Pagina 4 van 218 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 5431 worden weergegeven.
  1. #76
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb er een paar, ben niet echt een die-hard verzamelaar:

    Armageddon
    The Rock
    Robocop
    Traffic

    Verder heb ik Brazil, Spartacus en Fear and Loating in Las Vegas nog op mijn wishlist staan.

  2. #77

    Standaard

    Heb vandaag Charade CC binnengekregen, The Killer CC kan ik donderdag ophalen en als het goed is heb ik morgen via Ebay The 400 Blows. Leuk OOP setje dus....

  3. #78

    Standaard

    Ik dacht dat The Killer & 400 Blows niet meer leverbaar waren ? Vreemd, zal dan nog wel eigen voorraad zijn. Ik heb net de HKL van The Killer gekocht, het schijnt dat deze film in het Guiness World Of Records Book staat, met de meeste doden in een film.

    Wel een goede film, maar of hij vaak is geimiteerd en nooit is geevenaard, dat vraag ik me af.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ik dacht dat The Killer & 400 Blows niet meer leverbaar waren ?
    Klopt, ik heb ze ook particulier overgenomen. Maar deze zijn inderdaad OOP.

  5. #80

    Standaard

    Helaas geen 400 blows maar de andere twee wel...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Helaas geen 400 blows maar de andere twee wel...
    You lucky bastard !

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry

    You lucky bastard !
    Lucky? helaas niet, anders was The 400 Blows ook onderweg...

  8. #83

    Standaard

    Hier nog een fervente verzamelaar. Geen idee hoeveel ik er heb.

    Groeten,

    Piet

  9. #84

    Standaard

    Je kunt in DvdProfiler ook makkelijk checken hoeveel dvd's je per studio hebt.
    Ik sta volgens Profiler op 39, plus nog de Eisenstein en de Dreyer box-sets.

    Van Warner heb ik er geloof ik het meest: 49.

  10. #85

    Standaard

    Ik zou er 33 moeten hebben volgens DVD Profiler.

    Groeten,

    Piet

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Heb vandaag Charade CC binnengekregen, The Killer CC kan ik donderdag ophalen en als het goed is heb ik morgen via Ebay The 400 Blows. Leuk OOP setje dus....
    The 400 Blows wordt dit jaar door Criterion opnieuw uitgebracht.
    Ik zou trouwens wel opletten met OOP Criterions die je op Ebay koopt. Er zijn een heleboel bootleg (dwz namaak) "Criterions" van vooral Salo, The Killer en Hard Boiled in omloop.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  12. #87

    Standaard

    Ik heb er nu 2 (Dead Ringers en Royal Tenenbaums), en nr 3 (Chasing Amy) is onderwerg....
    3d

  13. #88

    Standaard

    En wat vind je van Royal Tenenbaums?
    Robert.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    En wat vind je van Royal Tenenbaums?
    zie ook HIER , maar ik moet hem echt nog een 2e keer kijken. tis een beetje een weirde film. kweetnogniet goed wat ik ervan moet vinden.




    heb trouwens zonet ook nog even Rushmore Criterion besteld bij CDwow......
    3d

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    zie ook HIER , maar ik moet hem echt nog een 2e keer kijken. tis een beetje een weirde film. kweetnogniet goed wat ik ervan moet vinden.
    Er is toch wel verschil met de R2 SE uitvoering?
    Robert.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Er is toch wel verschil met de R2 SE uitvoering?
    Ja, het audiocommentaar zit er niet op. Ook heeft de R1 CC DTS (kweenie of de R2 dat wel heeft maar ik vermeld het even).

  17. #92

    Standaard

    Ik ben zeker van plan om als ik beetje uitgekocht ben met al die dvd's die ik nog wil dat ik dan zeker een aantal Criterions ga aanschaffen. Waarvan de eerste Spartacus zal zijn.

    Criterions zijn hele mooie uitgaves in mijn ogen!!

  18. #93

    Standaard

    Ik heb naast Dead Ringers (de NL versie, die eigenlijk niet echt meetelt imho) ook Kwaidan en The Royal Tenenbaums. Van de laatstgenoemde wil ik overigens snel vanaf.

    Er zijn ontzettend veel Criterions die ik nog wil hebben, maar ik doe het vanwege de prijzen rustig aan Ik zal waarschijnlijk echter binnenkort wel de Criterions van Solaris (mijn favoriete film aller tijden) en Four Samurai Classics (Kurosawa) aanschaffen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Ik heb naast Dead Ringers (de NL versie, die eigenlijk niet echt meetelt imho) ook Kwaidan en The Royal Tenenbaums. Van de laatstgenoemde wil ik overigens snel vanaf.
    Waarom wil je ervan af? Ik hoor echt hele verschillende geluiden over deze film. De ene vind hem heel goed, de ander wil er snel vanaf! Veemd!! Ik ga hem toch een keertje kijken ofzo....

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Ik heb naast Dead Ringers (de NL versie, die eigenlijk niet echt meetelt imho) ook Kwaidan en The Royal Tenenbaums. Van de laatstgenoemde wil ik overigens snel vanaf.
    vonje de RT nix?
    3d

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    vonje de RT nix?
    Ik ook. Ik kon niet zo gauw de humor in deze film zien. Zal wel aan mij liggen, maar deze humor is aan mij (en velen denk ik) niet besteed.
    Robert.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Ik ook. Ik kon niet zo gauw de humor in deze film zien. Zal wel aan mij liggen, maar deze humor is aan mij (en velen denk ik) niet besteed.
    Ik kan me het voorstellen. Ik weet ook nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Vandaar dat ik hem nog maar eens ga kijkne. Tis wel een speciaal gevoel voor humor ja, wat erin zit.
    Zoolander (ook met Stiller en Owen) heeft een beetje dezelfde soort humor, hoewel minder diepgaand/meer oppervlakkig. Daar moet je ook van houden.
    3d

  23. #98

    Standaard

    Sinds kort verzamel ik ze ook nadat ik the Royal Tenenbaums had toch maar eens gekeken of alle andere Criterions ook zulk goede extra's en hebben

    Ik heb nu de volgende 6 in mijn bezit (in volgorde van aankoop):
    The Royal Tenenbaums
    Chasing Amy
    RoboCop
    The Rock
    Charade
    Silence Of The Lambs

    De laatste via Ebay voor 35 eurootjes. Ik zie ze nog wel eens duurder langs komen op de verschillende forums.

    In ieder geval er tevreden met mijn Criterions tot nu toe, maar er gaan er nog wel meer komen.

  24. #99

    Standaard

    heb een vraagje zie overal criterions staan maar ik weet niet wat dat is kan iemand ff uitleggen wat dat is?

  25. #100

    Standaard

    Kijk maar eens HIER
    3d

Pagina 4 van 218 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •