Pagina 11 van 218 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 5431 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Ik heb begrepen dat er 2 versies van zijn: een met 5.1 geluid, en een met 2.0.
    Misschien is t dat?
    Die zijn dan allebei nep want de criterion heeft mono 1.0 geluid

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Dat met die witte ring is voor zover ik weet alleen van toepassing op Salo criterion.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Waarom koop je niet gewoon de Hong Kong Legends release?
    Deze is beter dan de Criterion en vele malen goedkoper.

    http://207.136.67.23/film/dvdcompare/killer3.htm
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #254

    Standaard

    Op zich is de nep criterion versie van the killer best te doen. De cover mist het Janus logo achterop en je hebt geen insert (die overigens ook los aangeboden wordt in goeie kwaliteit).
    De reden om de criterion te kopen zou eigenlijk alleen het audiocommentaar moeten zijn en het originele mono-geluid. Voorderest is de HKL release een uitstekend alternatief. Ik heb ze beiden origineel en een kennis heeft The Killer in de kopie vorm. Het uiterlijk is dan anders (de afbeelding op de disc zelf is ook anders) maar als ze de speler ingaan zie je echt geen verschil hoor. Bij de echte versie zie je dat alleen op je bankrekening...

  5. #255

    Standaard

    Ik heb de Kurosawa Four Samurai Classic Box en nog een paar Japanse films in de bestelling staan:
    -Rashomon
    -Onibaba
    -Ikiru
    -Red Beard
    Ook Chasing Amy is onderweg. Vooral omdat de Nederlandse versie 3x niks is.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Ik heb begrepen dat er 2 versies van zijn: een met 5.1 geluid, en een met 2.0.
    Misschien is t dat?
    Die zijn dan allebei nep want de criterion heeft mono 1.0 geluid
    Idd....ik zie nu pas dat The Killer bedoeld wordt...
    was totaal in de war met een andere....

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Sinds gisteren ben ik in het bezit van deze titel via Ebay. Ik heb er 90 euro voor betaald en het is nog een echte ook!

    Het blijft wel een gok, deze op Ebay kopen (let goed op positieve feedback!)

    De meeste hebben die witte ring in het midden, ook staan er teksten in de ring die niet (makkelijk) te copieren zijn.

    Mocht je Hard Boiled ook willen hebben, Die heb ik laatst voor 75,- van Ebay gehaald. Ook een orginele.

  8. #258
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik heb zelf onder andere SotL en The Killer van Criterion, maar kan iemand mij duidelijk maken hoe ik een bootleg van een originele criterion kan onderscheiden???

    Ben erg benieuwd hoe ik het nou zeker kan weten.

  9. #259

    Standaard

    Ondertussen heb ik :

    - Beastie Boys: Video Anthology
    - In the Mood for Love
    - Il Posto
    - Rashomon
    - Seven Samurai
    - Spartacus
    - Do the Right Thing
    (is besteld en verzonden)

    Amarcord heb ik van de hand gedaan. Een gok - ik hoop dat de nieuwe versie van Warner die deze maand uitkomt beter van kwaliteit is.

    Op m'n verlanglijstje prijken vooral nog Ikiru en The Tin Drum (die binnenkort nog moet verschijnen).

  10. #260

    Standaard

    zojuist Traffic binnengehad waarmee mijn totaal komt op 2 Criterions

    Fear & Loathing In Las Vegas
    Traffic

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Ik heb zelf onder andere SotL en The Killer van Criterion, maar kan iemand mij duidelijk maken hoe ik een bootleg van een originele criterion kan onderscheiden???

    Ben erg benieuwd hoe ik het nou zeker kan weten.
    Het uiterlijk: De bootleg van the killer heeft een andere druk op de dvd zelf. Staat er het plaatje van de hoes op dan is het de bootleg, die meestal ook geen inlay heeft.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yakhals
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Ik ben van plan om binnenkort the killer criterion te kopen. Ik zat te denken om hem dan op ebay te kopen, maar ik wil natuurlijk dan wel een echte en niet zo'n aziatische kopie. Klopt het dat als er zo'n witte ring in het midden van de dvd zit dat ie orgineel is?
    Wat is een beetje een richtprijs voor The Killer? Soms zie ik namelijk dat ze er meer als 400 dollar voor bieden en soms gaat ie voor minder dan 150 naar een winnaar.
    Sinds gisteren ben ik in het bezit van deze titel via Ebay. Ik heb er 90 euro voor betaald en het is nog een echte ook!

    Het blijft wel een gok, deze op Ebay kopen (let goed op positieve feedback!)

    De meeste hebben die witte ring in het midden, ook staan er teksten in de ring die niet (makkelijk) te copieren zijn.

    Mocht je Hard Boiled ook willen hebben, Die heb ik laatst voor 75,- van Ebay gehaald. Ook een orginele.
    Een vraag uit interesse: waarom betaalt men zoveel geld voor een inferieure release? Puur vanwege de verzamelaarswaarde of om een andere reden?

  13. #263

    Standaard

    Zelf heb ik maar 1 criterion, namelijk die van Spartacus. Wel een mooie uitgave van deze film, veel beter dan de huidge columbia uitgave. Verder wil ik nog Fear and Loathing in Las Vegas en the Last Temptation of Christ toevoegen. Brasil misschien ook nog. Criterion zijn vaak wel erg mooi, maar meestal niet mijn soort film, of gewoon weg te duur. Maar dat is mijn mening.

    En inderdaad zoals Harry aangeeft, waarom betalen mensen zoveel geld voor een criterion die door een andere maatschapij beter op de markt is gebracht? Vreemd, maar ja hobby's zijn soms vreemd
    Mijn DVD's
    StarTrader

  14. #264

    Standaard

    Waarom....
    tja....
    Ik wilde persé de Criterion van Silence of the Lambs terwijl ik de 2 disc al had.
    De reden: tis een van mn favo films en (call me insane) de presentatie ziet er fraai uit. EN hij is OOP dus een collectors item.

    Voor € 20 had ik em trouwens.

    Gisteren trouwens the Last Temptation of Christ binnengekregen
    een film waarin ook nog eens de beste zanger ter wereld meespeelt.....

  15. #265

    Standaard

    Het grootste nadeel van de Criterion DVD's is dat ze in NTSC zijn.

    En dat is in veel gevallen toch wel veel minder dan PAL.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het grootste nadeel van de Criterion DVD's is dat ze in NTSC zijn.

    En dat is in veel gevallen toch wel veel minder dan PAL.
    Mooi verhaal in theorie maar zie jij het verschil?

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het grootste nadeel van de Criterion DVD's is dat ze in NTSC zijn.

    En dat is in veel gevallen toch wel veel minder dan PAL.
    Mooi verhaal in theorie maar zie jij het verschil?
    Meteen!

    Het aantal beeldlijnen is zo'n 100 minder, dus zie je ze veel duidelijker.

    Tevens stoort mij de zgn. 3:2 pulldown nog al, met name horizontale pannings
    stotteren.

    Ik had de NTSC DVD van "Far from heaven", die deed pijn aan mijn ogen,
    nu heb ik de PAL versie: waanzinnig!

  18. #268

    Standaard

    Dokter, ik merk nix van het verschil PAL en NTSC, ben ik nu mn gezichtsvermogen aan t kwijtraken?

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dokter, ik merk nix van het verschil PAL en NTSC, ben ik nu mn gezichtsvermogen aan t kwijtraken?

    Ik denk het wel

    Ga morgen maar even naar de oogarts!

    Effe checken.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    Ondertussen heb ik :
    Amarcord heb ik van de hand gedaan. Een gok - ik hoop dat de nieuwe versie van Warner die deze maand uitkomt beter van kwaliteit is.
    Ik niet...:wink:

  21. #271

    Standaard

    Hier zijn mijn Criterions:

    The 39 Steps
    8 1/2
    Amarcord
    L' Avventura
    Beauty and the Beast
    Bob le Flambeur
    Brazil
    Brief Encounter
    by Brakhage: An Anthology
    Charade
    Chasing Amy
    Children of Paradise
    Contempt
    Do the Right Thing
    Eisenstein: The Sound Years
    The Element of Crime
    Fassbinder's BRD Trilogy
    Fear and Loathing in Las Vegas
    The Hidden Fortress
    Ikiru
    In the Mood for Love
    Jubilee
    Juliet of the Spirits
    The Lady Vanishes
    The Last Temptation of Christ
    Life of Brian - Monty Python's
    The Magic Flute
    Mon Oncle
    Notorious
    Pepe le Moko
    Pickup on South Street
    Ratcatcher
    Rebecca
    Rushmore
    Schizopolis
    Seven Samurai
    Sisters
    Solaris
    Spartacus
    Spellbound
    Straw Dogs
    Sullivan's Travels
    That Obscure Object of Desire
    The Third Man
    Tokyo Story
    Traffic
    The Unbearable Lightness of Being
    The Vanishing
    Wages of Fear
    Walkabout
    The White Sheik

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dokter, ik merk nix van het verschil PAL en NTSC, ben ik nu mn gezichtsvermogen aan t kwijtraken?
    Ik vroeg ook of hij het verschil zag, en zei niet dat ik het verschil niet zie. Dus wie heeft er nu een bril nodig

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Waarom....
    tja....
    Ik wilde persé de Criterion van Silence of the Lambs terwijl ik de 2 disc al had.
    De reden: tis een van mn favo films en (call me insane) de presentatie ziet er fraai uit. EN hij is OOP dus een collectors item.

    Voor € 20 had ik em trouwens.

    Gisteren trouwens the Last Temptation of Christ binnengekregen
    een film waarin ook nog eens de beste zanger ter wereld meespeelt.....
    Waar heb je Silence Of The Lambs voor 20euro kunnen scoren!?

    En waarom zet je dat laatste zinnetje zo klein? Deze dus: een film waarin ook nog eens de beste zanger ter wereld meespeelt..... :wink:

  24. #274

    Standaard

    Zojuist 8 1/2 besteld, dat wordt nummertje 6.

  25. #275

    Standaard

    Heb gisteren Rashomon aangekregen.
    Na lange tijd wachten was die opeens in stock bij CD-WOW.
    Had em direct besteld.

    Heb er nu 3: In the Mood For Love, Man Bites Dog en Rashomon.

    Men volgende wordt denk ik Seven Samurai.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

Pagina 11 van 218 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •