Pagina 207 van 218 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.151 tot 5.175 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Als je het een super film vindt, dan wil je die toch in superkwaliteit? Dat is net de meerwaarde die Criterion biedt en andere verdelers niet.
    ik vind de kwaliteit van de dvd goed genoeg. Ik ga echt niet iedere film die ik goed vind dubbel dippen, dan heb ik wat te doen
    Dat doe ik alleen bij mijn favorieten, en daar behoort Pickpocket niet toe. Voor dat geld koop ik liever een film die ik nog niet heb
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #5152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ik vind de kwaliteit van de dvd goed genoeg. Ik ga echt niet iedere film die ik goed vind dubbel dippen, dan heb ik wat te doen
    Dat doe ik alleen bij mijn favorieten, en daar behoort Pickpocket niet toe. Voor dat geld koop ik liever een film die ik nog niet heb
    Ik ging er van uit dat hij tot je favorieten behoorde. Aanvankelijk verving ik ook enkel mijn favorieten maar van dat idee ben ik al snel moeten afstappen. Ik kan het niet laten muziek, film en boeken in de beste kwaliteit te consumeren. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

  3. #5153

    Standaard

    Ik doe het nu al meer dan me lief is. Dan kan ik bezig blijven. Heb je net de blu-ray gekocht, krijg je de Ultra HD uitgave. Ben wel goed maar niet gek
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #5154

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    The Vanishing...?

  6. #5156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    The Vanishing...?
    Dat lijkt me geweldig. Echt een topfilm van Sluizer.

  7. #5157
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #5158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien, en heb hem zelfs op dvd in mijn bezit (een widescreen Laserdisc bootleg dvd via Ebay) en het is zeker een unieke film van Mann. Ik heb alle films in bezit en gezien van Mann (inc zijn sterke debuut The Jericho Mile) en dit is zeker een unieke, maar ook zijn meest zwakke film. Hij wilde wat nieuws doen maar eigenlijk tijdens de productie kwam hij er zelf sl achter dat het allemaal te cheesy voor woorden was en het eindresultaat is daar dan ook naar. Is het een CC waard? Tja, das denk ik aan Criterion zelf. Maar aangezien ze vaak/bijna altijd een uitgave in samenwerking met de regisseur willen maken schat ik de kansen niet hoog in voor deze film.
    Wellicht een tip voor de geinteresseerden: The Keep staat op de amerikaanse Netflix. Heb zelf nog niet gekeken, dus over de kwaliteit kan ik niet oordelen.

  9. #5159

    Standaard

    Wellicht de laserdisc-versie.

    Je kunt 'm trouwens ook in zijn geheel kijken op JoepToep.

  10. #5160

    Standaard

    The Keep op de Amerikaanse Netflix is een oude pan & scan versie.

  11. #5161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wellicht de laserdisc-versie.

    Je kunt 'm trouwens ook in zijn geheel kijken op JoepToep.
    Maar vast niet de 1080p-versie...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #5162

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief

    Laatst aangepast door TheGodfather : 31-05-2014 om 23:42
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #5163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief

    Plaatje/link werkt bij mij niet
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #5164

    Standaard

    Nu wel, als het goed is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #5165

    Standaard

    Van hun facebook pagina:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #5166
    Laatst aangepast door TheGodfather : 14-06-2014 om 00:17
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #5167

    Standaard

    "A Hard Day's Night" ziet er zeer goed uit, al ben ik wel benieuwd wat de UK-versie die binnenkort uitkomt (zie afbeelding hieronder) daar tegenover zet:


    Hier alvast een zeer enthousiaste review van de Criterion-uitgave van dvdbeaver.com


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #5168

    Standaard

    September:



    Alleen Eraserhead voor mij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #5169

    Standaard

    Waarom ga je eigenlijk voor de Criterion? De UK versie is nagenoeg identiek maar dan veel voordeliger en al jaren te koop. Er zal ook geen boekwerkje bij de Criterion zitten.

  20. #5170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er zal ook geen boekwerkje bij de Criterion zitten.
    Waarom niet? Ik heb overigens de Engelse versie.

  21. #5171

    Standaard

    Omdat de Criterion meestal een hogere bitrate heeft (en dus technisch beter is), het om een nieuwe restauratie gaat en er zeker wel een boekwerk bij zal zitten. Het zijn gewoon (9 van de 10 keer) completere uitgaves.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #5172

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #5173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Waarom niet? Ik heb overigens de Engelse versie.
    Dat wil David Lynch niet. Bij elke Criterion zit normaal gesproken een boekje. Bij deze uitgave dus helaas niet.

  24. #5174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Omdat de Criterion meestal een hogere bitrate heeft (en dus technisch beter is).
    Zie jij het verschil in bitrates? Denk persoonlijk dat je met name verschil gaat zien als je de films projecteert. Op een normale tv zal het denk niet waarneembaar zijn. Of je moet twee versies naast elkaar gaan kijken om te vergelijken. Mijn punt was, de UK is echt prima, heeft leuke extra's en is een stuk voordeliger.

  25. #5175

    Standaard

    Voor mij persoonlijk gaat het gewoon erom dat als er een betere versie bestaat ik ook die beste versie wil hebben als ie betaalbaar is. Ik weet van mezelf dat als ik die UK versie ga kopen terwijl er een betere versie is ik daar toch spijt van ga krijgen. Kun je beter in 1 keer de beste versie kopen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 207 van 218 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •