Pagina 168 van 218 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4176

    Standaard

    Heeft iemand hier z'n dvd's van de laatste criterion actie van Barnes and Noble eigenlijk al binnen? Ik had 20 november een bestelling geplaatst en heb nog steeds niks ontvangen...

  2. #4177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Heeft iemand hier z'n dvd's van de laatste criterion actie van Barnes and Noble eigenlijk al binnen? Ik had 20 november een bestelling geplaatst en heb nog steeds niks ontvangen...
    Had twee bestellingen gedaan en die waren in 3 verschillende orders verzonden. 2 van de 3 zijn binnen. Wacht nog steeds op laatste bestelling...

  3. #4178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Had twee bestellingen gedaan en die waren in 3 verschillende orders verzonden. 2 van de 3 zijn binnen. Wacht nog steeds op laatste bestelling...
    Ik snap niet dat mensen nog bij B&N bestellen en dan gaan klagen over de verzendduur. Zie (o.a. mijn) eerdere posts over B&N. Ik heb in juli 2 CC-dvd's besteld, deze zijn pas eind oktober aangekomen. B&N verzendt internationaal via land post, de cheapest option vanuit de VS, waardoor pakketen via allerlei omwegen in Nederland belanden.

    Met de kerstdrukte zal het er niet beter op worden, dus reken op eind februari als je eind november hebt besteld.
    Laatst aangepast door Oakey : 26-12-2009 om 10:23
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik snap niet dat mensen nog bij B&N bestellen en dan gaan klagen over de verzendduur. Zie (o.a. mijn) eerdere posts over B&N. Ik heb in juli 2 CC-dvd's besteld, deze zijn pas eind oktober aangekomen. B&N verzendt internationaal via land post, de cheapest option vanuit de VS, waardoor pakketen via allerlei omwegen in Nederland belanden.

    Met de kerstdrukte zal het er niet beter op worden, dus reken op eind februari als je eind november hebt besteld.
    Hmm, dat klinkt niet al te goed. Waren wel mijn eerste bestellingen bij B&N en had geen moeite genomen eerdere ervaringen te checken.

    Ik wacht het rustig af...

  5. #4180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Heeft iemand hier z'n dvd's van de laatste criterion actie van Barnes and Noble eigenlijk al binnen? Ik had 20 november een bestelling geplaatst en heb nog steeds niks ontvangen...
    Nee hier ook nog steeds niet binnen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik snap niet dat mensen nog bij B&N bestellen en dan gaan klagen over de verzendduur. Zie (o.a. mijn) eerdere posts over B&N. Ik heb in juli 2 CC-dvd's besteld, deze zijn pas eind oktober aangekomen. B&N verzendt internationaal via land post, de cheapest option vanuit de VS, waardoor pakketen via allerlei omwegen in Nederland belanden.

    Met de kerstdrukte zal het er niet beter op worden, dus reken op eind februari als je eind november hebt besteld.
    Mijn vorige bestelling was met een week binnen. Dat werd verzonden met priority air mail. Ze verzenden niet alleen via land post, je kunt dat ook veranderen bij het afrekenen. Ik heb dat bij m`n laatste bestelling vergeten waardoor het langer zal duren. Ben benieuwd wanneer het binnen komt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #4181
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hij staat al in de pre-order dus laat maar komen zou ik zeggen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #4183

    Standaard

    Vandaag een pakketje van B&N binnen gehad. Geen douanekosten gelukkig.

    The Human Condition en de Imamura boxset zien er zoals altijd goed verzorgd. Ben benieuwd naar de films.

  9. #4184

    Standaard

    Is die van jou ook ongeveer een maand onderweg geweest? Die van mij is op 25-11 verzonden, nog steeds niets ontvangen.
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is die van jou ook ongeveer een maand onderweg geweest? Die van mij is op 25-11 verzonden, nog steeds niets ontvangen.
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
    Ja, inderdaad geshipped op 25 november bij mij. Zouden nu toch wel binnen moeten komen, waren in ieder geval via de Franse Post bij TNT beland.

    Heeft iemand trouwens de Nagisa Oshima films gezien en zo ja, aan te raden??

  11. #4186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ja, inderdaad geshipped op 25 november bij mij. Zouden nu toch wel binnen moeten komen, waren in ieder geval via de Franse Post bij TNT beland.

    Heeft iemand trouwens de Nagisa Oshima films gezien en zo ja, aan te raden??
    In the Realm of the Senses is een fantastische film, maar dat moet je wel een beetje liggen - is niet bepaald de meest 'normale' film :razz: De blu-ray ziet er echt geweldig uit.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #4187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ja, inderdaad geshipped op 25 november bij mij. Zouden nu toch wel binnen moeten komen, waren in ieder geval via de Franse Post bij TNT beland.
    Ok. Nou dan zullen ze misschien deze week binnen komen. Ben benieuwd. Zaten beide boxen bij jou in 1 doos? zoja, wat was de totale waarde? dan weet ik ongeveer wat ik, qua evt. douane, kan verwachten


    Heb tot nu toe alleen Empire Of Passion gezien en die vond ik geweldig.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #4188

    Standaard

    Empire of Passion ook gezien, prachtige film en het mooie kleurgebruik viel op. Ik heb de Criterion, zeker een aanrader. In the Realm of the Senses ga ik op dvd kopen maar dan de A-film versie....heb ik al voor 6 euro zien liggen bij oa Fame in Amsterdam.

  14. #4189

    Standaard

    Horen dat de films de moeite waard zijn is altijd goed. Ik zal ze onthouden.

    Wat betreft de waarde van mijn pakket stond op de doos 144 dollar nog iets.

  15. #4190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht

    Wat betreft de waarde van mijn pakket stond op de doos 144 dollar nog iets.
    Ok, bedankt. Nog steeds niet gearriveerd. Ach ja, het is niet alsof ik niets anders te kijken heb Zolang het maar aankomt zonder douane
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #4191

    Standaard

    Ik heb gisteren ook pas het tweede gedeelte van m'n bestelling gekregen, na een maand. Het eerste deel al veel eerder. Ik vind het wel ontzettend slordig, aangezien ik ook nog eens 'snellere verzending' had aangevinkt. Daar betaal je dan extra voor. Maar goed, hij lag in ieder geval niet bij de douane. Nu nog de laatste paar Blu-ray's.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #4192

    Standaard

    Van de site van Criterion:

    "We asked our resident “wacky” artist, Jason Polan, to help us ring in the New Year. So here’s to 2010!"



    Iemand die al titels kan ontdekken? buiten Paris,Texas,de Rossellini trilogy en The Red Shoes?
    Laatst aangepast door TheGodfather : 02-01-2010 om 13:42
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4193

    Standaard

    The leopard, Che, White dog
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #4194

    Standaard

    The Leopard op Blu Ray, tevens wat Kurosawa op Blu Ray, Che....

  20. #4195

    Standaard

    The Red Desert, Ride With the devil, Brakhage op blu-ray (Dog Star Man)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Red Desert, Ride With the devil, Brakhage op blu-ray (Dog Star Man)
    Zou die Brakhage echt op blu-ray komen, dat is altijd DVD geweest? Maar als ik Brakhage op blu kan zien is mijn leven compleet
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #4197

    Standaard

    Here is the list of hints and what they may refer to:
    • Desert drawn in red: 'The Red Desert' (Michelangelo Antonioni, 1964)
    • Locusts: 'Days of Heaven' (Terrence Malick, 1978) (announced for March 23)
    • Hotel sign: 'Vivre sa vie' (Jean-Luc Godard, 1962)
    • Big Baby: 'Colossal Youth' (Pedro Costa, 2006)
    • Direction signs:
      • Germany, Rome, Po Valley: 'Roberto Rossellini's War Trilogy' (announced only on standard definition)
      • The Idlewild Home For Ladies: unknown
      • Paris, Texas: 'Paris, Texas' (announced for January 26)
    • Leopard: 'The Leopard' (Luchino Visconti, 1963)
    • Woman: 'Lola Montès' (Max Ophüls, 1955) (announced for February 16)
    • Che T-Shirt: 'Che' (Steven Soderbergh, 2008) (announced for January 19)
    • Pitcher: 'Bigger than Life' (announced for March 23)
    • Samurai with blue sword: 'Seven Samurai', 'Yojimbo' and 'Sanjuro' (Akira Kurosawa, 1954-1962) (two of them announced for March 23)
    • Red dancing shoes on samurai: 'The Red Shoes' (Michael Powell and Emeric Pressburger, 1948)
    • Feather: 'The Four Feathers' (Zoltan Korda, 1939)
    • Man riding bike: 'Close-Up' (Abbas Kiarostami, 1990) and/or 'Ride with the Devil' (Ang Lee, 1999)
    • M mark on man's sleeve: 'M' (Fritz Lang, 1931)
    • Contraption on ground: 'Summer Hours' (Olivier Assayas, 1998)
    • Dog-headed man: 'By Brakhage' (Stan Brakhage, 1954-2001)
    • Tree stump and axe: 'Revanche' (Götz Spielmann, 2008) (announced for February 16)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #4198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Zou die Brakhage echt op blu-ray komen, dat is altijd DVD geweest? Maar als ik Brakhage op blu kan zien is mijn leven compleet
    Er is sprake van dat er een Brakhage vol. 2 op dvd en blu-ray komt, en vol. 1 op blu-ray.
    Of dat klopt weet ik niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Er is sprake van dat er een Brakhage vol. 2 op dvd en blu-ray komt, en vol. 1 op blu-ray.
    Of dat klopt weet ik niet
    Dat zou zeker geweldig nieuws zijn, maar daarom ben ik ook verbaasd omdat vol. 2 eerst echt op DVD zou verschijnen. Er was al eens eerder gevraagd of die misschien op blu-ray zou komen maar dat werd toen ontkend door Criterion. Laten we hopen dat ze van gedachte zijn veranderd en zeker als ook vol. 1 naar blu geupgrade wordt zou dat helemaal fantastisch zijn! We gaan duimen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #4200

    Standaard

    Hopen dat ze ze dan tegelijk uitbrengen: de upgrade van vol. 1 naar blu-ray en vol. 2 op dvd en blu
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 168 van 218 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •