Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 210 worden weergegeven.

Discussie: V For Vendetta

  1. #1

    Standaard V For Vendetta

    5 November moet ie al uitkomen, V For Vendetta. Geproduceerd door de Wachowski broertjes en Joel Silver (The Matrix trilogie) en geregisseerd door James McTeigue (2nd unit director van The Matrix Reloaded en Revolutions, Star Wars Episode 2). Nog niet veel is bekend over de verfilming van de graphic novel van Alan Moore, maar als je em gelezen hebt weet je wat je te wachten staat.

    Het script schijnt af te wijken van de strip, maar verschillende bronnen op het net melden dat het een fantastisch script is.

    De opnames zijn pas in maart ongeveer begonnen in Berlijn en Londen en moet in november al in de bioscopen draaien. De opnames verliepen niet geheel zonder problemen want hoofdrolspeler James Purefoy (die V speelde) viel al na een paar weken uit wegens 'creative differences', maar Hugo Weaving heeft ondertussen zijn plaats ingenomen, wat niet zo heel dramatisch is aangezien V de gehele film een masker draagt. Natalie Portman speelt de andere hoofdrol en heeft haar hoofd kaalgeschoren alsmede een paar kilo's afgevallen voor de rol.

    Ik denk dat liefhebbers van de Matrix trilogie (waarvan ik een hele grote liefhebber ben) met V For Vendetta echt iets hebben om naar uit te kijken (en ik weet het is een totaal ander soort verhaal), maar het is goed om te zien dat de Wachowskis weer bezig zijn, al is t maar als producenten en 2nd unit regisseurs.

    Hier een aantal plaatjes:





    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #2

    Standaard

    is dit nu een remake van een oude film? (Hitchcock dacht ik).
    of ben ik in de war met ''dial M for Murder?''

  3. #3

    Standaard

    Haha nee dan denk je idd aan dial M for murder. Dit is iets heeeeel anders.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Haha nee dan denk je idd aan dial M for murder. Dit is iets heeeeel anders.
    okej!ik zou echt zweren dat het iets met Hitchcock te maken had,
    maar oke.

  5. #5

    Standaard

    Ziet er erg interessant uit.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  6. #6

    Standaard

    Het originele verhaal van Alan Moore behoort wat mij betreft tot zijn beste werk. Hopelijk doen de filmmakers het alle eer aan (wat bij From Hell en The League... helaas niet lukte).

  7. #7

    Standaard

    Natalie Portman ziet er nu uit als een neo-nazi met dat kale hoofd...weer een illusie minder.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Natalie Portman ziet er nu uit als een neo-nazi met dat kale hoofd...weer een illusie minder.
    Ik dacht meer aan (hoe toepasselijk) een holocaust slachtoffer.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Natalie Portman ziet er nu uit als een neo-nazi met dat kale hoofd...weer een illusie minder.
    Ik dacht meer aan (hoe toepasselijk) een holocaust slachtoffer.
    Gaat dit over WO II dan?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  10. #10

    Standaard

    Nee als het goed is, is dit meer een film in de stijl van Big Brother is watching you! Van een overheid die alles overheersend is waar tegen mensen in opstand komen.

  11. #11

    Standaard

    Waarom zou het dan toepasselijk zijn?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  12. #12

    Standaard

    Ik zie twee mogelijkheden:

    1) Omdat jij zei een Neo Nazi, en hij daarvoor al een holocaust slachtoffer had bedacht, de wisselwerking tussen die twee lijkt me duidelijk.

    2) Omdat Natalie Portman oorspronkelijk uit Israël komt.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  13. #13

    Standaard

    Een neonazi was maar een voorbeeld. Andere voorbeelden zijn (gelezen in de Veronica-gids, trouwens) het clichébeeld van een lesbische vrouw, en iemand met een ziekte waar je wordt bestraald en dan kaal wordt (het werkelijke woord werd net gecensureerd, dus dan moet het zo maar).

    Maar goed, dit gaat een beetje off-topic...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #14

    Standaard

    Nieuwe poster (erg cool 8) )



    Check ook de officiele site:

    www.vforvendetta.com
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    Ik zie twee mogelijkheden:

    1) Omdat jij zei een Neo Nazi, en hij daarvoor al een holocaust slachtoffer had bedacht, de wisselwerking tussen die twee lijkt me duidelijk.

    2) Omdat Natalie Portman oorspronkelijk uit Israël komt.
    Jup.

    Mooi poster. Cliche, maar wel een goed cliche. Ze zijn er tenslotte om "goed" te gebruiken

  16. #16

    Standaard

    Zalige poster. Die zal ik aanschaffen wanneer verkrijgbaar. :wink:
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  17. #17

    Standaard

    Ziet er allemaal in elk geval veelbelovend uit... Da's natuurlijk dé manier om volk warm te krijgen voor zo'n film...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  19. #19

    Standaard

    Ow kwou net de trailer posten :P . Trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Hugo Weaving's stem klinkt perfect voor V, de actie (voor zover ik kan beoordelen) ziet er goed uit en Natalie Portman lijkt goed haar best te doen. De film lijkt alleen een eigen visuele stijl te ontbreken, maar goed daar valt de komende maanden nog veel aan te doen. Uiteindelijk hangt alles van een goed script af. Hoe dan ook ik ben er openingsdag.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    De film lijkt alleen een eigen visuele stijl te ontbreken, maar goed daar valt de komende maanden nog veel aan te doen.
    dat dacht ik ook al. Maar het komt vaak voor dat er in de film zelf een kleuren filter op de beelden zit en in de trailers niet.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    De film lijkt alleen een eigen visuele stijl te ontbreken, maar goed daar valt de komende maanden nog veel aan te doen.
    dat dacht ik ook al. Maar het komt vaak voor dat er in de film zelf een kleuren filter op de beelden zit en in de trailers niet.
    Dat de film een visuele style lijkt te ontbreken is mij nog niet opgevallen in de trailer, mijn enige zorg was dat alles er een beetje te 'nieuw' en 'schoon' eruit ziet. Ik weet dat het verhaal zich in de toekomst afspeelt maar toch ziet het er allemaal te gladjes uit, iets waar ik me aan ergerde in Alexander (alhoewel je beide films onmogelijk met elkaar kunt vergelijken).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    De trailer net bekeken, stem van Hugo Weaving klinkt inderdaad zeer goed bij het personage zoals Z-Man al opmerkte. IK vond zelf alles wat zich buiten afspeelde in de trailer toch wel donker en gotisch en wat binnen afspeelde dan weer nieuw en schoon.

  23. #23

    Standaard

    De trailer gisteren en die zag er erg cool uit!
    Mijn interesse is gewekt 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Trailer ziet er gaaf uit,ff in de gaten houden deze!

  25. #25

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Posters

    'A thing of beauty, is a joy forever'

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •