Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 163 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Je ziet geen rede deze nieuwe box aan te schaffen? Ook niet het feit dat veel releases uit die zwarte en vooral witte box een 4:3 transfer hebben gekregen terwijl de originele uitgave breedbeeld was?
    Nee dat vind ik niet zo heel belangrijk. Ik wacht eerst af of het echt op meerdere punten voor mij meerwaarde heeft. Dan ga ik er misschien toe over. Bij Psycho was dat dus voor mij het geval.

  2. #27

    Standaard

    DVD times heeft wat extra informatie over de set, extra's, menu schermen. Zal het eens vergelijken met de zwart-witte boxen.
    dvdtimes

    1 van de extra's is het AFI salute aan Hitchcock. Geen idee of de hele uitzending er op staat. Deze was 100 minuten, maar zoals bij velen denk ik wel bekend was het een nogal trieste vertoning. Lees maar op IMDB.
    imdb

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    DVD times heeft wat extra informatie over de set, extra's, menu schermen. Zal het eens vergelijken met de zwart-witte boxen.
    dvdtimes

    1 van de extra's is het AFI salute aan Hitchcock. Geen idee of de hele uitzending er op staat. Deze was 100 minuten, maar zoals bij velen denk ik wel bekend was het een nogal trieste vertoning. Lees maar op IMDB.
    imdb
    Ziet er naar uit dat de extra's bij de gewone dvds soms net een heel klein beetje extra hebben, of zie ik dat nu verkeerd.

    Nogmaals: Deze box komt er 100% zeker.

    En die AFI Salute klinkt helemaal niet als een trieste vertoning! Kan niet wachten tot ik hem kan zien!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #29

    Standaard Re: Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection in October

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Kopen!!!!!!
    "The all-new bonus disc showcases Hitchcock's films, career and legacy". is de enige schrijf waar ik wel oren naar heb, maakt iemand voor mij dan een kop.......

    en waar blijven de "Hitcock presents....."????????

    dit zijn toch verder gewoon de zwarte en witte boxen van een paar jaar teug!!!!!

    HITCHCOCK rules

  5. #30

    Standaard Re: Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection in October

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Kopen!!!!!!
    "The all-new bonus disc showcases Hitchcock's films, career and legacy". is de enige schrijf waar ik wel oren naar heb, maakt iemand voor mij dan een kop.......

    en waar blijven de "Hitcock presents....."????????

    dit zijn toch verder gewoon de zwarte en witte boxen van een paar jaar teug!!!!!

    HITCHCOCK rules
    Ik zie ook liever de 'Hitchcock presents' verschijnen, waren wel aangekondigd, maar op eens weer verdwenen.

  6. #31

    Standaard

    Net maar ff gepreorderd bij pacific 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #32

    Standaard

    "Hitchcock Presents: Season 1" (6 discs) wordt gereleased op 31 oktober.

    Play.com

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Hm op zich wel interessant

  9. #34

    Standaard

    Zijn de films nou wel of niet remastered tov de vorige uitgaves?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Zijn de films nou wel of niet remastered tov de vorige uitgaves?
    Ik vermoed het wel, Vertigo wordt namelijk als anamorf aangegeven, terwijl de eerste R1 uitgave dit niet is.

  11. #36
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #37

    Standaard Re: Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection in October

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Kopen!!!!!!
    "The all-new bonus disc showcases Hitchcock's films, career and legacy". is de enige schrijf waar ik wel oren naar heb, maakt iemand voor mij dan een kop.......

    en waar blijven de "Hitcock presents....."????????

    dit zijn toch verder gewoon de zwarte en witte boxen van een paar jaar teug!!!!!

    HITCHCOCK rules
    Ik zie ook liever de 'Hitchcock presents' verschijnen, waren wel aangekondigd, maar op eens weer verdwenen.
    Zag laatst deze foto op davisdvd. Een releasedatum is vooralsnog niet bekend.

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #38

    Standaard

    Nog meer specs ook op dvd-times. De bonus disc wil ik wel apart :wink: dvdtimes
    Tevens covers van Hitchcock presents
    dvdtimes

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Nog meer specs ook op dvd-times. De bonus disc wil ik wel apart :wink: dvdtimes
    Tevens covers van Hitchcock presents
    dvdtimes
    Hitchcock Presents wordt dus op dezelfde dag gereleased als Masterpiece Collection. Heel goed

    4 oktober = Hitchcock Day
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #40

    Standaard

    Tempting...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Iets meer info:

    Universal is now indicating that the Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection previously announced for October 4th will indeed have newly remastered transfers including anamorphic ones for Vertigo and Psycho. The bonus fifteenth disc in the set will contain the exclusive bonuses "AFI Salute to Alfred Hitchcock," "Masters of Cinema," "The Making of Psycho" and "All About the Birds".
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #42

    Standaard

    Er zit een clip van de nieuw geremasterde Vertigo in de documentaire "The Cutting Edge, The Magic Of Movie Editing" (te vinden op de Bullit SE). Het verschil met de huidige Vertigo release is indrukwekkend. Een verschil van dag en nacht.
    Ik wacht eerst op een paar reviews maar als Vertigo en Psycho inderdaad nieuwe en betere transfers hebben gekregen dan koop ik de set zeker.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Meer menu schermen.
    dvdtimes
    Jammer dat ze niet alle menu's vernieuwd hebben.

    Wordt echt een mooie must have uitgave trouwens. Heb nu al mijn Hitchcock dvds de deur uitgedaan en kan niet wachten tot ik deze set toe kan voegen aan mijn collectie. Het is wat mij betreft de meest verwachte release voor dit jaar.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #45
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Meer menu schermen.
    dvdtimes
    Jammer dat ze niet alle menu's vernieuwd hebben.

    Wordt echt een mooie must have uitgave trouwens. Heb nu al mijn Hitchcock dvds de deur uitgedaan en kan niet wachten tot ik deze set toe kan voegen aan mijn collectie. Het is wat mij betreft de meest verwachte release voor dit jaar.
    ook mijn release van het jaar! Dadelijk nog die andere box kopen en dan heb je al verdomde veel hitchcock releases....

  21. #46

    Standaard

    Deze wil ik zeker hebben, m'n losse Hitchcock titels staan al in de verkoop!

  22. #47
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze wil ik zeker hebben, m'n losse Hitchcock titels staan al in de verkoop!
    groot gelijk! kheb hem al een tijd in de pre-order staan! nu hopen dat ie snel verzonden gaat worden

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze wil ik zeker hebben, m'n losse Hitchcock titels staan al in de verkoop!
    groot gelijk! kheb hem al een tijd in de pre-order staan! nu hopen dat ie snel verzonden gaat worden
    Besteld bij Pacific, zeker?

  24. #49
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze wil ik zeker hebben, m'n losse Hitchcock titels staan al in de verkoop!
    groot gelijk! kheb hem al een tijd in de pre-order staan! nu hopen dat ie snel verzonden gaat worden
    Besteld bij Pacific, zeker?
    Zekers bij dvdsoon zou ik hem niet durven te bestellen... al was ie daar 20 euro goedkoper

  25. #50

    Standaard

    Je mag je wel een 'Master' noemen als je deze set in je collectie hebt staan. Echt schitterend zeg . En zo'n 90 dollar inclusief voor zo'n prachtige set is geen cent teveel denk ik.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •