Pagina 37 van 218 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 5431 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Er is weldegelijk ooit iets meer dan een gerucht over Seven Samurai de wereld ingeholpen:

    This spring, Criterion commissioned me to re-subtitle seven of Kurosawa Akira's classics: Seven Samurai, Ikiru, Throne of Blood, Stray Dog, The Bad Sleep Well, Drunken Angels and I Live in Fear.
    http://www.cgj.org/en/c/vol_10-4/title_01.html

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Er is weldegelijk ooit iets meer dan een gerucht over Seven Samurai de wereld ingeholpen:

    This spring, Criterion commissioned me to re-subtitle seven of Kurosawa Akira's classics: Seven Samurai, Ikiru, Throne of Blood, Stray Dog, The Bad Sleep Well, Drunken Angels and I Live in Fear.
    http://www.cgj.org/en/c/vol_10-4/title_01.html
    Waarom Ikiru of Throne of Blood nog een keer uitbrengen? Dat zijn echt perfecte uitgaves. Stray Dog eigenlijk ook nog wel.

    Dat Drunken Angel wordt genoemd stemt me wel meer dan tevreden 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #903

    Standaard

    Haha, ik zie het al, dit is een artikel van December 2002/Januari 2003.

    Das nogal een tijdje terug
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #904

    Standaard

    Ja, daarom is het ook al een oud gerucht.... :wink:

    Maar goed, Ikiru en Throne of Blood waren toen nog niet aangekondigd en zijn inmiddels wel uitgebracht, en beide mét ondertitels van deze mevrouw....

    Dat wil trowens niet alles zeggen: het kan best dat sommige vertalingen voor nieuwe bioscoopprints waren, of alleen "voor het geval dat" zijn gedaan....

  5. #905

    Standaard

    Dit bericht stond enige tijd geleden op Home Theater Forum:

    The American Museum of the Moving Image recently hosted a panel dicussion with Criterion president Peter Becker and Criterion Tech Director Lee Kline on November 14th. During their chat, they happened to spill the beans on a number of upcoming titles.

    Jean Renoir's THE RIVER is forthcoming. The transfer of this title will be done by digitally re-compositing
    the original 3-strip Technicolor negative, which currently has some shrinkage problems. This project is being co-financed by the British Film Institute.

    Kurosawa's SEVEN SAMURAI is being re-released from a new High Definition transfer. Peter Becker noted that a number of early non-anamorphic Criterion titles (some additional Kurosawa possibly among them) will likely be re-released with new transfers.

    Michael Powell's 49TH PARALLEL and A CANTERBURY TALE are in the works. Antonioni's THE ECLIPSE (seen to great effect in Scorsese's MY VOYAGE TO ITALY doco) is also on the way. The forthcoming MGM RAGING BULL DVD will feature the original Criterion commentary, and Criterion indicate they are open to considering future licensing of their earlier commentary tracks on a case by case basis. I bet 2005 will be an expensive year for Criterion fans.

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Kurosawa's SEVEN SAMURAI is being re-released from a new High Definition transfer. Peter Becker noted that a number of early non-anamorphic Criterion titles (some additional Kurosawa possibly among them) will likely be re-released with new transfers.
    Aha. Dat zal dan de bron zijn van dit gerucht (wat dus eigenlijk veel meer is dan alleen een gerucht).

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Kurosawa's SEVEN SAMURAI is being re-released from a new High Definition transfer. Peter Becker noted that a number of early non-anamorphic Criterion titles (some additional Kurosawa possibly among them) will likely be re-released with new transfers.
    Aha. Dat zal dan de bron zijn van dit gerucht (wat dus eigenlijk veel meer is dan alleen een gerucht).
    Idd ja. Ben benieuwd wanneer we de eerste definitieve aankondigingen gaan horen. Als ze Ran nu al aankondigen voor November, zal het denk ik wel niet eerder worden dan dat.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #908

    Standaard

    Seven Samurai zou een mooie kerst release zijn, net zoals M vorig jaar.

  9. #909

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Nog maar even een 'gerucht':

    #292 Unfaithfully Yours (Preston Sturges) 1948 $29.95
    #293 Au Revoir Les Enfants (Louis Malle) 1987 $39.95
    #296 Le Notte Bianche (Luchino Visconti) 1957 $29.95
    #298 Gate of Fleash (Seijun Suzuki) 1964 $29.95
    #299 Story of a Prostitute (Seijun Suzuki) 1965 $29.95

    Bron: Criterionforum.org
    Au Revoir Les Enfants wordt nu officieel bevestigd op de Criterion-site:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Criterion
    Bergen on Malle

    A new video interview with actress Candice Bergen will appear on Criterion's upcoming DVD release of Louis Malle's Au revoir les enfants. In the interview, Bergen discusses her late husband's return to filmmaking in his native France with Au revoir and his methods for bringing this heartbreaking story to life. Look for Au revoir les enfants from Criterion this summer.

  11. #911

    Standaard

    Au revoir les enfants is heel goed nieuws echt een dvd die iedereen in zijn collectie zou moeten hebben.

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Au revoir les enfants is heel goed nieuws echt een dvd die iedereen in zijn collectie zou moeten hebben.
    Klinkt idd zeer mooi!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  13. #913

  14. #914

    Standaard

    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.
    Staat in de download

    Thanks!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.
    Staat in de download

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.
    Staat in de download
    Wat dan?

    Kopen zonder te weten of ik het een goede film vind?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.
    Staat in de download
    Wat dan?

    Kopen zonder te weten of ik het een goede film vind?
    Nou misschien. M'n eigen ervaring: ik denk dat ik 95% van de Criterions die ik heb gekocht daarvoor nog niet eerder gezien heb. Van de 49 die ik er nu in mijn collectie heb vielen er misschien 2 echt tegen.

    Maar goed: als jij het voor jezelf kunt verantwoorden..

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Review van Divorce Italian Style op DVDBeaver.
    Staat in de download
    Wat dan?

    Kopen zonder te weten of ik het een goede film vind?
    Nou misschien. M'n eigen ervaring: ik denk dat ik 95% van de Criterions die ik heb gekocht daarvoor nog niet eerder gezien heb. Van de 49 die ik er nu in mijn collectie heb vielen er misschien 2 echt tegen.

    Maar goed: als jij het voor jezelf kunt verantwoorden..
    Mijn eigen ervaring: Veel films die Criterion uitbrengt zijn niet zo goed dat ik ze in m'n collectie wil hebben.

    Wat voorbeeldjes:

    Pickup on South Street
    Rules of the Game
    Sword of Doom
    Tokyo Story
    Night and the City
    Grand Illusion
    The 39 Steps
    Walkabout
    Robocop
    Picnic at Hanging Rock
    Oliver Twist
    Great Expectations

    Zijn allemaal echt wel goede films en is ook geweldig dat criterion ze heeft uitgegeven, maar zijn geen films die ik in mijn collectie zou willen hebben, aangezien ze daarvoor mij toch niet echt konden raken, boeien, interesseren etc etc.

    En ik vind je een beetje erg kort door de bocht, je doet een beetje afkeurend over het feit dat ik films download. Maar je moet toch echt wel weten wat een filmliefhebber ik ben en hoe erg leuk ik het vind dvdtjes te kopen. Ik heb geen enkele gedownloade dvd in mijn collectie, ik brand nooit dvd, ik download alleen films om ze een keer gezien te hebben zodat ik een weloverwogen keuze kan maken of ik het de film waard vind om hem in mijn collectie te hebben.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Mijn eigen ervaring: Veel films die Criterion uitbrengt zijn niet zo goed dat ik ze in m'n collectie wil hebben.
    Vind dit zelf niet zo'n probleem, aangezien Criterion's toch wel de voor "gewone" dvd's zeldzame eigenschap hebben dat je ze voor vrijwel hetzelfde bedrag weer kan verkopen, zelfs jaren na aanschaf...
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  21. #921

    Standaard

    Inderdaad, weinig dvd's zijn zo waardevast.

  22. #922
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Veel films die Criterion uitbrengt zijn niet zo goed dat ik ze in m'n collectie wil hebben.
    Voor mijzelf geldt ook dat ik een hoop Criterion's niet hoef te hebben omdat de films mij niet aanspreken. Iedereen kiest op zijn eigen manier, ik ga daarbij vooral af op recensies.

    Een hoop films die ik koop zijn wat dat betreft blinde aankopen (ook niet-Criterions) en dat zorgt voor een leuke bijkomende factor. Het blijft bij een blinde aankoop toch altijd spannend of een film aan de verwachtingen voldoet. Tot nu toe heb ik een erg hoog gehalte aan 'geslaagde' aankopen, met slechts één of twee films die niet datgene brachten dat ik er van verwachtte.

    Eerstvolgende blinde (Criterion)aanschaf wordt waarschijnlijk Au Hasard Balthazar.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #923

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    En ik vind je een beetje erg kort door de bocht, je doet een beetje afkeurend over het feit dat ik films download. Maar je moet toch echt wel weten wat een filmliefhebber ik ben en hoe erg leuk ik het vind dvdtjes te kopen. Ik heb geen enkele gedownloade dvd in mijn collectie, ik brand nooit dvd, ik download alleen films om ze een keer gezien te hebben zodat ik een weloverwogen keuze kan maken of ik het de film waard vind om hem in mijn collectie te hebben.
    Je hoeft je niet te verdedigen. Zo serieus was mijn 'vingertje' niet bedoeld. Het was eigenlijk meer een 'wink' zonder 'wink'. :wink:

    Ik heb trouwens ook zo'n beetje alle Ghibli anime's gedownload voordat ik ze kocht. Dus om nou te zeggen dat ik geen boter op mijn hoofd heb...

  25. #925

    Standaard

    Tijdje terug de Criterion van Spartacus besteld. Aan de screenshots op DVD Beaver te zien veel beter dan de DVD van Columbia/Universal en ook niet zo duur gelukkig.

Pagina 37 van 218 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •