Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 163 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection in October

    Universal Studios Home Video have announced the Region 1 DVD release of Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection for 4th October 2005 priced at $119.98 SRP. This 15 Disc collection brings together 14 Hitchcock classics plus a bonus disc in a special gift set collection.

    All 14 films are digitally re-mastered for the best quality ever with all bonus features from the existing releases carried across. The films are: Saboteur, Shadow of a Doubth, Rope, Rear Window, The Trouble With Harry, The Man Who Knew Too Much, Vertigo, Psycho, The Birds, Marnie, Torn Curtain, Topaz, Frenzy and Family Plot.

    The all-new bonus disc showcases Hitchcock's films, career and legacy, while the set is presented in ultra-premium velvet packaging which includes a 36-page collectible book.


    Kopen!!!!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #2

    Standaard

    Blijven ze aan de gang...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    5 van de 15 heb ik dus het zou kunnen. Ik ben alleen bang dat, als ie in Nederland uitkomt, de prijs (die ik al hoog vindt) dan nog wel ietsje hoger zal zijn.

  4. #4

    Standaard

    alleen jammer dat ik op Rope en Saboteur na alles al heb...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    5 van de 15 heb ik dus het zou kunnen. Ik ben alleen bang dat, als ie in Nederland uitkomt, de prijs (die ik al hoog vindt) dan nog wel ietsje hoger zal zijn.
    Waarom koop je dan niet gewoon de R1?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    wauw, dit is heel erg gaaf. ik stond op het punt om de signature box te kopen, maar ik denk dat ik daarmee toch nog even wacht

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wauw, dit is heel erg gaaf. ik stond op het punt om de signature box te kopen, maar ik denk dat ik daarmee toch nog even wacht
    In de signature box zitten allemaal andere films...
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wauw, dit is heel erg gaaf. ik stond op het punt om de signature box te kopen, maar ik denk dat ik daarmee toch nog even wacht
    In de signature box zitten allemaal andere films...
    hmm das waar ook ja, potver, moet ik die ook nog gaan aanschaffen! zo blijf je bezig

  9. #9

    Standaard

    En ik heb net al de zwarte en de witte box

  10. #10

    Standaard

    Het lijkt er inderdaad op dat ze maar aan de gang blijven ....

    De beste koop is volgens mij nog steeds deze Universal serie voor slechts 4,99 per stuk bij MM. Nu ben ik zelf geen fan van digipacks, dus enigzins bevooroordeeld (in de richting van de twee recente box sets van Universal).

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Het lijkt er inderdaad op dat ze maar aan de gang blijven ....

    De beste koop is volgens mij nog steeds deze Universal serie voor slechts 4,99 per stuk bij MM. Nu ben ik zelf geen fan van digipacks, dus enigzins bevooroordeeld (in de richting van de twee recente box sets van Universal).
    het gaat mij voornamelijk om de kwaliteit. de kwaliteit van de regio 1 uitgaves van de hitchcock films zijn vele malen beter dan de regio 2 versies. dus ik ga sowieso voor de regio 1 box ipv de r2 boxen of losse uitgaves. veel r2nl uitgaves hebben ghosting en irriteer ik me enorm aan.

  12. #12

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong
    hier een link met foto vd boxset:

    http://images.dvdempire.com/gen/movies/693332h.jpg
    Wow!!

    Heerlijk mooi. Die gaat er zeker komen! Nu nog ff mijn R2 box kwijt:

    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.ph...586&highlight=

    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong
    hier een link met foto vd boxset:

    http://images.dvdempire.com/gen/movies/693332h.jpg
    die ziet er mooi uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    5 van de 15 heb ik dus het zou kunnen. Ik ben alleen bang dat, als ie in Nederland uitkomt, de prijs (die ik al hoog vindt) dan nog wel ietsje hoger zal zijn.
    Waarom koop je dan niet gewoon de R1?
    Omdat ik geen cc en een voorkeur voor de PAL-versies heb.

    Maar of het nou R1 of R2 gaat worden: met dit soort prijzen zal het sowieso nog wel even duren voordat ik mijn moed verzameld heb om mijn banksaldo op die manier te laten lijden.

  17. #17

    Standaard

    Moet ik maar eens aanschaffen als ie uitkomt, tijd of maar weer eens wat klassiekers aan mijn collectie toe te voegen! :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Moet ik maar eens aanschaffen als ie uitkomt, tijd of maar weer eens wat klassiekers aan mijn collectie toe te voegen! :wink:
    Je hebt al genoeg 'klassiekers' hoor
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Moet ik maar eens aanschaffen als ie uitkomt, tijd of maar weer eens wat klassiekers aan mijn collectie toe te voegen! :wink:
    Je hebt al genoeg 'klassiekers' hoor


    Naja, dit zijn weer "andere" klassiekers die niet mogen ontbreken in een serieuze collectie. :wink:

  20. #20

    Standaard

    Ultra premium velvet packaging, hoe verzinnen ze het.

    Ik laat deze box maar staan denk ik, sommige van de films zullen er wellicht beter uit zien dan eerder verschenen op dvd en er zijn wat nieuwe extra's, maar ik zie geen noodzaak om mijn zwarte en witte box te vervangen. De enige uitbreiding die ik wel heb gedaan is de regio 1 aanschaffen van Psycho.

    Veel info over Hitchcock dvd's op onderstaande site, binnenkort denk ik ook wel over deze box.
    Hitchcock info site

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Ultra premium velvet packaging, hoe verzinnen ze het.

    Ik laat deze box maar staan denk ik, sommige van de films zullen er wellicht beter uit zien dan eerder verschenen op dvd en er zijn wat nieuwe extra's, maar ik zie geen noodzaak om mijn zwarte en witte box te vervangen. De enige uitbreiding die ik wel heb gedaan is de regio 1 aanschaffen van Psycho.

    Veel info over Hitchcock dvd's op onderstaande site, binnenkort denk ik ook wel over deze box.
    Hitchcock info site
    Je ziet geen rede deze nieuwe box aan te schaffen? Ook niet het feit dat veel releases uit die zwarte en vooral witte box een 4:3 transfer hebben gekregen terwijl de originele uitgave breedbeeld was?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Masterpiece Collection?

    Zou ik het niet willen noemen, ik mis titels als The 39 Steps, Rebecca, Notorious, Strangers on a Train en North by Northwest!!

    Zijn allen imo stukken beter dan bijv. Frenzy, Topaz, Marnie en Trouble with Harry... matige films

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Masterpiece Collection?

    Zou ik het niet willen noemen, ik mis titels als The 39 Steps, Rebecca, Notorious, Strangers on a Train en North by Northwest!!

    Zijn allen imo stukken beter dan bijv. Frenzy, Topaz, Marnie en Trouble with Harry... matige films
    Maar de rechten van de films die jij noemt zijn in handen van andere studios, dus moet universal roeien met de riemen die ze heeft.

    Deze koop ik zeker weten wel, heb alleen maar rear window en vertigo tot nu toe van deze set.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Masterpiece Collection?

    Zou ik het niet willen noemen, ik mis titels als The 39 Steps, Rebecca, Notorious, Strangers on a Train en North by Northwest!!

    Zijn allen imo stukken beter dan bijv. Frenzy, Topaz, Marnie en Trouble with Harry... matige films
    Maar de rechten van de films die jij noemt zijn in handen van andere studios, dus moet universal roeien met de riemen die ze heeft.
    Wou net hetzelfde gaan zeggen. Beetje loze reactie.

    Voor de films die je noemt koop je maar de Signature en Criterion Box.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •