Pagina 215 van 218 EersteEerste ... 115165205211212213214215216217218 LaatsteLaatste
De resultaten 5.351 tot 5.375 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dit gaat om de Ingmar Bergman US box, juist?
    Zatoichi UK box.

  2. #5352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hiij is bij amazon.co.uk nu ook 21,93 pond:

    https://www.amazon.co.uk/Zatoichi-Th...A3P5ROKL5A1OLE
    Stond niet op mijn wenslijst, maar voor dit geld wil ik het wel wagen. Met 1 tot 3 maanden verzendtijd! Ach, geen haast
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #5353

    Standaard

    M.b.t. Zatoichi UK disc 6:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jason Abbey
    Anyone who needs a replacement disc should email SPHE_Customer_Support@spe.sony.com they responded within a day if that helps. Discs should be going out from 17th December.
    Heb de set vandaag ontvangen. Prachtige set, behalve dat het een karwei is om de discs eruit te priegelen.

  4. #5354

    Standaard

    Geheel tegen de stroom in even een persoonlijke terzijde als groot Criterion blu-ray en dvd eigenaar (dik 200 titels). Ik heb namelijk de Zatoichi set toch gisteren gecanceld bij Amazon UK ondanks de spotprijs.Tuurlijk, had hem voor wat winst over een paar maanden kunnen doorverkopen etc., maar die kapitalistische denkrichting laat ik steeds meer varen in relatie tot mijn filmcollectie. Ik wil tijd vrijmaken voor de films waar ik de komende jaren van geniet, en niet iets kopen alleen maar omdat het Criterion is, of omdat het een goede deal is: werkt bij mij de laatste tijd averechts, en heb zo al wat blu-ray 'koopjes' van de laatste jaren weggeven her en der. Voelde goed, en zorgt ervoor dat ik de dingen kijk die ik ook graag wil kijken. Er zijn altijd meer films dan waar je tijd voor vrij kan maken.

    2 van de Zatoichi films heb ik eerder gezien en op basis daarvan is de kans dat ik er ooit meer dan 5 van deze set ga kijken minimaal: ik vond het echt matige films en zeker binnen het Japanse genre heb ik veel betere in de kast staan. Zelfs de Zatoichi film van Takeshi Kitano uit 2003 vind ik veel vermakelijker, beter gemaakt en meer rewatchable.

    Met het geld wat ik nu niet uitgeef zojuist de Asphalt Jungle Criterion blu-ray bij WOWHD besteld: die was ik nog even vergeten vorig jaar, en daar ga ik echt veel van genieten de komende jaren. Misschien dat ik over 10 jaar alsnog een Zatoichi klassiekers kik krijg, maar dat zie ik dan wel weer.

    Dus niks ten nadele van alle fans en mensen die blij zijn met de deal, wilde dit even kwijt.

  5. #5355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peacekeeper Bekijk bericht
    Geheel tegen de stroom in even een persoonlijke terzijde als groot Criterion blu-ray en dvd eigenaar (dik 200 titels). Ik heb namelijk de Zatoichi set toch gisteren gecanceld bij Amazon UK ondanks de spotprijs.Tuurlijk, had hem voor wat winst over een paar maanden kunnen doorverkopen etc., maar die kapitalistische denkrichting laat ik steeds meer varen in relatie tot mijn filmcollectie. Ik wil tijd vrijmaken voor de films waar ik de komende jaren van geniet, en niet iets kopen alleen maar omdat het Criterion is, of omdat het een goede deal is: werkt bij mij de laatste tijd averechts, en heb zo al wat blu-ray 'koopjes' van de laatste jaren weggeven her en der. Voelde goed, en zorgt ervoor dat ik de dingen kijk die ik ook graag wil kijken. Er zijn altijd meer films dan waar je tijd voor vrij kan maken.

    2 van de Zatoichi films heb ik eerder gezien en op basis daarvan is de kans dat ik er ooit meer dan 5 van deze set ga kijken minimaal: ik vond het echt matige films en zeker binnen het Japanse genre heb ik veel betere in de kast staan. Zelfs de Zatoichi film van Takeshi Kitano uit 2003 vind ik veel vermakelijker, beter gemaakt en meer rewatchable.

    Met het geld wat ik nu niet uitgeef zojuist de Asphalt Jungle Criterion blu-ray bij WOWHD besteld: die was ik nog even vergeten vorig jaar, en daar ga ik echt veel van genieten de komende jaren. Misschien dat ik over 10 jaar alsnog een Zatoichi klassiekers kik krijg, maar dat zie ik dan wel weer.

    Dus niks ten nadele van alle fans en mensen die blij zijn met de deal, wilde dit even kwijt.
    Ik denk er net zo over. En ik zou wel eens willen weten wie deze boxset gekocht heeft omdat deze opeens zo goedkoop is (ook al heeft hij/zij nog nooit een film van deze man gezien) en wie de echte fan/kenner is (StefaanD (?)) die op deze manier een mooie uitgave bemachtigt. En ja, ook ik vind lang niet alles wat door Criterion wordt uitgebracht, geweldig. In tegendeel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #5356

    Standaard

    Ik ben een van die mensen die de set voor deze prijs heeft besteld. Heb, behalve de 2003 versie, geen enkele andere Zatoichi-film gezien, dus is een pure gok of ik het leuk vind of niet. De Lone Wolf & Cub boxset vond ik fantastisch en lees goede recensies over de Zatoichi boxset. Koop sowieso voor 95% films die ik nog nooit gezien heb, dus dit is wat dat betreft geen uitzondering. De boxset zat al een tijdje in mijn winkelwagentje op Amazon.com voor het bedrag van $100,-. Door de Ingmar Bergman Cinema boxset (mooiste set van het jaar?) en de Universal Classic Monsters: Complete 30-Film Collection was ik er nog niet aan toegekomen om die te bestellen (ben niet superduperrijk). Ben dus wel blij dat de Engelse Zatoichi boxset zo goedkoop is. Las ergens dat het zou komen vanwege disc 6 die de verkeerde regio-code zou bevatten. Iemand die weet of dit klopt?

    Maar goed, ik vind bijna alle films die zwart/wit of buitenlands zijn interessant, dus misschien ligt het daar aan.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 11-12-2018 om 22:18

  7. #5357

    Standaard

    Ik ben ook één van 'die mensen'...

    ...maar ik koop niet iets puur en alleen omdát iets goedkoop is. Het moet ook wel mijn interesse hebben, en dat is hierbij het geval.

    Als 9- of 10-jarige verslond ik (bijna) alles als er ook maar een samurai of ninja op de cover stond (toen nog VHS). De videotheek en de piratenzenders gooiden je in de jaren 80 plat met dit soort spul. Helaas vaak ook van zeer matig niveau, maar dat deed er toen minder toe. Met de Zatoichi-reeks ben ik echter nog onbekend gebleven. Ik wil mezelf dan ook geen fan of kenner noemen, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Noem het jeugdsentiment.

    P.S. mijn box is nog niet verzonden, dus ik hoop dat ze me meteen een gecorrigeerde versie zullen sturen Zo niet, met m'n regiovrije speler is het ook geen groot bezwaar.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-12-2018 om 22:27
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #5358

    Standaard

    Ik koop zoveel films en series die ik nog nooit heb gezien. Zou ook niks uit moeten maken of je nou fan bent of niet. Alsof 'fans' meer recht hebben op een aanschaf dan anderen. Alleen maar leuk als je een pareltje vindt!

  9. #5359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ben dus wel blij dat de Engelse Zatoichi boxset zo goedkoop is. Las ergens dat het zou komen vanwege disc 6 die de verkeerde regio-code zou bevatten. Iemand die weet of dit klopt?
    Of dat de reden is voor de lage prijs is niet bekend maar de versies die door Amazon ES zijn verzonden hebben in ieder geval een disc 6 met regiocode A. nog afwachten of dat ook geldt voor de Amazon UK bestellingen want daar is volgens mij nog niets van verzonden.

  10. #5360

    Standaard

    Het valt me op dat de Zatoich films soms een beetje out of sync zijn. De dialogen gaan niet helemaal samen met de lipbewegingen van de acteurs. Het is ook niet bij elke scène het geval. Het stoort me wel een beetje. Ik zie het echt bij elke film. Is iemand anders dat ook opgevallen? Ik lees er verder nergens wat over. Kan het zijn dat de dialogen later zijn opgenomen, net als bij Italiaanse films in de jaren '60?

  11. #5361

    Standaard

    Heeft iemand van jullie recent weleens Criterion uitgaves besteld via Deep Discount? Daar zijn ze nu het scherpst geprijsd. Ik bestelde daar voorheen vaak en dat liep altijd prima, maar zie geen al te beste reviews over de afgelopen tijd.

  12. #5362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Heeft iemand van jullie recent weleens Criterion uitgaves besteld via Deep Discount? Daar zijn ze nu het scherpst geprijsd. Ik bestelde daar voorheen vaak en dat liep altijd prima, maar zie geen al te beste reviews over de afgelopen tijd.
    Kijk in dit topic vanaf pagina 295 .

  13. #5363

    Standaard

    The Confession is nu OOP

    Contacted Criterion about The Confession, and they confirmed it is indeed OOP.

    Quote:
    Hello Michael,

    Thanks for writing. Unfortunately, it's true. We've lost the rights to THE CONFESSION and it's now out of print. If we're able to get them back we'll be happy to make it available again.

    Thanks for your support,
    Jon Mulvaney
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #5364

    Standaard

    Bruce Lee: His Greatest Hits per 17 juli

    Criterion.


    Here's a complete run-down of everything the seven-disc set will include:

    • 4K digital restorations of The Big Boss, Fist of Fury, Game of Death, and The Way of the Dragon, with uncompressed original monaural soundtracks
    • New 2K digital restoration of the rarely-seen 99-minute 1973 theatrical version of Enter the Dragon, with uncompressed original monaural soundtrack
    • 2K digital restoration of the 102-minute "special-edition" version of Enter the Dragon
    • Alternate audio soundtracks for the films, including original English-dubbed tracks and a 5.1 surround soundtrack for the special-edition version of Enter the Dragon
    • Six audio commentaries: on The Big Boss by Bruce Lee expert Brandon Bentley; on The Big Boss, Fist of Fury, Game of Death, and The Way of the Dragon by Hong Kong-film expert Mike Leeder; and on the special-edition version of Enter the Dragon by producer Paul Heller
    • High-definition presentation of Game of Death II, the 1981 sequel to Game of Death
    • Game of Death Redux, a new presentation of Lee's original Game of Death footage, produced by Alan Canvan
    • New interviews on all five films with Lee biographer Matthew Polly
    • New interview with producer Andre Morgan about Golden Harvest, the company behind Hong Kong's top martial-arts stars, including Lee
    • New program about English-language dubbing with voice performers Michael Kaye (the English-speaking voice of Lee's Chen Zhen in Fist of Fury) and Vaughan Savidge
    • New interview with author Grady Hendrix about the "Bruceploitation" subgenre that followed Lee's death, and a selection of Bruceploitation trailers
    • Blood and Steel, a 2004 documentary about the making of Enter the Dragon
    • Multiple programs and documentaries about Lee's life and philosophies, including Bruce Lee: The Man and the Legend (1973) and Bruce Lee: In His Own Words (1998)
    • Interviews with Linda Lee Cadwell, Lee's widow, and many of Lee's collaborators and admirers, including actors Jon T. Benn, Riki Hashimoto, Nora Miao, Robert Wall, Yuen Wah, and Simon Yam and directors Clarence Fok, Sammo Hung, and Wong Jing
    • Promotional materials
    • New English subtitle translations and subtitles for the deaf and hard of hearing
    • PLUS: An essay by critic Jeff Chang

  15. #5365

    Standaard

    Vandaag (of eigenlijk alweer gisteren ) aangekondigd, release is op 11 augustus:

    The Complete Films ofAgnès Varda

    We’re celebrating the boundless creative vision of Agnès Varda with a comprehensive collection of her genre-blurring, culture-shaping films. Bringing together all thirty-nine of her features, shorts, and documentaries for the first time, this fifteen-Blu-ray box set also contains extensive special features—many created by Varda herself—including introductions to the films, interviews with and tributes from family and friends, once-banned and unfinished works, behind-the-scenes footage, archival programs, and more.

    The edition is accompanied by a lavishly illustrated 200-page book, with notes on the films and essays on Varda’s life and work, as well as a selection of her photography and images of her installation art. The Complete Films of Agnès Varda captures the restless curiosity and radical imagination of a true original who invented a new cinematic language.

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #5366

    Standaard

    Ik kwam er pas vandaag achter dat de Criterion van Roma officieel in Nederland is uitgebracht. Heel apart en volgens mij maar de 2e keer (na Dead Ringers) dat we in NL een officiele release van een Criterion-uitgave hebben gehad.

    Laatst aangepast door Richard B. : 01-06-2020 om 18:49

  17. #5367

    Standaard

    Maar die blauwe hoes ....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #5368

    Standaard

    Ik vind het meer apart dat Criterion als grootste 'Indie' label nog steeds niet overgestapt is naar UHD, waarvoor juist deze release een uitgesproken mogelijkheid was, aangezien er een Dolby Vision uitgave op netflix staat.

  19. #5369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind het meer apart dat Criterion als grootste 'Indie' label nog steeds niet overgestapt is naar UHD, waarvoor juist deze release een uitgesproken mogelijkheid was, aangezien er een Dolby Vision uitgave op netflix staat.
    Inderdaad, en ook toekomstige films als The Irishman kunnen hiervan profiteren. Dat Arrow nu als eerste overgaat vind ik wel een goede zet (behalve de titels, Pitch Black is nou niet echt een film die ik op UHD zou willen hebben en met Flash Gordon heb ik al helemaal niks) en hopelijk volgen nu meer schapen over de dam. Ben bij Criterion alleen bang voor de prijzen aangezien de SRP van een Bluray nu al rond de 40,- is.

  20. #5370

    Standaard

    Bepaalde Criterion-titels zitten op amazon.co.uk in een "2 voor 25 pond" actie. Sla je slag.

  21. #5371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bepaalde Criterion-titels zitten op amazon.co.uk in een "2 voor 25 pond" actie. Sla je slag.
    Ook bij Zavvi.nl

  22. #5372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ook bij Zavvi.nl
    Bedankt voor de tip. De titels die bij amazon.co.uk ontbraken kon ik alsnog bij zavvi.nl bestellen.

  23. #5373

    Standaard

    Graag gedaan! Zag het net zelf ook in een ander topic voorbij komen, heb er zelf ook direct maar een viertal in bestelling gezet.

  24. #5374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Graag gedaan! Zag het net zelf ook in een ander topic voorbij komen, heb er zelf ook direct maar een viertal in bestelling gezet.
    Ik heb er in totaal 8 besteld (4 bij amazon en 4 bij zavvi). Dit zijn wel leuke prijsjes: mijn UK-Criterion verlanglijst is nu wel flink teruggedrongen.

  25. #5375

    Standaard

    Ik heb vorig jaar bijna al mijn regio A Criterions in één partij verkocht. Nam veel ruimte in voor titels die ik vaak na 1 keer toch niet meer zou kijken, sommige titels waren al ergens anders uitgekomen of ik dacht ze in de toekomst wel bij Criterion UK uit zouden komen. Nu betrap ik mij erop dat ik toch wel een aantal titels tijdens die huidige sale (her)koop, vooral de noirs gaan toch weer kriebelen....

Pagina 215 van 218 EersteEerste ... 115165205211212213214215216217218 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •