Pagina 218 van 218 EersteEerste ... 118168208214215216217218
De resultaten 5.426 tot 5.431 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5426

    Standaard

    Criterion had aardig wat titels van Disney op Laserdisc.....
    Armageddon en The Rock waren ook op dvd uitgebracht door Criterion.
    Ik hoop dat met de release van Wall-E een aantal films van Disney (die daar toch niks mee gaan doen) hun weg vinden naar 4k blu-ray via Criterion....ik zie een 4k release van The Rock en Armageddon wel zitten !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #5427

    Standaard

    Armageddon in 4K? Sign me up.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #5428

    Standaard

    echt wel !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #5429

    Standaard

    Overigens net nog een koopje gedaan: mijn vrouw had nog nooit de Amazon-app gebruikt, en kreeg 7,50 korting als ze via de app op amazon.nl iets bestelde voor minimum 25 euro. Staat daar toch de Criterion van Lord of the Flies zeker. Dus totaalprijs 17,50, mooie prijs noem ik dat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5430

    Standaard

    Überhaupt fysieke media. De eerste VHS was niet voor niets Pinokkio in plaats van het veel grotere Sneeuwwitje. Dat geldt ook voor andere branches van Disney. Het was Tinkerbell bij de opening van Disneyland Paris en niet Mickey. Filosofie is dat een kleinere titel of personage minder gezichtsverlies betekent als het mis gaat. In die zin is Wall-e geliefd, maar niet groot.

    Disney zinspeelt de laatste jaren bovendien al meer op uitbesteding van back catalog. Net als concullega studio’s. Disney richt zich primair op hét groeipruduct Disney+ En minder op fysieke media. Na de eerste batches is het bijvoorbeeld stil geworden met backcatalog titels. Na Mulan zijn niet de beschikbare remasters van Sword in the Stone of Black cauldron op 4K uitgebracht noch andere classics geupdate zoals Pinokkio. Dit terwijl Lion King, Aladdin en. Belle en het Beest wel uit kwamen rond de live action.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #5431

    Standaard

    Net nog een mooie Criterion gescoord: de 4K van The Princess Bride. Dát is een mooie uitgave zeg, in een stoffen boekje, met heel veel bonusmateriaal!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 218 van 218 EersteEerste ... 118168208214215216217218

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •