Pagina 214 van 218 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218 LaatsteLaatste
De resultaten 5.326 tot 5.350 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5326

    Standaard

    Vrijdag heb ik hem binnen voor een totaal van een 180 euro.

  2. #5327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wie nog niet heeft besteld is te laat. Amazon heeft er 75 dollar bij op gegooid en de verzending duurder, en B&N is tot februari de set niet leverbaar...
    Hoe kom je daarbij Coen?

    Hij is nog steeds 150 dollar en incl verzending komt hij op 155 euro (incl kans op dounanekosten, anders is hij zo'n 200):

    https://www.amazon.com/Ingmar-Bergma...gman+criterion

    Dus volgens mij kun je het gokken om de optie van 155 te kiezen. Als je pech hebt moet je 45 euro bijbetalen, hetzelfde bedrag als je ervoor kiest dat van tevoren al te betalen.
    Laatst aangepast door Melzz : 22-11-2018 om 09:47

  3. #5328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe kom je daarbij Coen?

    Hij is nog steeds 150 dollar en incl verzending komt hij op 155 euro (incl kans op dounanekosten, anders is hij zo'n 200):

    https://www.amazon.com/Ingmar-Bergma...gman+criterion

    Dus volgens mij kun je het gokken om de optie van 155 te kiezen. Als je pech hebt moet je 45 euro bijbetalen, hetzelfde bedrag als je ervoor kiest dat van tevoren al te betalen.
    heb vantevoren douanekosten betaald en was 31 euro.

  4. #5329

    Standaard

    Ja, volgens mij is dat nu dus 45 geworden. Duurder maar gelukkig nog steeds voordeliger dan de verhoging van 75 dollar die Coen aangeeft. Anyway, er zijn nu twee opties:

    155 euro en je neemt de gok
    200 euro en je bent van al t gezeik af

  5. #5330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ja, volgens mij is dat nu dus 45 geworden. Duurder maar gelukkig nog steeds voordeliger dan de verhoging van 75 dollar die Coen aangeeft. Anyway, er zijn nu twee opties:

    155 euro en je neemt de gok
    200 euro en je bent van al t gezeik af
    ah dat is incl. de extra priority verzendkosten uiteraard.
    op die manier had ik het wel binnen 2 dagen binnen, ook minder kans op beschadiging dan wanneer hij een paar weken onderweg is.

  6. #5331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe kom je daarbij Coen?

    Hij is nog steeds 150 dollar en incl verzending komt hij op 155 euro (incl kans op dounanekosten, anders is hij zo'n 200):

    https://www.amazon.com/Ingmar-Bergma...gman+criterion

    Dus volgens mij kun je het gokken om de optie van 155 te kiezen. Als je pech hebt moet je 45 euro bijbetalen, hetzelfde bedrag als je ervoor kiest dat van tevoren al te betalen.
    Gister was hij 221 dollar (excl verzenden en douane)

    Ik heb hem voor 150 dollar incl 9,95 dollar verzending en douane kosten vooraf afgetikt.

    Verzenden is sowieso duurder geworden, maar de box is nu dus weer goedkoper.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #5332

    Standaard

    Ik las gister een op blu-ray.com over een Engelsman die de box van B&N in 2 dagen binnen had zonder douane!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #5333

    Standaard

    Kreeg voor het eerst een mail van DHL, dat ik invoerrechten moest betalen. Heb dit nog niet eerder gehad, wel op moment van afleveren.
    Uiteindelijk heeft het mij nu €183-nog-wat gekost. Valt nog mee voor zo'n boxset.

  9. #5334

    Standaard

    Net de box binnengekregen via DHL. Wat een joekel van een box zeg.
    Hij is de grootte van een A4 en 6.5 cm dik. Komt goed verpakt in een box in een box pakket met luchtpacks.
    De boxset is zeer stevig. Blij dat ik hem heb binnen heb.

  10. #5335

    Standaard

    Ik lees op het Blu-Ray forum dat de Criterion Zatoichi set voor 20 euro werd verkocht via Amazon.es. Echt bizar. Ze waren out of stock en later werden ze weer voor die prijs verkocht. Dus blijkbaar geen fout in prijs. Ik heb er, zoals velen, echt het meervoudige voor betaald (150 ofzo). Zelfs single disks van Criterion kosten 20 euro of meer en dan verkopen ze deze gigantische boxset voor dezelfde prijs. Vreemd hoor.

  11. #5336

    Standaard

    Lijkt me wel duidelijk een prijsfout. Wel gek dat ze er een hoop voor die prijs verzonden hebben, maar ik vind het prima want er is er eentje onderweg naar mij

  12. #5337

    Standaard

    Als het een prijsfout is, dan stoppen ze toch normaal gesproken de orders? En ik las dat ze, nadat ze even uitverkocht waren, toch weer voor de prijs werden verkocht.
    Maar mooi dat je een set hebt weten te bemachtigen, topdeal!

  13. #5338

    Standaard

    normaal gesproken wel ja, er heeft misschien iemand zitten slapen daar.

    lees ook berichten dat 1 disc van de uk box in sommige gevallen een foute regiocode heeft, misschien lozen ze op deze manier die foute batch?
    zou ook raar zijn maar je weet het niet.

  14. #5339

    Standaard

    Hiij is bij amazon.co.uk nu ook 21,93 pond:

    https://www.amazon.co.uk/Zatoichi-Th...A3P5ROKL5A1OLE
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #5340

    Standaard

    Kwestie van wachten dus totdat die Bergmanset ook in de grabbelbak ligt....

  16. #5341

    Standaard

    wow! ik was helemaal niet van plan die Zatoichi box te halen maar voor die prijs en gratis verzenden! Toch maar gedaan!

  17. #5342

    Standaard

    Was ook niet van plan deze te kopen, maar voor die prijs krijg ik toch ook twijfels.
    Enige dat me tegenhoud is dat ik lees dat disc 6 een regio error heeft, dus niet afspeelbaar.
    Weet iemand hier meer over?
    BD (1243) What i Watch

  18. #5343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Was ook niet van plan deze te kopen, maar voor die prijs krijg ik toch ook twijfels.
    Enige dat me tegenhoud is dat ik lees dat disc 6 een regio error heeft, dus niet afspeelbaar.
    Weet iemand hier meer over?
    Twijfels? TWIJFELS?

  19. #5344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Twijfels? TWIJFELS?
    Wil eerst weten of er nog regio problemen zijn. Wat ben je met een goedkope box, als er één niet kan afgespeeld worden.
    Laatst aangepast door freaky : 08-12-2018 om 11:09
    BD (1243) What i Watch

  20. #5345

    Standaard

    Die set bestaat uit 9 disks en een prachtig boek. Zelfs met 1 disk minder is het crimineel goedkoop.

  21. #5346

    Standaard

    Als het niet werkt kun je hem toch terugsturen????

    Absolute no-brainer dit, 1 euro per film.......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #5347

    Standaard

    Omdat het van jullie moet heb ik hem ook maar in bestelling gezet!

  23. #5348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Omdat het van jullie moet heb ik hem ook maar in bestelling gezet!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #5349

    Standaard

    Een Blu-ray.com forumlid kreeg van Criterion te horen dat er een replacement scheme komt voor disc 6.

    Mijne is vannacht bij een Franse Amazon distributiecentrum aangekomen. Zal denk ik dinsdag hier aankomen.

  25. #5350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Een Blu-ray.com forumlid kreeg van Criterion te horen dat er een replacement scheme komt voor disc 6.



    Mijne is vannacht bij een Franse Amazon distributiecentrum aangekomen. Zal denk ik dinsdag hier aankomen.

    Dit gaat om de Ingmar Bergman US box, juist?

Pagina 214 van 218 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •