Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 427 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Die zien we dan niet terug gok ik.
    Maakt Rabobank team niet uit. Die hebben al een geslaagde tour!

  2. #77
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Die zien we dan niet terug gok ik.
    Maakt Rabobank team niet uit. Die hebben al een geslaagde tour!

    T zou pas een prestatie zijn als ze ook daadwerkelijk een keer in het geel/groen/ of bolletjestrui zouden eindigen.

    Altijd dat eeuwige geleuter: 'Boogerd het Nederlandse boegbeeld van de Tour' wordt er altijd geroepen op Ned 2
    Die jongen eindigt 'nog niet bij de eerste 75 renners.
    Der wordt altijd over de Rabobank ploeg gepraat alsof zij Discovery, CSC en T mobile er zo wel even afrijden haha.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Die zien we dan niet terug gok ik.
    Maakt Rabobank team niet uit. Die hebben al een geslaagde tour!

    T zou pas een prestatie zijn als ze ook daadwerkelijk een keer in het geel/groen/ of bolletjestrui zouden eindigen.


    Der wordt altijd over de Rabobank ploeg gepraat alsof zij Discovery, CSC en T mobile er zo wel even afrijden haha.
    Ze hebben gisteren anders de bolletjes trui met glans verdedigt. :wink:


    De start van vandaag is overigens niet in grenoble, maar 11 km verderop, in verband met boze boeren die de start wilden blokeren.
    De boeren zijn boos dat ze niet mogen jagen op wolven, die op hun vee loeren.
    En in Nederland staat de wereld op zijn kop omdat er 1 poema rondloopt
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Die zien we dan niet terug gok ik.
    Maakt Rabobank team niet uit. Die hebben al een geslaagde tour!

    T zou pas een prestatie zijn als ze ook daadwerkelijk een keer in het geel/groen/ of bolletjestrui zouden eindigen.

    Altijd dat eeuwige geleuter: 'Boogerd het Nederlandse boegbeeld van de Tour' wordt er altijd geroepen op Ned 2
    Die jongen eindigt 'nog niet bij de eerste 75 renners.
    Der wordt altijd over de Rabobank ploeg gepraat alsof zij Discovery, CSC en T mobile er zo wel even afrijden haha.
    onwaar. De ploegen waar jij naar verwijst hebben een budget dat X maar groter is dan de raboploeg.

    Je kan bv toch ook niet van RKC Waalwijk verwachten dat ze kampioen worden?

    Voor de rabo is de tour echt wel geslaagd hoor, al 5 bollentruien en 2 overwinningen. Als je dat al niet goed vind, wat verwacht je dan nog meer?

    Als je vind dat ze bv nu de doelen moeten aanscherpen en helemaal voor de bollentrui moeten gaan, geef ik je gelijk.

    En je kritiek op Boogerd vind ik ook onterecht. Boogerd is een hele goede voor je ploeg, en hij is geen kopman of klassementsrenner, hij is meer een avonturier. Mentsjov is de grote man binnen de ploeg. Boogerd is een goede voor de 1 dags wedstrijden in het voorjaar. Helaas is hij geen keiharde afmaker zoals bv Freire wel is.
    Hij heeft met zijn stop- en stoorwerk er wel voor gezorgd dat Kloden en Weening uit de greep van de groep bleven!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #80
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Die zien we dan niet terug gok ik.
    Maakt Rabobank team niet uit. Die hebben al een geslaagde tour!

    T zou pas een prestatie zijn als ze ook daadwerkelijk een keer in het geel/groen/ of bolletjestrui zouden eindigen.

    Altijd dat eeuwige geleuter: 'Boogerd het Nederlandse boegbeeld van de Tour' wordt er altijd geroepen op Ned 2
    Die jongen eindigt 'nog niet bij de eerste 75 renners.
    Der wordt altijd over de Rabobank ploeg gepraat alsof zij Discovery, CSC en T mobile er zo wel even afrijden haha.
    onwaar. De ploegen waar jij naar verwijst hebben een budget dat X maar groter is dan de raboploeg.

    Je kan bv toch ook niet van RKC Waalwijk verwachten dat ze kampioen worden?

    Voor de rabo is de tour echt wel geslaagd hoor, al 5 bollentruien en 2 overwinningen. Als je dat al niet goed vind, wat verwacht je dan nog meer?

    Als je vind dat ze bv nu de doelen moeten aanscherpen en helemaal voor de bollentrui moeten gaan, geef ik je gelijk.

    En je kritiek op Boogerd vind ik ook onterecht. Boogerd is een hele goede voor je ploeg, en hij is geen kopman of klassementsrenner, hij is meer een avonturier. Mentsjov is de grote man binnen de ploeg. Boogerd is een goede voor de 1 dags wedstrijden in het voorjaar. Helaas is hij geen keiharde afmaker zoals bv Freire wel is.
    Hij heeft met zijn stop- en stoorwerk er wel voor gezorgd dat Kloden en Weening uit de greep van de groep bleven!

    gr Coen
    Dat zeg je goed, hij is een avonturier die in alle bladen tot god wordt verheven en er weer niets van bakt. En Kloden en Weening zijn ook niet de jongens waarvan je wonderen verwacht.
    Het gaat mij meer om het commentaar van Smeets bijvoorbeeld die, zodra Boogerd 1 keer in beeld is geweest en bij een groepje rijdt, doet alsof hij wel even de rest er af zal fietsen. Als je Smeets hoort praten dan zou je denken dat zodra er iemand van de raboploeg aankomt, er bij de rest van het peloton de stront al uit de broekspijpen loopt van angst..

  6. #81

    Standaard

    nou nou, Boogerd heeft in het verleden anders vaak zat wedstrijden gemaakt. Helaas heeft hij ze niet allemaal gewonnen, maar een amstel gold race, een koningennerit in de tour en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers staat niet slecht op je CV hoor!

    Enne Kloden verwacht je niet veel van? Die is vorig jaar anders wel 2-e in de tour geworden, nog voor Vino of Ullrich...

    en Weening is pas 24, en men gaat in de toekomst veel van hem verwachten!

    En Smeets is gewoon de man met zijn commentaar. Ik kan uren naar hem luisteren. Beter dan Dijkstra in ieder geval!

    We verschillen blijkbaar van mening over een en ander! Kan gebeuren, dat is het mooie van een mening!

    Ik ga straks iig weer lekker genieten van de tour, hopelijk met commentaar van Smeets en met Boogerd voorin!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #82
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    nou nou, Boogerd heeft in het verleden anders vaak zat wedstrijden gemaakt. Helaas heeft hij ze niet allemaal gewonnen, maar een amstel gold race, een koningennerit in de tour en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers staat niet slecht op je CV hoor!

    Enne Kloden verwacht je niet veel van? Die is vorig jaar anders wel 2-e in de tour geworden, nog voor Vino of Ullrich...

    en Weening is pas 24, en men gaat in de toekomst veel van hem verwachten!

    En Smeets is gewoon de man met zijn commentaar. Ik kan uren naar hem luisteren. Beter dan Dijkstra in ieder geval!

    gr Coen
    Ik zou even kijken waar Kloden nu is dit jaar. Ik zou ook even luisteren naar het commentaar van Smeets, want hij heeft het letterlijk over 'het boegbeeld van de Tour de France'.
    Eerst is Weening een superrenner? En nu ligt het aan zijn leeftijd? Ik had het helemaal niet over de toekomst , ik had het over nu. Hij stelt geen klap voor in het hele klassement o.i.d.
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets. En dat heeft niets met kwaliteit te maken, maar met centen en wie de lakens uitdeelt bij de NOS daar. En als Smeets een keer niet zo kinderachtig zou doen en Dijkstra ook een keer de laatste etappe gunt, kan ik misschien nog enig respect voor hem opbrengen.

    We hebben het trouwens ook over de tour, en niet over amstel gold race, en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers. En in de Tour stelt die hele Boogerd geen ene klap voor.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    nou nou, Boogerd heeft in het verleden anders vaak zat wedstrijden gemaakt. Helaas heeft hij ze niet allemaal gewonnen, maar een amstel gold race, een koningennerit in de tour en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers staat niet slecht op je CV hoor!

    Enne Kloden verwacht je niet veel van? Die is vorig jaar anders wel 2-e in de tour geworden, nog voor Vino of Ullrich...

    en Weening is pas 24, en men gaat in de toekomst veel van hem verwachten!

    En Smeets is gewoon de man met zijn commentaar. Ik kan uren naar hem luisteren. Beter dan Dijkstra in ieder geval!

    gr Coen
    Ik zou even kijken waar Kloden nu is dit jaar. Ik zou ook even luisteren naar het commentaar van Smeets, want hij heeft het letterlijk over 'het boegbeeld van de Tour de France'.
    Eerst is Weening een superrenner? En nu ligt het aan zijn leeftijd? Ik had het helemaal niet over de toekomst , ik had het over nu. Hij stelt geen klap voor in het hele klassement o.i.d.
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets. En dat heeft niets met kwaliteit te maken, maar met centen en wie de lakens uitdeelt bij de NOS daar. En als Smeets een keer niet zo kinderachtig zou doen en Dijkstra ook een keer de laatste etappe gunt, kan ik misschien nog enig respect voor hem opbrengen.

    We hebben het trouwens ook over de tour, en niet over amstel gold race, en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers. En in de Tour stelt die hele Boogerd geen ene klap voor.
    zucht. het glas is wel vaak half leeg bij jou he!

    anyway, Boogerd is geen klassementsrenner evenals Weening. Dat moet je niet vergeten. Boogerd is niet opgenomen om in de top 10 te rijden. de enige klassementsrenner is kopman Mentsjov.

    Maar weet je, ik hoef niet alles te verdedigen ofzo.

    Ik zie het gewoon allemaal net iets anders dan jou. Jij hebt nu toevallig een paar weken de tv aanstaan als er wielrennen op is, ik doe dit het hele jaar en heb zo misschien een wat beter beeld over de prestaties en kwaliteiten van renners over een heel jaar gezien.

    En Smeets is gewoon de man met de meeste kennis, de meeste contacten en het fijnst om naar te luisteren. En zo denkt de meerderheid er ook over.

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #84

    Standaard

    Gewoon naart VRT (of EEN) kijken dat is pas professioneel commentaar

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Gewoon naart VRT (of EEN) kijken dat is pas professioneel commentaar
    haha, daar moet ik je gelijk in geven.

    als smeets niet van de partij is, staat bij mij altijd eurosport op!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #86

    Standaard

    De rus Jevgeni Petrov ( Lampre ) heeft een startverbod gekregen naar aanleiding van een onaangekondigde bloedtest.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    De rus Jevgeni Petrov ( Lampre ) heeft een startverbod gekregen naar aanleiding van een onaangekondigde bloedtest.
    te hoog alcoholpromillage vanwege de wodka
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #88
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Lance Lance Lance

    Doei umh..de rest !

  14. #89

    Standaard

    Dat was weer een machtsvertoon van de Amerikaan zeg .
    Rabobank doet wederom goede zaken met Rasmussen en valt tegen met Menchov.

    Het was echt een slagveld met Ullrich en Kloden op 2:14, Vino op 5:18 en de rest van de favorieten ook op een verre afstand gereden.
    Ik ben zeer benieuwd naar de volgende berg etappe's en dan met name wie er nog kan aanvallen.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Dat was weer een machtsvertoon van de Amerikaan zeg .
    Rabobank doet wederom goede zaken met Rasmussen en valt tegen met Menchov.

    Het was echt een slagveld met Ullrich en Kloden op 2:14, Vino op 5:18 en de rest van de favorieten ook op een verre afstand gereden.
    Ik ben zeer benieuwd naar de volgende berg etappe's en dan met name wie er nog kan aanvallen.
    Rasmussen staat nog dicht bij Armstrong, wat dom achteraf dat hij een paar etappes terug een voorsprong liet lopen!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Dat was weer een machtsvertoon van de Amerikaan zeg .
    Rabobank doet wederom goede zaken met Rasmussen en valt tegen met Menchov.

    Het was echt een slagveld met Ullrich en Kloden op 2:14, Vino op 5:18 en de rest van de favorieten ook op een verre afstand gereden.
    Ik ben zeer benieuwd naar de volgende berg etappe's en dan met name wie er nog kan aanvallen.
    Rasmussen staat nog dicht bij Armstrong, wat dom achteraf dat hij een paar etappes terug een voorsprong liet lopen!
    Tja als hij dat niet had gedaan had hij zondag niet zo veel ruimte gekregen om aan te vallen.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Dat was weer een machtsvertoon van de Amerikaan zeg .
    Rabobank doet wederom goede zaken met Rasmussen en valt tegen met Menchov.

    Het was echt een slagveld met Ullrich en Kloden op 2:14, Vino op 5:18 en de rest van de favorieten ook op een verre afstand gereden.
    Ik ben zeer benieuwd naar de volgende berg etappe's en dan met name wie er nog kan aanvallen.
    Rasmussen staat nog dicht bij Armstrong, wat dom achteraf dat hij een paar etappes terug een voorsprong liet lopen!
    Tja als hij dat niet had gedaan had hij zondag niet zo veel ruimte gekregen om aan te vallen.
    Dat zal ie nooit meer te weten komen. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #93

    Standaard

    Tsja idd dan had hij nu misschien in het geel kunnen rijden. Maar goed het was weer een tactisch zetje van Discovery. Rasmussen zal nog wel een aantal minuten aan zijn broek krijgen in de tijdrit en denk ook niet dat hij in staat is de tour te winnen. Morgen zullen we zien wie er mee kan in het hooggebergte.

  19. #94

    Standaard

    Had een mooie etappe verwacht, maar achteraf gezien viel het me toch eigenlijk wel tegen. Armstrong gewoon weer de beste en niemand die kan volgen, behalve dan Rasmussen die in de tijdrit zoiezo 4 minuten aan zijn broek zal krijgen en nog 2 spanjaarden die al ver stonden. Parijs is nog ver, maar zie toch voor Lance geen echte concurrenten meer over

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Had een mooie etappe verwacht, maar achteraf gezien viel het me toch eigenlijk wel tegen. Armstrong gewoon weer de beste en niemand die kan volgen,
    Smaken verschillen, ik heb werkelijk genoten van deze etappe.

    Dat ploegenspel van Discovery, werkelijk fantastisch om te zien.
    Waar haalt die Hincapie het vandaan haalt, on-ge-lovelijk.
    En dan dat laatste sprintje van popovitsj die persoonlijk de nek omdraaide van Ullrich.

    Verder natuurlijk weer een rabobanker die lang voorop reed, en natuurlijk rasmussen die nu op 110 punten staat, nr 2 moreau staat op 40 punten.

    Mooie afdalingen gezien, het knokken van voigt , die straks op de vlakke ritten gewoon weer voorop rijd. klasse

    nee hoor, ik heb genoten en kan niet wachten tot morgen.

    Go Lance Go
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]
    Rabobank doet wederom goede zaken met Rasmussen en valt tegen met Menchov.
    Respect voor Rasmussen. Hij probeerde het wel, maar kwam net tekort. De bollentrui hangt iig vaster om zijn schouders!

    Menchov viel tegen, maar zit met keelontsteking en slikt hiervoor antibiotica. Zijn rol is nu verworden van kapitein tot aanvaller. Naar alle verwachting moet hij hersteld zijn als de Pyreneen moeten worden beklommen, dus wellicht kunnen we dan nog wat van hem verwachten!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    knip

    We hebben het trouwens ook over de tour, en niet over amstel gold race, en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers. En in de Tour stelt die hele Boogerd geen ene klap voor.
    Sorry,

    Hier moet ik even op inhaken. Dus Boogerd stelt in de Tour niets voor....Wat dan zijn 5e plaats, zijn 8e plaats en zijn 10 plaats in de eindklassementen van de jaren dat hij daar wel voor ging? Of stelt dat ook niets voor.....Als dat zo is stellen die 185 krachtpatsers allemaal niets voor en dat kan niet je mening zijn.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    knip

    We hebben het trouwens ook over de tour, en niet over amstel gold race, en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers. En in de Tour stelt die hele Boogerd geen ene klap voor.
    Sorry,

    Hier moet ik even op inhaken. Dus Boogerd stelt in de Tour niets voor....Wat dan zijn 5e plaats, zijn 8e plaats en zijn 10 plaats in de eindklassementen van de jaren dat hij daar wel voor ging? Of stelt dat ook niets voor.....Als dat zo is stellen die 185 krachtpatsers allemaal niets voor en dat kan niet je mening zijn.
    en dan heb je het nog niet eens over die geweldige overwinning in de koninginnerit van de tour 2002.

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets.
    Hmm ik hoorde toch echt Mart Smeets gisteren uit mijn televisie komen

    Maaruh even over etappe van gisteren, prachtig hoe Lance weer alle concurenten weer het snot voor de ogen reed. Hoewel enkele zogenaamde favorieten mij toch erg tegenvielen. Al vrij snel in de laatste klim moesten ze bij bosjes lossen. Dit zal wel weer een zege worden voor Lance en hij verdient het helemaal.
    Volgend jaar zal het leuk worden om te zien wie het stokje gaat overnemen.

  25. #100
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets.
    Hmm ik hoorde toch echt Mart Smeets gisteren uit mijn televisie komen

    Maaruh even over etappe van gisteren, prachtig hoe Lance weer alle concurenten weer het snot voor de ogen reed. Hoewel enkele zogenaamde favorieten mij toch erg tegenvielen. Al vrij snel in de laatste klim moesten ze bij bosjes lossen. Dit zal wel weer een zege worden voor Lance en hij verdient het helemaal.
    Volgend jaar zal het leuk worden om te zien wie het stokje gaat overnemen.
    Dit is anders het eerste jaar dat Smeets samen met Dijkstra commentaar geeft. Andere jaren heeft ie het alleen maar de laatste etappe gedaan.
    Ach maakt ook geen klap uit, zolang Lance maar wint

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •