Pagina 68 van 218 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 5431 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    mooie cover van Kind hearts and coronets.
    Brengen ze al weer een film uit die ik al op dvd heb
    Net de nieuwe Wages of fear aangeschaft. Eigenlijk dit jaar nog maar 2 Criterions aangeschaft. De andere was Hoop dreams.
    Dan moet je zeker L'Eclisse nog aanschaffen, waarschijnlijk Criterions beste release van dit jaar.
    Voor mij is dat toch Au Hasard, Balthazar. Misschien niet de beste uitgave, maar het gaat uiteindelijk toch om de film.
    Persoonlijk kon ik niet zoveel met die film, ook al moet ik zeggen dat dat op een oude, krakende VHS band was. Maar dan nog, Antonioni kan maar moeilijk overtroffen worden, zelfs niet door Bresson :wink:
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Voor mij is dat toch Au Hasard, Balthazar. Misschien niet de beste uitgave, maar het gaat uiteindelijk toch om de film.
    Persoonlijk kon ik niet zoveel met die film, ook al moet ik zeggen dat dat op een oude, krakende VHS band was. Maar dan nog, Antonioni kan maar moeilijk overtroffen worden, zelfs niet door Bresson :wink:
    Ik kan je alleen maar aanraden om Au Hasard Balthazar nog een kans te geven, maar het kan zijn dat de film je gewoon niet ligt (zoals ik dat heb met Moulin Rouge ).

    Verder ben ik het natuurlijk met je eens dat Antonioni moeilijk te overtreffen is, en dat L'Eclisse een prachtige film/uitgave is. Ik heb laatst gehoord dat Criterion ook hoopt de rechten voor La Notte te bemachtigen. Laten we hopen dat ze dat gaat lukken, en het liefst een beetje snel! Voor zover ik weet is hiervan op het moment alleen een slechte R1 uitgave beschikbaar. Deze film verdient, ondanks dat het voor mij de minste van de "alienation-trilogie" is, een betere uitgave.

    Edit: even mijn bron opgezocht over Criterion en La Notte: Het interview met Kim Hendrikson (producer bij Criterion) over L'Eclisse op http://www.wfmu.org/playlists/SE. (Rechstreekse link; het interview over L'Eclisse begint ongeveer op 33:00).

  3. #1678

    Standaard

    Ook nog:



    Zo'n lelijke cover hebben we al een tijdje niet meer gehad.

  4. #1679

    Standaard

    Ran: DVD Beaver

    Woohoo! Dat ziet er weer geweldig uit. Heerlijk altijd die filmgrain bij Criterion. Kopen!

  5. #1680

    Standaard

    Ik vind t best een mooie cover hoor van Viridiana. Best speciaal.

  6. #1681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Ik vind t best een mooie cover hoor van Viridiana. Best speciaal.
    Ik mag die cover ook best wel. Ben zeer benieuwd, gezien het zo ongeveer het laatste grote meesterwerk van Bunuel is dat ik nog zien moet. Laat maar komen!
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  7. #1682

    Standaard

    Ik vind de Viridiana cover echt verschrikkelijk. Niet dat het me zal weerhouden de dvd te kopen.

  8. #1683

    Standaard

    Ja, die cover van Viridiana komt echt over als goedkoop knip en plakwerk door iemand die photoshop niet kan betalen en maar aan de slag gaat met paint.

    Grote misser!

  9. #1684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Ja, die cover van Viridiana komt echt over als goedkoop knip en plakwerk door iemand die photoshop niet kan betalen en maar aan de slag gaat met paint.
    Wacht maar tot dat de specificaties bekend worden, dan piepen jullie vast wel anders... :P

    Gezeur over die covers altijd... :wink:
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remi van Nes
    Wacht maar tot dat de specificaties bekend worden, dan piepen jullie vast wel anders... :P
    Nee, hoor. Dan vind ik die cover net zo lelijk

    Uiteindelijk gaat het me toch om de film - zeker als het om een zo moeilijk verkrijgbare film als Viridiana gaat - en of de a/v kwaliteit daarvan goed is. Voor de rest mogen ze er van mijn part een blanco hoes omheen zetten. Dat zou in dit geval nog een vooruitgaang zijn.

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Ja, die cover van Viridiana komt echt over als goedkoop knip en plakwerk door iemand die photoshop niet kan betalen en maar aan de slag gaat met paint.

    Grote misser!
    Inderdaad, spuuglelijke hoes ...

  12. #1687

    Standaard

    Vanmiddag Pickpocket gekeken. Prima dvd'tje weer, beeldkwaliteit is zoals bekend uitstekend en het aantal extra's is meer dan toereikend toereikend. Tot nu toe enkel de video-introductie door James Quandt gezien die best leuk was. Mijn mening over de film zelf vind je in dit topic, voor zover dat boeiend is natuurlijk.

    Qua verpakking steekt Pickpocket overigens helaas wat magertjes af bij de fenomenale uitgave van Ugetsu... Schitterende digi-pack weer zeg!
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remi van Nes
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Ja, die cover van Viridiana komt echt over als goedkoop knip en plakwerk door iemand die photoshop niet kan betalen en maar aan de slag gaat met paint.
    Wacht maar tot dat de specificaties bekend worden, dan piepen jullie vast wel anders... :P

    Gezeur over die covers altijd... :wink:
    Tis ook niet zo dat ik hem niet zal halen , maar dit is echt een van de weinige Criterionhoezen die ik echt lelijk vind. Ik vond het nog wel de moeite waard om te vertellen.

  14. #1689

    Standaard

    Forbidden Games @ DVDBeaver
    Shoot the Piano Player @ DVDBeaver

  15. #1690

    Standaard

    Misschien wel handig om het hier ook even te melden: DVDBeaver zit wederom in fgrote financiele problemen:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=824857#824857
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  16. #1691

    Standaard

    Ik heb onlangs mijn eerste criterion (ran) ontvangen en bekeken en de transfer, extra's zijn gewoon fantastisch, toch vind ik ze vrij duur en zijn veel films uit de criterion collectie in aanvaardbare transfers te vinden voor minder geld. Maar er zijn zeker nog een reeks criterion's die ik zou willen.

    Het enige echte minpunt vind ik dus die dozen. Mijn doos van Ran is echt troep. Langs achteren was de plastiek cover al wat verfriemeld, er zitten al van die lelijke plooien in. Bovendien is de plastiek doos zelf in zeer cheap plastiek gemaakt. Ze ziet er flauw uit en toen ik de doos opendeed was al 1 van die boekhoudertjes afgekraakt. Het 2de houdertje volgde snel... dus dat zou wel beter mogen voor de prijs die je voor een Criterion betaalt. Meestal koop ik 2 tot 3 dvds voor 1 criterion. Ook jammer voor die hoezen, want criterion is 1 van de weinige dvd productiehuizen die weet hoe je een DVD hoes maakt.

  17. #1692

    Standaard

    Over Salo wordt gezegt dat je de echte kan herkennen aan de 'White Ring'. Zijn er nog meer Criterions die de 'White Ring' hebben? Ik hoorde dat The Killer die ook heeft.

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Ik heb onlangs mijn eerste criterion (ran) ontvangen en bekeken en de transfer, extra's zijn gewoon fantastisch, toch vind ik ze vrij duur en zijn veel films uit de criterion collectie in aanvaardbare transfers te vinden voor minder geld. Maar er zijn zeker nog een reeks criterion's die ik zou willen.

    Het enige echte minpunt vind ik dus die dozen. Mijn doos van Ran is echt troep. Langs achteren was de plastiek cover al wat verfriemeld, er zitten al van die lelijke plooien in. Bovendien is de plastiek doos zelf in zeer cheap plastiek gemaakt. Ze ziet er flauw uit en toen ik de doos opendeed was al 1 van die boekhoudertjes afgekraakt. Het 2de houdertje volgde snel... dus dat zou wel beter mogen voor de prijs die je voor een Criterion betaalt. Meestal koop ik 2 tot 3 dvds voor 1 criterion. Ook jammer voor die hoezen, want criterion is 1 van de weinige dvd productiehuizen die weet hoe je een DVD hoes maakt.
    Wellicht scheelt het nog waar je de DVD's besteld, want als de hoes beschadigd is, zal dat zeer waarschijnlijk aan de winkel liggen waar je het gekocht heb. Zelf heb ik nooit zo'n problemen gehad met de hoezen moet ik zeggen. Een aantal Criterions zijn ook in kartonnen hoezen gestoken, wellicht dat je die eens in huis wilt halen :wink: En ja, het blijft allemaal reteduur :wink:
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Ik heb onlangs mijn eerste criterion (ran) ontvangen en bekeken en de transfer, extra's zijn gewoon fantastisch, toch vind ik ze vrij duur en zijn veel films uit de criterion collectie in aanvaardbare transfers te vinden voor minder geld. Maar er zijn zeker nog een reeks criterion's die ik zou willen.

    Het enige echte minpunt vind ik dus die dozen. Mijn doos van Ran is echt troep. Langs achteren was de plastiek cover al wat verfriemeld, er zitten al van die lelijke plooien in. Bovendien is de plastiek doos zelf in zeer cheap plastiek gemaakt. Ze ziet er flauw uit en toen ik de doos opendeed was al 1 van die boekhoudertjes afgekraakt. Het 2de houdertje volgde snel... dus dat zou wel beter mogen voor de prijs die je voor een Criterion betaalt. Meestal koop ik 2 tot 3 dvds voor 1 criterion. Ook jammer voor die hoezen, want criterion is 1 van de weinige dvd productiehuizen die weet hoe je een DVD hoes maakt.
    Wellicht scheelt het nog waar je de DVD's besteld, want als de hoes beschadigd is, zal dat zeer waarschijnlijk aan de winkel liggen waar je het gekocht heb. Zelf heb ik nooit zo'n problemen gehad met de hoezen moet ik zeggen. Een aantal Criterions zijn ook in kartonnen hoezen gestoken, wellicht dat je die eens in huis wilt halen :wink: En ja, het blijft allemaal reteduur :wink:
    Dat met dat verfriemelde plastic heb ik ook, vooral bij "Naked". Dat ligt idd aan de winkel. In mijn geval was dat cdwow. De doosjes die zij gebruiken om de dvd`s in te verzenden zuigen gewoon. Daar moeten ze echt wat op vinden :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #1695

    Standaard

    Ligt niet aan de winkel. Dat verfriemelde plastic komt vaak voor bij dubbele alpha cases, waarin vrijwel alle Criterion 2-discs verpakt worden. Ik heb al bij verschillende winkels besteld en soms is het verfriemeld en soms niet. Persoonlijk heb ik er niet zoveel last.

  21. #1696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares
    Ligt niet aan de winkel. Dat verfriemelde plastic komt vaak voor bij dubbele alpha cases, waarin vrijwel alle Criterion 2-discs verpakt worden. Ik heb al bij verschillende winkels besteld en soms is het verfriemeld en soms niet. Persoonlijk heb ik er niet zoveel last.
    ow ok. wel vreemd dat t bij cdwow vaker voor komt dan bij andere winkels.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1697

  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip

    goed nieuws alleen waar is hidden fortress?
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  24. #1699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    goed nieuws alleen waar is hidden fortress?
    De transfer van Hidden Fortress is toch al prima in orde.

  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ow ok. wel vreemd dat t bij cdwow vaker voor komt dan bij andere winkels.
    Betekent dat niet simpelweg dat je je meeste criterions bij cdwow gekocht hebt ? Bijna alle dikke keepcases van de Criterions hebben er last van - heeft echt niets met manier van verzenden te maken, hoor. Komt bij alle shops voor. Mij maakt het weinig uit.

Pagina 68 van 218 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •