Pagina 212 van 218 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.276 tot 5.300 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    The New World!
    Die staat inderdaad in de meeste lijstjes als titel. Zou tof zijn! Malick zit natuurlijk al met 3 titels in de collectie.
    Dacht dat jij blijer zou zijn met Phoenix van Petzold
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #5277

    Standaard

    Nee, vond die enorm tegenvallen. Petzold kan veel beter.

  3. #5278

    Standaard



    In A Lonely Place
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #5279

    Standaard

    Mei titels zijn bekend, o.a. Wim Wenders Road Trilogy, The Player en In a Lonely Place
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5280

    Standaard

    Criterion start op 18 april met het uitbrengen van titels in Engeland!



    http://www.blu-ray.com/news/?id=18621

  6. #5281

    Standaard

    Dat moet dan haast wel betekenen dat dan ook de exclusieve regio A-codering verdwijnt op deze titels, want anders hebben de meeste Britten er nog niets aan. En ik hoop dat ze wat aan het hoge prijsniveau doen. Voordeel is wel dat importeren vanuit de UK gemakkelijker is dan vanuit de VS, vooropgesteld dat de Britten in de EU blijven, natuurlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #5282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Criterion start op 18 april met het uitbrengen van titels in Engeland!
    Het zou eens tijd worden ook! Ze komen wel meer in het vaarwater van MoC Eureka, dus misschien dat die concurrentie ook nog wat met de prijs doet. Goed nieuws voor de verzamelaar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #5283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat moet dan haast wel betekenen dat dan ook de exclusieve regio A-codering verdwijnt op deze titels, want anders hebben de meeste Britten er nog niets aan.
    Dat hoeft niet. Ze kunnen ook titels uitbrengen die alleen regio B gecodeerd zijn.

  9. #5284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat hoeft niet. Ze kunnen ook titels uitbrengen die alleen regio B gecodeerd zijn.
    Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Regio A-codering gaat niet werken in Europa, in ieder geval niet als je een groot publiek wil bereiken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #5285

    Standaard

    Het eerste wat ik dacht toen ik het las: en Eureka dan?
    Dit kan weleens grote gevolgen hebben voor de wat kleinere labels. De aankoopprijzen van films/masters kunnen stijgen, omdat de aanbiedende partij profiteert dat er meerdere kopers zijn. Criterion zal een veel groter budget meenemen, wat tot gevolg kan hebben dat titels die eerst door bijvoorbeeld Eureka opgepakt konden worden, worden weggekocht door Criterion. Als gevolg daarvan zullen de kleinere labels wellicht aangewezen zijn op meer onbekende (lees: minder verkopende) titels, waardoor ze misschien straks niet meer het hoofd boven het water kunnen houden. En als Criterion die marktpositie heeft veroverd, wat gebeurt er dan met de prijzen? En met de kwaliteit?
    Daarentegen kan het als positief effect hebben dat we nog meer diversiteit in titels krijgen aangeboden doordat er meer concurrentie is, en er geen kans meer op importkosten is.

    Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. De eerste prijzen stemmen mij in ieder geval niet positief, It Happened One Night staat voor €37,79 bij zavvi te koop, wellicht nog een adviesprijs, maar als ze met zulke prijzen aankomen, dan pas ik.

    Arrow die naar de US uitbreidt, nu Criterion die de omgekeerde weg bewandelt. We zullen zien wat de toekomst brengt.

  11. #5286

    Standaard

    Er kan twee kanten op geredeneerd worden, maar ik ga voorlopig eerst nog even van het positieve uit. We zullen zien...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #5287

    Standaard

    En de hamvraag: beginnen ze opnieuw met spine nummer
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #5288

    Standaard

    Mooi...dat scheelt gedoe met douane dacht ik....alhoewel.....als de vraagprijs nu €37,79 per titel is dan kan ik net zo goed voor 18 euro per titel blijven importeren tijdens de B&N sales. Dat is nog steeds vele malen goedkoper...zelfs met douanekosten.

    €37,79....what a joke....

  14. #5289

  15. #5290

    Standaard

    Dat is een betere prijs dan die van zavvi .....

  16. #5291

    Standaard

    Hmm, bij Tootsie geen nederlandse subs bij It happend one night weer wel, lekker consequent allemaal.
    Misschien nog een beetje vroeg, we zullen zien.

  17. #5292

    Standaard

    Als er maar eentje bij zit met Nederlandse ondertiteling, mag je al blij zijn .
    Van de eerste lichting zal ik waarschijnlijk alleen voor Only Angels Have Wings gaan. It Happened One Night is trouwens een hele dikke aanrader voor degene die 'm nog niet heeft.

  18. #5293

  19. #5294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Jammer van die leeftijdsaanduiding op de kaft http://forum.blu-ray.com/showthread....274728&page=11
    Dat was te verwachten. Dat moet nou eenmaal in Engeland.

  20. #5295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hmm, bij Tootsie geen nederlandse subs bij It happend one night weer wel, lekker consequent allemaal.
    Misschien nog een beetje vroeg, we zullen zien.
    Je verwacht Nederlandse subs bij Criterions...?

  21. #5296

    Standaard

    En waarom niet? Ze zitten wel bij It happend one night, oooh al wetende Melzz

  22. #5297

    Standaard

    Eén zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #5298

    Standaard

    Maar ik mag toch hopen? zonder eye-roll van een van onze Elite Members #dieduidelijkderestvandeberichtenniethadgelezenenn ogsteedsdachtdathetomdeUSuitgavesging

  24. #5299

    Standaard

    Ha....je naam past heel goed bij je.....Simplisico....

  25. #5300

Pagina 212 van 218 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •