Pagina 6 van 218 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 5431 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Momenteel heb ik er dan drie (alhoewel ze alle 3 nog binnen moeten komen):

    Silence Of The Lambs
    The Rock
    Spartacus

    Seven Samurai heb ik maar weer weggedaan, want van de kwaliteit en extra's werd ik niet echt vrolijk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #127

    Standaard

    Ook ik heb er 3;

    Robocop OOP
    Silence of the Lambs OOP
    The Rock

    ik verzamel ze nie, vind ze veel te prijzig denk dat ik ook dees weg ga doen.

  3. #128

    Standaard

    Heb er de laatste 2 weken maar es wat besteld en allemaal onderweg

    - Spartacus
    - Last temptation of Christ
    - High and Low
    - Night and Fog
    - Straw Dogs
    - Throne of blood

    Ben benieuwd!

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry V.
    Voorbeeld is o.a. 'The Game' van David Fincher. Daarvan had Criterion bijna de DVD-rechten gehad (hadden ze ook uitgebracht op LD), maar omdat Universal zelf een versie wilde uitbrengen ging dat feest niet door.

    Hopen erop doe ik dus wel, rekenen niet. :wink:
    Dat vond ik dus een vreemde actie van Universal. Ze weten dat Criterion er een mooie uitvoering maakt en dat ze, als tegenprestatie van het leveren van de rechten, de extra's kunnen gebruiken bij de europese releases. Buena Vista doet dit ook al, kijk maar naar The Royal Tenenbaums en The Rock. En nu brengen ze zelf een karige versie uit, die weinig mensen kopen omdat ze toch een SE verwachten.

  5. #130

    Standaard

    Harry V. schreef:
    Voorbeeld is o.a. 'The Game' van David Fincher. Daarvan had Criterion bijna de DVD-rechten gehad (hadden ze ook uitgebracht op LD), maar omdat Universal zelf een versie wilde uitbrengen ging dat feest niet door.

    Hopen erop doe ik dus wel, rekenen niet.


    Deze vraag hoort/mag eigenlijk hier niet gesteld worden , maar weten jullie iets van een Panic Room 2 disc SE. Ik las laatst op een thread (een opmerking van Roger Avery)dat er eentje aankwam.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Harry V. schreef:
    Voorbeeld is o.a. 'The Game' van David Fincher. Daarvan had Criterion bijna de DVD-rechten gehad (hadden ze ook uitgebracht op LD), maar omdat Universal zelf een versie wilde uitbrengen ging dat feest niet door.

    Hopen erop doe ik dus wel, rekenen niet.


    Deze vraag hoort/mag eigenlijk hier niet gesteld worden , maar weten jullie iets van een Panic Room 2 disc SE. Ik las laatst op een thread (een opmerking van Roger Avery)dat er eentje aankwam.
    Bedoel je deze?
    http://www.avary.com/rogeravary/jour...nalarchive.php

  7. #132

    Standaard

    Deze week binnen:

    Straw Dogs
    Insomnia

    Gisteren bestelt:

    The Last wave


    Heb inmiddels op DVD

    Armaggedon
    Carnaval of Souls
    Charade
    Chasing amy
    Fear and Loathing in Las Vegas
    Gimme Shelter
    Hard Boiled
    Insomnia
    The Killer
    Life of Brian
    Mona Lisa
    Picnick at Hanging Rock
    Rebecca
    Robocop
    Rock, The
    Royal Tennebaums, The
    Rushmore
    Sid & Nacy
    Silence of the Lambs
    Sisters
    Spartacus
    Straw Dogs
    Third Man
    Traffic
    Unbearable Lightness of Being
    Walkabout

    en dan nog 51 laserdiscs waaronder:

    Adventures of Baron von Munchausen
    Blade Runner (Original Cut)
    Bram Stockers 'Dracula'
    Citizen Kane
    Dr. No, From Russia with love, Goldfinger (allen met audio commentaar)
    The Game
    Halloween
    Magnificent Ambersons, the
    Man who Fell to the Earth, the
    Menace II Society
    Raging Bull
    Short Cuts
    Taxi Driver

  8. #133

    Standaard

    Dat Criterions niet altijd beter zijn, zie hier:
    http://dvdscan.com/m_fl.htm
    De UFA editie is veel beter zowel, geluid als het beeldkwaliteit betreft...

    Ik heb zelf de Criterion van Robocop (op Laserdisc) en deze is wel super!
    Je kunt namelijk niet zeggen dat Regio 1 altijd beter zijn dan Regio 2 DVD's
    want dit hangt af van de moeder band, is de film opgenomen in PAL
    dan zal de Regio 2 versie beter zijn, komt de film uit America, dan zal meestal de Regio 1 versie beter zijn (maar dit gaat niet altijd op...)
    Check voordat je koopt altijd even hier:
    http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/default.asp
    http://www.dvdcompare.org.uk/compari...omparisons.php

  9. #134

    Standaard

    Geplaatst: 20-09-2003 16:53 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    MKW schreef:
    Harry V. schreef:
    Voorbeeld is o.a. 'The Game' van David Fincher. Daarvan had Criterion bijna de DVD-rechten gehad (hadden ze ook uitgebracht op LD), maar omdat Universal zelf een versie wilde uitbrengen ging dat feest niet door.

    Hopen erop doe ik dus wel, rekenen niet.


    Deze vraag hoort/mag eigenlijk hier niet gesteld worden , maar weten jullie iets van een Panic Room 2 disc SE. Ik las laatst op een thread (een opmerking van Roger Avery)dat er eentje aankwam.


    Bedoel je deze?
    http://www.avary.com/rogeravary/jour...nalarchive.php
    _________________
    Co-StarTrader
    DE tijd-, ruimte- en geldvretende hobby bij uitstek

    Silent Bob: ...



    Ja, die bedoel ik Harry V. Weet jij er meer van af??

    MKW

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Ja, die bedoel ik Harry V. Weet jij er meer van af??

    MKW
    Misschien handig om de 'quote' knop ook eens te gebruiken..... :wink:

    Over die versie heb ik helaas de laatste tijd niet veel meer gehoord.... Mocht ik er meer van horen/lezen, dan zal ik er een nieuwe thread (mocht die dan nog niet open zijn) over openen.

  11. #136

    Standaard

    Criterion is niet heilig, maar 't scheelt niet veel. Niet dat ik Criterion verzamelaar ben, maar sonnige films zijn nu eenmaal allen via dit dit label verkrijgbaar. Check vooraf Tartan, BFI, Anchor Bay (óh polanski box....) voor goedkopere en goede releases. www.dvdbeaver.com kan behulpzaam zijn.
    Enfin, waar het om gaat, mocht je toch Criterion willen bestellen, buurt dan ff bij www.dvdpacific.com. Criterion zijn daar meestal het goedkoopst. Bovendien, deze site is betrouwbaar.

  12. #137

    Standaard

    Vandeweek na een beschonken nachtelijk internetbezoek twee OOP's aangeschaft: Dead Ringers en This is spinal tap. Vooral de laatste vond m'n portomonnee niet zo leuk....

  13. #138

    Standaard

    heb er inmiddels nog een paar (nee, ik verzamel ze echt niet. eerlijk. alleen degenen die ik leuk vind... :wink: ) :

    Fiend without a face
    Straw dogs
    Rashomon
    Red beard
    High and low

  14. #139

    Standaard

    Indien er NL subs bij zouden zitten zou ik ook er best wel eens eentje willen aanschaffen (Spartacus bijv.), maa ja helaas het is niet zo...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #140

    Standaard

    Voor zover ik weet zijn ze wel allemaal Engels ondertiteld, dus misschien heb je daar wat aan. En anders kun je altijd nog The Vanishing kopen.... (Spoorloos )

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs
    Voor zover ik weet zijn ze wel allemaal Engels ondertiteld, dus misschien heb je daar wat aan. En anders kun je altijd nog The Vanishing kopen.... (Spoorloos )
    Dan kom je helaas van een kouwe kermis thuis, want in deze film wordt nog best veel frans gesproken. De enige optie voor de NL subs die hards is Dead Ringers.

  17. #142

    Standaard

    Heb er weer een paar bij :

    Rebecca
    Spellbound
    Notorious

  18. #143

    Standaard

    Ik heb er inmiddels ééntje in mijn collectie: Spartacus. Prachtig gerestaureerde uitgave met zeer veel extra informatie. Top
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs
    Heb er weer een paar bij :

    Rebecca
    Spellbound
    Notorious
    Goeie keus. Ik las net het volgende op DVD Times:
    Four Criterions going OOP on December 31st

    Criterion has announced on its website that four of their DVDs are to go out of print on December 31st 2003. The discs are Notorious, Rebecca, Spellbound and Straw Dogs.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Goeie keus. Ik las net het volgende op DVD Times:
    Four Criterions going OOP on December 31st

    Criterion has announced on its website that four of their DVDs are to go out of print on December 31st 2003. The discs are Notorious, Rebecca, Spellbound and Straw Dogs.
    Ik had hier al een gerucht over gehoord, dus inderdaad... daarom heb ik ze ook gekocht (straw dogs had ik al). :wink:

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Goeie keus. Ik las net het volgende op DVD Times:
    Four Criterions going OOP on December 31st

    Criterion has announced on its website that four of their DVDs are to go out of print on December 31st 2003. The discs are Notorious, Rebecca, Spellbound and Straw Dogs.
    Ik had hier al een gerucht over gehoord, dus inderdaad... daarom heb ik ze ook gekocht (straw dogs had ik al). :wink:
    Rebecca en Notorious ook maar aangeschaft, was toch een beetje met de OOP's bezig...
    BTW: Mon Oncle (Tati) staat gepland voor een rerelease voor volgend jaar. Dus voor de mensen die em nog niet hadden: niet naar Ebay gaan, maar gewoon nog even geduld hebben...

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Goeie keus. Ik las net het volgende op DVD Times:
    Four Criterions going OOP on December 31st

    Criterion has announced on its website that four of their DVDs are to go out of print on December 31st 2003. The discs are Notorious, Rebecca, Spellbound and Straw Dogs.
    Ik had hier al een gerucht over gehoord, dus inderdaad... daarom heb ik ze ook gekocht (straw dogs had ik al). :wink:
    Rebecca en Notorious ook maar aangeschaft, was toch een beetje met de OOP's bezig...
    BTW: Mon Oncle (Tati) staat gepland voor een rerelease voor volgend jaar. Dus voor de mensen die em nog niet hadden: niet naar Ebay gaan, maar gewoon nog even geduld hebben...
    Dat ze die Hulot films opnieuw gaan uitbrengen is goed nieuws. Die heb ik toendertijd net gemist toen ze OOP gingen.
    Verder komt ook Regle du Jeu uit zie ik. Door critici vaak hoog aangeprezen film, die ik zelf op een aantal scene's na niet zo erg boeiend vond.

  23. #148

    Standaard

    Zouden de erven van Hulot zelf niet met eigen DVD's komen? Ik meen zoiets eens gelezen te hebben: als dat waar is dan is het misschien een beetje vreemd dat de Criterions nu weer op de markt komen.

    Btw: die Hitcocks zijn een goeie investering. Die dvd's moeten erg goed zijn, maar ik hou het toch maar ff bij die 'budget' box die een paar maanden geleden uitkwam hier in Nederland. Binnenkort wil ik nog WEL de Criterion van Tarkovsky's Andrej Rublev gaan kopen btw.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Zouden de erven van Hulot zelf niet met eigen DVD's komen? Ik meen zoiets eens gelezen te hebben: als dat waar is dan is het misschien een beetje vreemd dat de Criterions nu weer op de markt komen.

    Btw: die Hitcocks zijn een goeie investering. Die dvd's moeten erg goed zijn, maar ik hou het toch maar ff bij die 'budget' box die een paar maanden geleden uitkwam hier in Nederland. Binnenkort wil ik nog WEL de Criterion van Tarkovsky's Andrej Rublev gaan kopen btw.
    Het Filmmuseum met de films van Hulot zie site boudisque hieronder.
    Boudisque verkoopt trouwens ook Criterions in hun winkels, niet goedkoop trouwens zo rond de 40 euro.
    Je moet echt de box met 5 films van Hitchcock van Criterion kopen.
    Absoluut de moeite waard, veel beter dan die budget box.
    http://www.cult.nl/acties.asp?actieid=40

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Verder komt ook Regle du Jeu uit zie ik.
    En Kurosawa's "Ikuru", en Fuller's "Pickup On South Street", en Bresson's "Diary Of A Country Priest". 2004 wordt een zeer mooi Criterion jaar want ze werken ook nog (samen met de BFI) aan een release van Visconti's "The Leopard" en aan een release van het magnifieke "Battle Of Algiers".
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

Pagina 6 van 218 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •