Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 163 van 163 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Hallo allemaal!!

    Dit is officieel mijn eerste berichtje. Ik sta al lang te dubben of ik deze set eindelijk eens moet gaan aanschaffen. Bij dvdpacific is hij (volgens mij) het goedkoopst (zo'n 83 euro incl verzending). Twee vraagjes:

    Enig idee of deze ooit in Nederland uit wordt gebracht? Ik kan nergens iets vinden op het internet en geen enkele winkel schijnt iets te weten over deze box.

    En bevatten de films ondertiteling (Engels bv) of totaal niet?

    Bedankt!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong
    vandaag de box binnen

    ik had toch liever gehad dat de dvds verpakt waren in apparte slim cases.

    de cases hebben dan nog een zeer makkelijk te beschadigen kartonnen/ papieren covers. hadden ze toch better beschermd met plastiek.
    dus als ze met de rugcover nr buiten wil rangschikken krijg je wrschijnlijk snel ezelsoren.

    mr onklopbare prijs (loaded247) en prachtige films
    daarom zit er ook een box omheen

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Hallo allemaal!!

    Dit is officieel mijn eerste berichtje. Ik sta al lang te dubben of ik deze set eindelijk eens moet gaan aanschaffen. Bij dvdpacific is hij (volgens mij) het goedkoopst (zo'n 83 euro incl verzending). Twee vraagjes:

    Enig idee of deze ooit in Nederland uit wordt gebracht? Ik kan nergens iets vinden op het internet en geen enkele winkel schijnt iets te weten over deze box.
    Ik weet niet hoe het met de rechten hier in europa zit, maar ik denk op het 1e gezicht dat die box er niet komt.

    En bevatten de films ondertiteling (Engels bv) of totaal niet?
    ja engelse ondertiteling

    Bedankt!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Hallo allemaal!!

    Dit is officieel mijn eerste berichtje. Ik sta al lang te dubben of ik deze set eindelijk eens moet gaan aanschaffen. Bij dvdpacific is hij (volgens mij) het goedkoopst (zo'n 83 euro incl verzending). Twee vraagjes:

    Enig idee of deze ooit in Nederland uit wordt gebracht? Ik kan nergens iets vinden op het internet en geen enkele winkel schijnt iets te weten over deze box.
    Ik weet niet hoe het met de rechten hier in europa zit, maar ik denk op het 1e gezicht dat die box er niet komt.

    En bevatten de films ondertiteling (Engels bv) of totaal niet?
    ja engelse ondertiteling

    Bedankt!
    Bedankt voor het snelle antwoord!! Te gek dat er in ieder geval Engelse ondertiteling bij zit...goed om te weten.

    Je zou zeggen Hitchcock, dat is toch wel een regisseur om ook gewoon in Europa de box van uit te brengen want deze is toch een stuk fraaier dan de twee Universal-boxen die we hier hebben.

    Goede ervaringen met dvdpacific? Of kan ik hem beter ergens anders bestellen...?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Hallo allemaal!!

    Dit is officieel mijn eerste berichtje. Ik sta al lang te dubben of ik deze set eindelijk eens moet gaan aanschaffen. Bij dvdpacific is hij (volgens mij) het goedkoopst (zo'n 83 euro incl verzending). Twee vraagjes:

    Enig idee of deze ooit in Nederland uit wordt gebracht? Ik kan nergens iets vinden op het internet en geen enkele winkel schijnt iets te weten over deze box.
    Ik weet niet hoe het met de rechten hier in europa zit, maar ik denk op het 1e gezicht dat die box er niet komt.

    En bevatten de films ondertiteling (Engels bv) of totaal niet?
    ja engelse ondertiteling

    Bedankt!
    Bedankt voor het snelle antwoord!! Te gek dat er in ieder geval Engelse ondertiteling bij zit...goed om te weten.

    Je zou zeggen Hitchcock, dat is toch wel een regisseur om ook gewoon in Europa de box van uit te brengen want deze is toch een stuk fraaier dan de twee Universal-boxen die we hier hebben.

    Goede ervaringen met dvdpacific? Of kan ik hem beter ergens anders bestellen...?
    ja topzaak, niets ander dan lof

  6. #156

    Standaard

    dit is de ultieme box als je nog niets/weinig van de beste hebt staan?


  7. #157

    Standaard

    Hij staat bij mijn zeer hoog op het verlanglijstje. Wacht toch nog even met de aanschaf.

  8. #158

    Standaard

    Heb de zwarte en witte oude r2 hitchock boxen verkocht. Ik ga deze dus binnenkort eindelijk aanschaffen!

  9. #159

    Standaard

    nu voor slechts $57.99 bij Amazon.com

    http://www.amazon.com/Alfred-Hitchco...d_i=1000152451
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #160

    Standaard

    Rekening houdend met douane kan je hem alsnog beter bij DVDPacific bestellen..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Rekening houdend met douane kan je hem alsnog beter bij DVDPacific bestellen..
    hij is 57 dollarbij Amazon (+$7 verzendkosten); bij pacific is ie $81 en daar komt nog $19 verzendkosten bij (betaald per dvd, niet per item) zelfs als je door douane gepakt wordt ben je nog goedkoper uit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #162

    Standaard

    Deze box moet er ooit gewoon echt nog een keertje komen bij mij. Kans is klein natuurlijk dat deze ooit in Europa/Nederland uitgebracht gaat worden, maja misschien ga ik ooit nog wel de gok wagen om via Amazon te bestellen met bijkomstige douanekosten eventueel. Hitchcock is gewoon echt geniaal!

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hij is 57 dollarbij Amazon (+$7 verzendkosten); bij pacific is ie $81 en daar komt nog $19 verzendkosten bij (betaald per dvd, niet per item) zelfs als je door douane gepakt wordt ben je nog goedkoper uit
    ik weet niet of ze `m nu nog op voorraad hebben maar ik heb `m destijds bij cdwow.us besteld
    Kostte toen iets over de $ 65,-
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •