Pagina 155 van 218 EersteEerste ... 55105145151152153154155156157158159165205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.851 tot 3.875 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3851

    Standaard

    Tof! Komen er allemaal in!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #3852

    Standaard

    De Imamura set klinkt erg interessant en komt er wel in. Misschien die Yates film ook.

    Mbt de aankondigingen in de post van wiljan: geen Marienbad dus in mei, zoals in de post staat. Erg jammer, kijk daar ontzettend naar uit. Ook nog steeds geen Human Condition trilogy. Wel geweldig dat de Godard`s eraan komen en ik ben erg benieuwd naar de silents van von Sternberg
    Wordt (hopelijk) nog een mooi jaar. Mooier iig. dan de afgelopen maanden, want eerlijk is eerlijk: heel veel interessante titels zijn er sinds september niet uitgekomen. Alleen de Ophuls releases en White Dog. Verder valt het wat tegen de afgelopen maanden IMHO
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3853

    Standaard

    Ook nog:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #3854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    Mbt de aankondigingen in de post van wiljan: geen Marienbad dus in mei, zoals in de post staat. Erg jammer, kijk daar ontzettend naar uit.
    Inderdaad erg jammer, daar zit ik ook op te wachten. Ook al geen BR aankondigingen, dat valt toch wat tegen nu bedrijven als BFI en AE het tempo erin gooien wat betreft BR releases. [edit]Oh, Kurosawa's Ran komt op BR. [/edit]

    Wat betreft de releases: ik denk dat het stuk voor stuk aankopen worden! Die Yates film is trouwens in de goedkope prijscategorie, terwijl er wel een audiocommentaar opzit.
    Laatst aangepast door wiljan : 14-02-2009 om 07:10

  5. #3855

    Standaard

    Mei gaat een toffe maand worden, zie ik.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #3856

    Standaard

    Pigs, Pimps & Prostitutes:
    3 Films by Shohei Imamura

    Deze wil ik wil graag hebben!! Zal wel een prijzig boxje worden helaas....

  7. #3857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    en ik ben erg benieuwd naar de silents van von Sternberg
    Zou je niet gewoon eerst zijn meer bekende films gaan kijken? Voor zover ik me herinneren kan heb ik je nog nooit over Sternberg gehoord, dus waarom je dan nu ineens erg benieuwd bent naar zijn silents is mij een compleet raadsel

    Ik ben het wel met Timo eens dat Criterion de laatste tijd niet enorm interessante dingen uitbrengt. Het werd eens hoog tijd dat er meer Imamura's (en Oshima's) uitkomen, maar die heb ik al op prima DVD's en ik ben sowieso niet zo'n Imamura fan, dus die zal ik ook niet zo snel aanschaffen. Moet zowel Insect Woman als Intentions of Murder nog wel zien overigens.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #3858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Zou je niet gewoon eerst zijn meer bekende films gaan kijken? Voor zover ik me herinneren kan heb ik je nog nooit over Sternberg gehoord, dus waarom je dan nu ineens erg benieuwd bent naar zijn silents is mij een compleet raadsel
    Hoezo is dat een raadsel? ik heb over de films gelezen in het boek "1001 films you gotta see before you die" en ze leken me de moeite waard. Is toch niet zo raar
    Welke films zou je dan aanraden?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoezo is dat een raadsel? ik heb over de films gelezen in het boek "1001 films you gotta see before you die" en ze leken me de moeite waard. Is toch niet zo raar
    Welke films zou je dan aanraden?
    Nou, het lijkt me wel enigszins raar dat er al jaren allerlei vreselijk briljante Sternberg films overal op DVD zijn verschenen en je daar nooit een interesse hebt getoond (ik heb je er iig nog nooit over gehoord), maar nu Criterion ineens met nogal obscure silents komt je daar zeer naar uitziet. Dat lijkt me meer op blind kuddegedrag dan op zelfstandige keuzes. Je begint met Hitchcock toch ook niet met The Pleasure Garden?

    En ik heb het afgelopen half jaar dit forum constant vervuild met posts over Sternberg, bijna tot het punt dat ik er zelf onwel van werd, dus daar kun je ongetwijfeld uithalen welke ik zou aanraden. En Criterion heeft al jaren Sternberg's meesterwerk The Scarlet Empress in de collectie, maar ik zou je de onlangs uitgekomen R2 UK DVD willen aanraden die veel mooier is dan de Criterion.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #3860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoezo is dat een raadsel? ik heb over de films gelezen in het boek "1001 films you gotta see before you die" en ze leken me de moeite waard. Is toch niet zo raar
    Welke films zou je dan aanraden?
    Er zullen toch wel meer Sternberg films in dat boek staan?

    Maargoed dit is wel een heel fraai boxje. Driemaal Sternberg (en dan niet de minste!) en eenmaal Wilder. En dat voor maar 12 pond (nu in de aanbieding). De 5e film die er in zit ken ik niet. Deze box is ook tof, die heb ik zelf.

    Is deze eigenlijk al voorbij gekomen in dit topic?



    Ik heb nog nooit van deze man gehoord. Maar lijkt me erg leuk om te leren kennen. Tof dat ze van weer van die oude Japanse films uitgeven.
    Laatst aangepast door DanielC. : 15-02-2009 om 14:41
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #3861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou, het lijkt me wel enigszins raar dat er al jaren allerlei vreselijk briljante Sternberg films overal op DVD zijn verschenen en je daar nooit een interesse hebt getoond (ik heb je er iig nog nooit over gehoord), maar nu Criterion ineens met nogal obscure silents komt je daar zeer naar uitziet. Dat lijkt me meer op blind kuddegedrag dan op zelfstandige keuzes. Je begint met Hitchcock toch ook niet met The Pleasure Garden?

    .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Er zullen toch wel meer Sternberg films in dat boek staan?
    Als ik een oudere film op dvd koop wil ik natuurlijk wel dat de kwaliteit goed is. Daar kun je bij Criterion wel van uit gaan. Dat ik The Scarlett Empress nog niet heb is omdat ik ook heb gelezen dat die dvd van mindere kwaliteit is. De UK dvd komt er nog wel in.
    Dat heeft niets met kudde gedrag te maken Het feit dat ik de film (of één van z`n andere films) niet heb gezien betekend toch niet dat ik de film niet van naam ken of dat ie me niet interessant lijkt om eens te zien Snap het probleem niet...
    Laatst aangepast door TheGodfather : 15-02-2009 om 22:25
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #3862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Iemand bekend met deze films? Het enigste wat ik van Korda gezien heb is The Thief of Bagdad en daar heb ik erg van genoten.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #3863

    Standaard

    Er zijn volgens mij niet zo veel van zijn films op DVD verschenen. the Private Lives of Henry VIII is wel op DVD uitgebracht laatst, in Nederland nog wel. Misschien kan je die eens proberen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #3864

    Standaard



    The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #3865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Er zijn volgens mij niet zo veel van zijn films op DVD verschenen. the Private Lives of Henry VIII is wel op DVD uitgebracht laatst, in Nederland nog wel. Misschien kan je die eens proberen.
    Bedankt voor je reactie. Had even op YouTube gekeken of ik wat trailers/fragmenten van deze films kon vinden en tot m'n grote verbazing staat de volledige film Rembrandt op de site - verspreid over 12 delen!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #3866

    Standaard

    Dodes’ka-den @ dvdbeaver

    Hij is vandaag verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3867

    Standaard

    Mooi beeld, komt er wel in, onze r2 nl uitgave is 'mwah'.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #3868

    Standaard

    Spine van The Last Metro:



    ziet er uit als een digipack. Hopelijk wordt het ook er ook één.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #3869

    Standaard

    Zo, die dodesukaden ziet er goed uit zeg!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  20. #3870
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #3871
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #3872

    Standaard

    wow! me wants
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3873

    Standaard

    Zag dit net toevallig op de site van dvdpacific staan:



    Klik op het plaatje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #3874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zag dit net toevallig op de site van dvdpacific staan:



    Klik op het plaatje
    Hoeveel is die sale? $2 per dvd lijkt me, niet echt een gigantische aanbieding maar toch niet verkeerd.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  25. #3875

    Standaard

    Is idd. niet verkeerd. Zometeen eens kijken of er nog wat moois tussen zit. Nog tips?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 155 van 218 EersteEerste ... 55105145151152153154155156157158159165205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •