Pagina 156 van 218 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.876 tot 3.900 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is idd. niet verkeerd. Zometeen eens kijken of er nog wat moois tussen zit. Nog tips?
    Volgens mij heb je nog geen Lubitsch in je collectie. Ik zie dat je wel enkele Billy Wilder films heb, als je daar plezier van hebt gehad kan je je geen buil aan vallen Lubitsch zijn films. Trouble in Paradise is echt om te smullen. De beeldkwaliteit is misschien niet het beste dat er is, maar hij is verder nergens uitgebracht, het is een briljante film en de extras op deze release zijn erg goed.

    [edit] Ik dacht laatst gelezen te hebben dat je weer bezig bent met pre-code films te bekijken? Nog een reden om deze aan te schaffen. Alleen de openingstitels al, haha.
    Laatst aangepast door DanielC. : 09-03-2009 om 20:54
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #3877

    Standaard

    Clean, Shaven raad ik aan

    Eyes Without a Face is ook naargeestig goed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3878

    Standaard

    Ben een beetje confused. Zijn die paar titels á 13,77 (waaronder Grand Illusion en Lord of the Flies) nu wel of niet de Criterion uitgaves? Plaatjes erbij welliswaar niet, maar de titel zegt van wel. Iemand een idee?

  4. #3879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Ben een beetje confused. Zijn die paar titels á 13,77 (waaronder Grand Illusion en Lord of the Flies) nu wel of niet de Criterion uitgaves? Plaatjes erbij welliswaar niet, maar de titel zegt van wel. Iemand een idee?
    Jawel, maar dat zijn niet de reguliere Criterions, maar de Janus Art House Essentials. Er is ooit zo'n box uitgebracht met daarin een aantal Criterions onder die Janus titel en dat zijn gewoon dezelfde transfers maar verder geen extra's.

    floep
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #3880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Volgens mij heb je nog geen Lubitsch in je collectie. Ik zie dat je wel enkele Billy Wilder films heb, als je daar plezier van hebt gehad kan je je geen buil aan vallen Lubitsch zijn films. Trouble in Paradise is echt om te smullen. De beeldkwaliteit is misschien niet het beste dat er is, maar hij is verder nergens uitgebracht, het is een briljante film en de extras op deze release zijn erg goed.

    [edit] Ik dacht laatst gelezen te hebben dat je weer bezig bent met pre-code films te bekijken? Nog een reden om deze aan te schaffen. Alleen de openingstitels al, haha.
    Heb idd. alleen de Eclipse box van Lubitsch. Zal `m dalijk in m`n mandje mikken, thanks

    -edit- en besteld, samen met de tips van Coen Eyes Without a Face klinkt wel redelijk freaky
    Laatst aangepast door TheGodfather : 11-03-2009 om 21:52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3881

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #3882
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #3883

    Standaard

    Juni titels:





    De vierde cover is die van My Dinner With Andre, maar die staat nog niet op de site.
    De Marienbad cover is wel een ontzettend grote teleurstelling
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3884

    Standaard

    Marienbad, dat kan toch niet de definitieve cover zijn? Dat doen ze toch wel vaker dat de cover nog veranderd wordt?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  10. #3885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Marienbad, dat kan toch niet de definitieve cover zijn? Dat doen ze toch wel vaker dat de cover nog veranderd wordt?
    Niet vaak, maar het gebeurt wel ja.

  11. #3886

    Standaard

    Ik vind die Seventh Seal cover anders ook niet echt geweldig.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #3887

    Standaard

    Die van Seventh Seal vind ik wel mooi. Wel leuk om te zien op het Criterion forum, dat de inspiratie voor nieuwe covers redelijk ver te zoeken is:






    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #3888

    Standaard

    of gewoon een hoofd op de cover zetten, of de naam met relief
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  14. #3889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die van Seventh Seal vind ik wel mooi. Wel leuk om te zien op het Criterion forum, dat de inspiratie voor nieuwe covers redelijk ver te zoeken is:
    Tsja credietcrisis? Of is het gewoon lastig om na 450 covers met iets origineels te komen?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #3890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Tsja credietcrisis? Of is het gewoon lastig om na 450 covers met iets origineels te komen?
    Ik denk dat tweede
    Vandaag trouwens The Last Metro ontvangen. Weer een mooie uitgave
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #3891
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3892

    Standaard

    Weet iemand hoe het met de re-release van Walkabout zit?

  18. #3893

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #3894

    Standaard

    Fraaie hoes.

    Vraag me alleen af waarom ze zoveel geld vragen voor een 1-disc zonder audio commentaar en enkel zo'n BBC special als extratje.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  20. #3895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Fraaie hoes.

    Vraag me alleen af waarom ze zoveel geld vragen voor een 1-disc zonder audio commentaar en enkel zo'n BBC special als extratje.
    Wordt weer tijd voor een leuke actie ergens (DeepDiscount!) want zelfs bij de "sale" bij pacific komen de singledisks op ruim 20 euro.

  21. #3896

    Standaard

    Benjamin Button krijgt Criterion Blu-ray release:
    http://www.blu-ray.com/news/?id=2517

    Ben nog niet zeker wat ik hiervan vind... Niet echt een typische Criterion titel.
    Laatst aangepast door wushu-4-ever : 19-03-2009 om 20:28

  22. #3897

    Standaard

    Dat is zeer zeker een verassing! vind het wel tof dat ze `m uitbrengen, maar jammer dat het alleen op blu-ray is. Hoop dat ze `m ook op dvd uitbrengen, maar dat zal wel niet

    -edit- volgens dit bericht wordt ie ook op dvd door Criterion uitgebracht:
    http://www.slashfilm.com/2009/03/19/...-on-criterion/
    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-03-2009 om 22:08
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #3898

    Standaard

    Is er iemand ter wereld die deze film een 2e keer zal willen zien....?

  24. #3899

    Standaard

    Ze doen toch altijd van die grappige covers. Dit is er vast 1.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #3900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Is er iemand ter wereld die deze film een 2e keer zal willen zien....?
    * Meld zich
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 156 van 218 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •