Pagina 215 van 215 EersteEerste ... 115165205211212213214215
De resultaten 5.351 tot 5.359 van 5359 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dit gaat om de Ingmar Bergman US box, juist?
    Zatoichi UK box.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hiij is bij amazon.co.uk nu ook 21,93 pond:

https://www.amazon.co.uk/Zatoichi-Th...A3P5ROKL5A1OLE
    Stond niet op mijn wenslijst, maar voor dit geld wil ik het wel wagen. Met 1 tot 3 maanden verzendtijd! Ach, geen haast
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

Ben ik in de picture?

Standaard

M.b.t. Zatoichi UK disc 6:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jason Abbey
    Anyone who needs a replacement disc should email SPHE_Customer_Support@spe.sony.com they responded within a day if that helps. Discs should be going out from 17th December.
    Heb de set vandaag ontvangen. Prachtige set, behalve dat het een karwei is om de discs eruit te priegelen.

Standaard

Geheel tegen de stroom in even een persoonlijke terzijde als groot Criterion blu-ray en dvd eigenaar (dik 200 titels). Ik heb namelijk de Zatoichi set toch gisteren gecanceld bij Amazon UK ondanks de spotprijs.Tuurlijk, had hem voor wat winst over een paar maanden kunnen doorverkopen etc., maar die kapitalistische denkrichting laat ik steeds meer varen in relatie tot mijn filmcollectie. Ik wil tijd vrijmaken voor de films waar ik de komende jaren van geniet, en niet iets kopen alleen maar omdat het Criterion is, of omdat het een goede deal is: werkt bij mij de laatste tijd averechts, en heb zo al wat blu-ray 'koopjes' van de laatste jaren weggeven her en der. Voelde goed, en zorgt ervoor dat ik de dingen kijk die ik ook graag wil kijken. Er zijn altijd meer films dan waar je tijd voor vrij kan maken.

2 van de Zatoichi films heb ik eerder gezien en op basis daarvan is de kans dat ik er ooit meer dan 5 van deze set ga kijken minimaal: ik vond het echt matige films en zeker binnen het Japanse genre heb ik veel betere in de kast staan. Zelfs de Zatoichi film van Takeshi Kitano uit 2003 vind ik veel vermakelijker, beter gemaakt en meer rewatchable.

Met het geld wat ik nu niet uitgeef zojuist de Asphalt Jungle Criterion blu-ray bij WOWHD besteld: die was ik nog even vergeten vorig jaar, en daar ga ik echt veel van genieten de komende jaren. Misschien dat ik over 10 jaar alsnog een Zatoichi klassiekers kik krijg, maar dat zie ik dan wel weer.

Dus niks ten nadele van alle fans en mensen die blij zijn met de deal, wilde dit even kwijt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peacekeeper Bekijk bericht
    Geheel tegen de stroom in even een persoonlijke terzijde als groot Criterion blu-ray en dvd eigenaar (dik 200 titels). Ik heb namelijk de Zatoichi set toch gisteren gecanceld bij Amazon UK ondanks de spotprijs.Tuurlijk, had hem voor wat winst over een paar maanden kunnen doorverkopen etc., maar die kapitalistische denkrichting laat ik steeds meer varen in relatie tot mijn filmcollectie. Ik wil tijd vrijmaken voor de films waar ik de komende jaren van geniet, en niet iets kopen alleen maar omdat het Criterion is, of omdat het een goede deal is: werkt bij mij de laatste tijd averechts, en heb zo al wat blu-ray 'koopjes' van de laatste jaren weggeven her en der. Voelde goed, en zorgt ervoor dat ik de dingen kijk die ik ook graag wil kijken. Er zijn altijd meer films dan waar je tijd voor vrij kan maken.

2 van de Zatoichi films heb ik eerder gezien en op basis daarvan is de kans dat ik er ooit meer dan 5 van deze set ga kijken minimaal: ik vond het echt matige films en zeker binnen het Japanse genre heb ik veel betere in de kast staan. Zelfs de Zatoichi film van Takeshi Kitano uit 2003 vind ik veel vermakelijker, beter gemaakt en meer rewatchable.

Met het geld wat ik nu niet uitgeef zojuist de Asphalt Jungle Criterion blu-ray bij WOWHD besteld: die was ik nog even vergeten vorig jaar, en daar ga ik echt veel van genieten de komende jaren. Misschien dat ik over 10 jaar alsnog een Zatoichi klassiekers kik krijg, maar dat zie ik dan wel weer.

Dus niks ten nadele van alle fans en mensen die blij zijn met de deal, wilde dit even kwijt.
    Ik denk er net zo over. En ik zou wel eens willen weten wie deze boxset gekocht heeft omdat deze opeens zo goedkoop is (ook al heeft hij/zij nog nooit een film van deze man gezien) en wie de echte fan/kenner is (StefaanD (?)) die op deze manier een mooie uitgave bemachtigt. En ja, ook ik vind lang niet alles wat door Criterion wordt uitgebracht, geweldig. In tegendeel.
    TV: Samsung UE55F8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DMP-BDT700EG (3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A820 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005

Standaard

Ik ben een van die mensen die de set voor deze prijs heeft besteld. Heb, behalve de 2003 versie, geen enkele andere Zatoichi-film gezien, dus is een pure gok of ik het leuk vind of niet. De Lone Wolf & Cub boxset vond ik fantastisch en lees goede recensies over de Zatoichi boxset. Koop sowieso voor 95% films die ik nog nooit gezien heb, dus dit is wat dat betreft geen uitzondering. De boxset zat al een tijdje in mijn winkelwagentje op Amazon.com voor het bedrag van $100,-. Door de Ingmar Bergman Cinema boxset (mooiste set van het jaar?) en de Universal Classic Monsters: Complete 30-Film Collection was ik er nog niet aan toegekomen om die te bestellen (ben niet superduperrijk). Ben dus wel blij dat de Engelse Zatoichi boxset zo goedkoop is. Las ergens dat het zou komen vanwege disc 6 die de verkeerde regio-code zou bevatten. Iemand die weet of dit klopt?

Maar goed, ik vind bijna alle films die zwart/wit of buitenlands zijn interessant, dus misschien ligt het daar aan.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 11-12-2018 om 22:18

Standaard

Ik ben ook één van 'die mensen'...

...maar ik koop niet iets puur en alleen omdát iets goedkoop is. Het moet ook wel mijn interesse hebben, en dat is hierbij het geval.

Als 9- of 10-jarige verslond ik (bijna) alles als er ook maar een samurai of ninja op de cover stond (toen nog VHS). De videotheek en de piratenzenders gooiden je in de jaren 80 plat met dit soort spul. Helaas vaak ook van zeer matig niveau, maar dat deed er toen minder toe. Met de Zatoichi-reeks ben ik echter nog onbekend gebleven. Ik wil mezelf dan ook geen fan of kenner noemen, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Noem het jeugdsentiment.

P.S. mijn box is nog niet verzonden, dus ik hoop dat ze me meteen een gecorrigeerde versie zullen sturen Zo niet, met m'n regiovrije speler is het ook geen groot bezwaar.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-12-2018 om 22:27
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

Ben ik in de picture?

Standaard

Ik koop zoveel films en series die ik nog nooit heb gezien. Zou ook niks uit moeten maken of je nou fan bent of niet. Alsof 'fans' meer recht hebben op een aanschaf dan anderen. Alleen maar leuk als je een pareltje vindt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ben dus wel blij dat de Engelse Zatoichi boxset zo goedkoop is. Las ergens dat het zou komen vanwege disc 6 die de verkeerde regio-code zou bevatten. Iemand die weet of dit klopt?
    Of dat de reden is voor de lage prijs is niet bekend maar de versies die door Amazon ES zijn verzonden hebben in ieder geval een disc 6 met regiocode A. nog afwachten of dat ook geldt voor de Amazon UK bestellingen want daar is volgens mij nog niets van verzonden.

Pagina 215 van 215 EersteEerste ... 115165205211212213214215

Instellingen bij het plaatsen van berichten