er staan minstens 10 (!) topics die zich niet aan de regel houden, en er zijn er zelfs bij die 4 onrechtmatige ups hebben op dezelfde dag.

    Dit is niet om iemand uit de crew af te vallen, maar ik vind het beleid zoals het op het moment is nou niet erg soepel verlopen.

  7. #7

    Standaard

    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Geen idee. We hebben net vandaag een nieuwe erbij!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Ik had me ook al aangeboden, maar ze zochten niet meer of ik was niet de juiste persoon.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Ik had me ook al aangeboden, maar ze zochten niet meer of ik was niet de juiste persoon.
    Zou een andere leuke discussie opleveren :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Ik had me ook al aangeboden, maar ze zochten niet meer of ik was niet de juiste persoon.
    Zou een andere leuke discussie opleveren :wink:
    Doe maar niet

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Zoeken jullie nog vrijwilligers? :P
    Ik had me ook al aangeboden, maar ze zochten niet meer of ik was niet de juiste persoon.
    Zou een andere leuke discussie opleveren :wink:
    Doe maar niet
    maar om ff terug te komen op de up-regels.

    Als je echt streng wil controleren wordt het er niet leuker op. Misschien wel overzichtelijker. En nog een politieagent erbij maakt dvd.nl niet populairder.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  13. #13

    Standaard

    Ligt er helemaal aan hoe je het aanpakt Henk. Eerst een pm sturen met een vriendelijk verzoek komt echt wel over.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ligt er helemaal aan hoe je het aanpakt Henk. Eerst een pm sturen met een vriendelijk verzoek komt echt wel over.
    zoals eerste waarschuwing, laatste waarschuwing?? Misschien een tip voor de crewmembers
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  15. #15

    Standaard

    Ik wil wel moderaten! :P

    Iets zegt me dat ik weinig tot geen kans heb...
    "City of light, city of magic!"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ligt er helemaal aan hoe je het aanpakt Henk. Eerst een pm sturen met een vriendelijk verzoek komt echt wel over.
    zoals eerste waarschuwing, laatste waarschuwing?? Misschien een tip voor de crewmembers
    Geloof me, als we iedereen overal altijd eerst moeten gaan waarschuwen mogen we onze betaalde banen wel opzeggen. En DVD.nl brengt wat dat betreft geen brood op de plank, dus dan is de keuze snel gemaakt.

  17. #17

    Standaard

    Vandaag is weer een up van mij verwijderd. Het ging om een post waarin ik aangaf dat er nieuwe titels zijn toegevoegd. Dit is toch gewoon toegestaan?

    Het is iig wel zo vriendelijk als de mod ook een pm stuurt wanneer hij dit doet.

    Het gaat om dit topic:
    www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=63288

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AHL
    Het is iig wel zo vriendelijk als de mod ook een pm stuurt wanneer hij dit doet.
    Kost wel een beetje veel tijd als ze bij elk bericht dat ze verwijderen uitleg moeten gaan geven

  19. #19
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    WTF! net gezegd,. Titel toegevoegd, dat mag ook al niet meer want dat is verwijderd! JA HALLO! dit is natuurlijk niet leuk meer!

    hier ben ik het dus echt totaal niet mee eens! dat je niet eens meer mag zeggen dat je een titel toegevoegd hebt!


    kan ff iemand mij vertellen wat voor onzin dit is?! 1 thread ok, maar als je nog niet eens meer mag vertellen dat je titels bijgevoegd hebt, hoe de F*CK kun je dan normaal verkopen!

    ja sorry hoor! maar ik vind dit echt de grootste onzin wat ik nu voorgeschoteld krijg.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    WTF! net gezegd,. Titel toegevoegd, dat mag ook al niet meer want dat is verwijderd! JA HALLO! dit is natuurlijk niet leuk meer!

    hier ben ik het dus echt totaal niet mee eens! dat je niet eens meer mag zeggen dat je een titel toegevoegd hebt!


    kan ff iemand mij vertellen wat voor onzin dit is?! 1 thread ok, maar als je nog niet eens meer mag vertellen dat je titels bijgevoegd hebt, hoe de F*CK kun je dan normaal verkopen!

    ja sorry hoor! maar ik vind dit echt de grootste onzin wat ik nu voorgeschoteld krijg.
    Ben ik wel met je eens, als je maar 1 keer per week een upje mag plaatsen verkoop je vrijwel niks meer. Je mocht 't enkele weken geleden toch nog wel melden als je weer een titel hebt toegevoegd?

  21. #21

    Standaard

    Hmm... uppen doormiddel van nieuwe titels toevoegen mag niet meer? Dat vind ik eerlijk gezegd redelijke onzin. Ik vind verder ook dat het beantwoorden van vragen die in je thread worden gesteld ook gewoon moet kunnen (maar ik neem aan dat dat ook al mag).

    Ik zet ook wel eens dingen als "Die komt jouw kant op " of wat dan ook in m'n TKA thread, maar dat is vaak niet lang nadat iemand erin gepost heeft en mijn post dus toch al redelijk bovenaan staat.

    Tja, waar wil je de grenzen liggen? Een gulden middenweg zou mooi zijn... consequent de regels naleven, maar laat het geen "naziregime" worden. Dat is voor de moderators (en dan met name Herjan en Scott) ook niet prettig.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  22. #22
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter

    Tja, waar wil je de grenzen liggen? Een gulden middenweg zou mooi zijn... consequent de regels naleven, maar laat het geen "naziregime" worden. Dat is voor de moderators (en dan met name Herjan en Scott) ook niet prettig.
    idd, want het verwijderen van mijn post dat ik een titel bijvoeg, is mij een beetje in het verkeerde keelgat geschoten.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Ik heb ergens een regel gelezen over het maar 1 keer per week omhoog gooien van je verkoopthread. Later volgde daar een uitzondering op: als er titels werden toegevoegd mocht dat gemeld worden.

    Maar hoe zit dat als er titels verkocht zijn? Mag je dan ook uppen of alleen je thread aanpassen in de eerste post?
    Inderdaad. Dit vind ik dan weer niet nodig. Wie maakt het wat uit als iets verkocht is ? Niemand toch ? Overbodig en zo heeft het hele gebeuren weinig tot geen zin.
    Volledig mee eens. Het idee achter het uppen van een thread met een nieuwe titel te koop aanbieden is dat je waarde toevoegd aan het TKA forum. (je vervangt eigenlijk een aparte thread voor die titel door een upje)

    Wanneer een titel verkocht is kan het aangegeven worden in de openingspost. Dan weten mensen dat ze daar niet meer op hoeven te reageren als ze interesse hebben, maar verder voegt een up weinig waarde toe wanneer je een titel hebt verkocht.
    Amen!
    Dit was een tijd geleden nog het antwoord van Ronald Stiebolt. Misschien dat iemand van de crew even toelichting kan geven waarom dit niet meer geaccepteerd wordt???
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #24

    Standaard

    Ik begrijp alle commentaar niet zo goed,we zijn hier allemaal
    als GAST,en het kost ons geen dubbetje om je dvd,s aan te bieden/verkopen,dit forum heeft ze regels
    hou je daar aan of zoek een ander forum,niemand verplicht je
    om HIER je spullen aan te bieden.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma
    Ik begrijp alle commentaar niet zo goed,we zijn hier allemaal
    als GAST,en het kost ons geen dubbetje om je dvd,s aan te bieden/verkopen,dit forum heeft ze regels
    hou je daar aan of zoek een ander forum,niemand verplicht je
    om HIER je spullen aan te bieden.
    Daar gaat het eigenlijk niet om, Jan. Er is verwarring, omdat er toe is gezegd dat je mag uppen als je een titel toevoegd. Als dit ineens zonder enige aankondiging wordt ingetrokken, hebben de forum-gebruikers toch op zijn minst wel recht op wat duidelijkheid. Dat het gratis is is uiteraard geweldig, laat dat duidelijk zijn, maar dat staat er toch wel los van dat we duidelijkheid willen over de regels.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •