Pagina 101 van 218 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2501
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Heel mooi, en al verzonden door de heer D.Pacific samen met Border radio en Monsters+Madmen(releasedatum 23-01 )

  3. #2503

    Standaard

    Nog een coole fake cover:



    Ook gelijk The 49th Parellel en Bicycle Thieves gepre-ordered bij dvdpacific
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2504

    Standaard

    Lol, ook een foute fake gemaakt :



    Om het goed te maken gooi ik nu Solaris in de speler
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #2505

    Standaard

    Niet om de aandacht af te wenden van de "hilarische" namaakcovers - waarlijk een bezigheid de link met Criterion waardig - maar op de Criterion blog werd vandaag bekendgemaakt dat de tweede Eclipse-reeks zou bestaan uit enkele documentaires van Louis Malle. Voor wie daarin geïnteresseerd is natuurlijk.

  6. #2506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Strakke Frank
    Niet om de aandacht af te wenden van de "hilarische" namaakcovers - waarlijk een bezigheid de link met Criterion waardig .
    ga nou in Godsnaam niet lopen zeuren...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Tip van de week: Yojimbo/Sanjuro box voor $ 39.95 bij cd wow.us
    http://www.cd-wow.us/detail_results_...t_code=1855452
    Thanks voor de tip! 8)
    “You're treated like other humans, so stop with the angst!''

  8. #2508

  9. #2509

    Standaard

    Yojimbo/Sanjuro review:

    DVD Talk

    Over de verpakking:

    When purchased separately, each film is housed in its own clear slim keepcase with handsome double-sided artwork; when purchased as a boxed set, an additional matte-finish slipcover surrounds both cases snugly. A booklet is also included for each film, containing essays by film critics Alexander Sesonske and Michael Sragow, as well as retrospective notes from Kurosawa and members of the cast and crew.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    yes eindelijk komt ie dan op criterion

    http://pascalheister.nl/dvd/chinatowncriterion.jpg


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Yojimbo/Sanjuro review:

    DVD Talk

    Over de verpakking:

    When purchased separately, each film is housed in its own clear slim keepcase with handsome double-sided artwork; when purchased as a boxed set, an additional matte-finish slipcover surrounds both cases snugly. A booklet is also included for each film, containing essays by film critics Alexander Sesonske and Michael Sragow, as well as retrospective notes from Kurosawa and members of the cast and crew.
    das dan weer jammer: had graag een mooie digipack gezien. Maar goed, dat mag de pret niet deren, zullen we maar zeggen :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    yes eindelijk komt ie dan op criterion

    AWESOME!!!!!!

  12. #2512

    Standaard

    Als ik bij CD Wow kijk voor Battle of Algiers CC krijg ik 2 verschillende prijzen, 19.64 pond en 24.99 pond. Komt dit doordat de ene regio 1 is en de andere regio 0??
    Hier is de link: http://www13.cd-wow.com/searchresult...tle+of+algiers

  13. #2513
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Als ik bij CD Wow kijk voor Battle of Algiers CC krijg ik 2 verschillende prijzen, 19.64 pond en 24.99 pond. Komt dit doordat de ene regio 1 is en de andere regio 0??
    Hier is de link: http://www13.cd-wow.com/searchresult...tle+of+algiers
    Volgens mij is het gewoon dezelfde set. Criterion heeft geen verschillende regio-uitgaven. Verreweg de meeste titels zijn regio 0, een klein aantal is regio 1 in verband met rechtenkwestie's. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat CD WOW verschillende prijzen hanteert voor dezelfde uitgaves. Gewoon dankbaar gebruik van maken zou ik zeggen. Nog even een linkje gebruiken voor nog meer extra korting en dan maar wachten tot deze geweldige set in je brievenbus valt.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #2514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Als ik bij CD Wow kijk voor Battle of Algiers CC krijg ik 2 verschillende prijzen, 19.64 pond en 24.99 pond. Komt dit doordat de ene regio 1 is en de andere regio 0??
    Hier is de link: http://www13.cd-wow.com/searchresult...tle+of+algiers
    Volgens mij is het gewoon dezelfde set. Criterion heeft geen verschillende regio-uitgaven. Verreweg de meeste titels zijn regio 0, een klein aantal is regio 1 in verband met rechtenkwestie's. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat CD WOW verschillende prijzen hanteert voor dezelfde uitgaves. Gewoon dankbaar gebruik van maken zou ik zeggen. Nog even een linkje gebruiken voor nog meer extra korting en dan maar wachten tot deze geweldige set in je brievenbus valt.
    Volgens mij is de R1 versie die er staat niet één die direct beschikbaar is, maar in het warenhuis is ofzo. Ik snap dat hele proces bij CD-WOW ook niet helemaal, maar ik denk dat de R0 de enige versie is die je ook daadwerkelijk kan bestellen.

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Nog even een linkje gebruiken voor nog meer extra korting en dan maar wachten tot deze geweldige set in je brievenbus valt.
    Waar of hoe kom je eigenlijk aan zo'n kortinglink?

  16. #2516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Nog even een linkje gebruiken voor nog meer extra korting en dan maar wachten tot deze geweldige set in je brievenbus valt.
    Waar of hoe kom je eigenlijk aan zo'n kortinglink?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634
    “You're treated like other humans, so stop with the angst!''

  17. #2517

    Standaard

    En dan haal ik gisteren Chinatown op dvd. Ik heb de film nog niet gezien dus dat wordt eerst kijken dan kopen.

    Verder is het jammer te horen dat Yo/San geen digipak is.

  18. #2518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    En dan haal ik gisteren Chinatown op dvd. Ik heb de film nog niet gezien dus dat wordt eerst kijken dan kopen.
    het is een nep cover, gemaakt door Pascal
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    En dan haal ik gisteren Chinatown op dvd. Ik heb de film nog niet gezien dus dat wordt eerst kijken dan kopen.
    het is een nep cover, gemaakt door Pascal ;)
    Ik trek mijn woorden terug

  20. #2520

    Standaard

    Weet iemand hoe CD-Wow criterions verzend? en vooral hoe snel?

    heb bijna drie weken geleden besteld maar vooralsnog niets ontvangen, terwijl andere gedeelten (geen criterion) van dezelfde order wel binnen 5 dagen binnen waren.

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries
    Weet iemand hoe CD-Wow criterions verzend? en vooral hoe snel?

    heb bijna drie weken geleden besteld maar vooralsnog niets ontvangen, terwijl andere gedeelten (geen criterion) van dezelfde order wel binnen 5 dagen binnen waren.
    Ik heb ook 3 weken geleden 2 dvds besteld (Geen Criterion) bij CD-WOW en deze zijn nooit aangekomen, heb een mailtje gestuurd en ze sturen ze opnieuw op. Dus ik zou gewoon even mailen dat je de DVD niet hebt ontvangen en dan sturen ze je wel een nieuwe.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #2522

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    page not found
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    page not found
    Ja, had het al door. Ga maar over de rest kwijlen, deze zal binnekort wel weer online komen. :wink:

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    page not found
    Inderdaad.
    Ik wil deze al een tijdje hebben eigenlijk.
    Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik de R2 UK 3 Disc Ultimate Edition zal aanschaffen of dat ik zal wachten op deze uitgave.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 101 van 218 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •