Pagina 166 van 218 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.126 tot 4.150 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Is hij misschien missing??:veryfunny:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Is hij misschien missing??:veryfunny:
    Hij is goed

    Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #4128
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Na alle ellende van de vorige actie koop ik niet meer bij B&N. Ik zit nog steeds te wachten op mijn twee Criterions van toen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  4. #4129

    Standaard

    Ik doe niet teveel ivm douane. Hou het bij 4 stuks:
    Homicode (David Mamet)
    That Hamilton Woman (Alexander Korda)
    Z (Costa-Gavras)
    Downhill Racer (Michael Ritchie)

    Missing is daadwerkelijk missing, dus pak wel de uk versie mee voor iets onder de 5 euri! Bovenstaande titels zijn namelijk niet eerder op dvd uitgebracht!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #4130

    Standaard

    Zelfs met de sale kom ik incl verzending voor 2 dubbeldvd's op 16 euro p.p. Ik weet niet, begin er steeds meer moeite mee te krijgen omdat ik weet dat je voor datzelfde geld een Blu-Ray hebt. Ik koop alleen nog maar de titels die ik ECHT wil hebben. Ik houd me dus maar even in.

  6. #4131

    Standaard

    Ben 54 euro kwijt voor 3 dure en 1 goedkope Criterion.

    Google ff Barnes and Noble en voucher (oid), dan krijg je nog een kortingsbon van 20% (in mijn geval 4 dollar).

    Zag alleen tot mijn verbazing dat zowel That Hamilton Woman als Downhill Racer in NL zijn uitgebracht. De eerste is public domain en uitgegeven door een obscure maatschappij, maar Downhill Racer door een normale maatschappij. Alleen dat scheelt maar ruim 5 euro en dan pak ik toch liever de Criterion!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #4132

    Standaard

    Eindelijk weer een sale, daar zat ik al een tijd op te wachten.

    Heb nu in ieder geval het gros van de Ozu Criterions besteld.

    Late Ozu Eclipse
    Tokyo Story
    Early Summer
    Late Spring
    An Autumn Afternoon
    Good Morning
    Story of Floating Weeds

    Heb al eens Tokyo Story, Early Summer en Late Spring gezien. Ben benieuwd naar de overige films.

    Zit nog te twijfelen of ik nog meer ga bestellen, ben nog wel benieuwd naar The Human Condition en de films van Shohei Imamura.

  8. #4133

    Standaard

    Ozu is Ozu, erg traditioneel en Japans in zijn thematiek en manier van filmen! Als ik in de mood ben kan ik ze erg goed hebben!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #4134

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4135

  11. #4136

    Standaard

    wow!!
    wat een covers. prachtig.komen er allemaal in (behalve misschien die Eclipse set niet)

    Gomorrah @ dvdbeaver
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4137

    Standaard

    Wow, ben in de wolken dankzij Make way for Tommorow, een weergaloze film die veel meer aandacht verdient dan hij nu krijgt. Als ik me goed kan herinneren was de Franse DVD ook prima van kwaliteit, maar Criterion zal het ongetwijfeld nog iets kunnen verbeteren, maar belangrijker vind ik dat de film hierdoor meer zichtbaarheid krijgt - veel mensen lijken films pas interessant te gaan vinden als Criterion ze uitbrengt. Het meest suffe is overigens nog dat ik gisteren nog aan de film dacht omdat ik hem nog eens wilde herzien en nu lees ik dan dit nieuws :razz: Voor diegenen die het niet weten, Ozu baseerde zijn Tokyo Story op deze film, maar in mijn ogen is de McCarey nog veel beter dan de Ozu - maar dat kan ook komen omdat ik niet zo warm loop voor Ozu.

    En Lola Montes, op blu-ray nog wel. Kon werkelijk helemaal niets met deze film, zelden zo'n afstandelijke film gezien, maar aangezien het Ophuls is en de film nogal een reputatie heeft wil ik hem zeker nog eens een kans geven. De rest van de aangekondigde films laat me weer volledig koud, maar dat heb ik wel vaker de laatste tijd met Criterion...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #4138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Voor diegenen die het niet weten, Ozu baseerde zijn Tokyo Story op deze film,
    En dat terwijl (naar ik gelezen heb tenminste ) Ozu nooit Make Way For Tomorrow gezien heeft.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #4139

    Standaard

    amazon heeft de prijzen van een aantal BR's aangepast aan B&N actie, dus $19.99 ex p/p
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #4140

    Standaard

    Waarschijnlijk al bekend maar de Criterion Blu-Ray van The Third Man is nu al flink OOP aan het raken....

  16. #4141

    Standaard

    ja, heb hem vanochtend nog in bestelling gezet bij amazon.com. Stond out of stock, maar ook dat ze hem nog binnen krijgen, ik hoop het wel.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #4142

    Standaard

    Ik had 'em besteld bij Pacific, maar toen was hij out of stock, dus had ik 'em gauw ook besteld bij Axelmusic. En nu zijn ze dus beide verzonden. Als ik ze binnen heb ga ik er weer 1 in de verkoop doen voor de kostprijs.
    Ik moet trouwens ook eerst nog een regio A of regiovrije speler kopen, ook wel handig voor al mijn regio 1 dvd's. Misschien met de eindejaarsbonus....
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  18. #4143

    Standaard

    Oh, die wil ik ook wel van je overnemen, Erwin. Ik PM je wel even.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #4144

    Standaard

    Dag Jongens,

    Sorry, nieuw hier, en al helemaal nieuw met Barnes & Noble.
    Vraagje. Hoe pak ik het aan om de douane te ontwijken?
    Als ik vier DVD's per bestelling doe en dan bijvoorbeeld een half uur later opnieuw 4 DVD's bestel, werkt het dan niet gewoon zo, dat die pakjes onafhankelijk van elkaar door de douane gaan? (en de kans dus groot is dat ik invoerrechten omzeil)?
    Mijn verlanglijstje is te lang ben ik bang.
    Mss beetje lastige vraag...

  20. #4145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door de_tijger_van_pythagoras Bekijk bericht
    Dag Jongens,

    Sorry, nieuw hier, en al helemaal nieuw met Barnes & Noble.
    Vraagje. Hoe pak ik het aan om de douane te ontwijken?
    Als ik vier DVD's per bestelling doe en dan bijvoorbeeld een half uur later opnieuw 4 DVD's bestel, werkt het dan niet gewoon zo, dat die pakjes onafhankelijk van elkaar door de douane gaan? (en de kans dus groot is dat ik invoerrechten omzeil)?
    Mijn verlanglijstje is te lang ben ik bang.
    Mss beetje lastige vraag...
    Het simpele antwoord is dat niemand je zekerheid kan geven wat betreft douane. In principe zou je met verschillende bestellingen de invoerrechten kunnen omzeilen (mits je natuurlijk per bestelling onder de limiet zit), maar ik heb het in het verleden meermalen meegemaakt dat de douane verschillende pakjes met een elastiek samenbond en me doodleuk voor invoerrechten belastte. In hoeverre dit legaal is weet ik overigens niet, ik heb het gelukkig ook al jaren niet meer meegemaakt, dus misschien zijn ze hier mee gestopt.

    De meest handige optie is denk ik via DVDPacific te bestellen. Dit duurt meestal wel iets langer, maar dit bedrijft zet standaard (althans dat was vroeger altijd zo, heb er al een tijd niets meer besteld) een lagere waarde op het pakket dan er daadwerkelijk inzit. Ik kan me niet herinneren dat ik via DVDPacific ooit invoerrechten heb moeten betalen en ik heb daar letterlijk honderden DVD's gekocht, vaak in bestellingen van ruim boven de 100 dollar.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #4146

    Standaard

    Bedankt Brakhage,

    Ik ga het er dan maar gewoon op wagen. Volgens een collega van mij zijn ze dit jaar een stuk coulanter geworden bij de douane (Obama?). Wie niet waagt wie niet wint.
    Kan die Lubitsch Musicals niet laten liggen.

  22. #4147

    Standaard

    Deepdiscount / amazon / barnes and noble zetten de werkelijke waarde op het pakje. Oftewel; schietgebedje en hopen dat je pakje er door komt!

    Google ook even op barnes and noble + voucher (of coupon), heel vaak is er wel een code van 10 of 20% te vinden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #4148

    Standaard

    Inderdaad, het is ook een beetje een kwestie van geluk hebben. Ik had bijvoorbeeld eerder al de Stanley Kubrick Archives (een behoorlijk groot koffietafelboek) die gewoon door de douane heenkwam. Aangezien mijn bestellingen waarschijnlijk kleiner zijn en ongeveer dezelfde waarde hebben, verwacht ik dat ze er wel doorkomen. Maar het is altijd afwachten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #4149
    Laatst aangepast door TheGodfather : 26-11-2009 om 11:52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4150

    Standaard

    Nog wat meer Japanse Criterions besteld;

    The Human Condition - Ben benieuwd na al het goede wat ik er over heb gehoord
    Kill! en Samurai Rebellion - Eindelijk de vier samurai films compleet
    Films van Shohei Imamura - Ben ook zeer benieuwd naar de films van Imamura.

    Enige dat nog ontbreekt zijn de Mizoguchi en Suzuki films...

Pagina 166 van 218 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •