Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.

Discussie: Las Vegas

  1. #26

    Standaard

    Dan moet ik je toch teleurstellen, want ik heb hem wel gehad.

    En daarnaast betalen jullie misschien 69.99 maar ik niet. Ik krijg korting, Heb er maar 34.99 voor moeten betalen. Kijk dat is het voordeel dat ik heb, ik betaal daar nooit de volle prijs voor een dvd.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna_Justice
    Dan moet ik je toch teleurstellen, want ik heb hem wel gehad.

    En daarnaast betalen jullie misschien 69.99 maar ik niet. Ik krijg korting, Heb er maar 34.99 voor moeten betalen. Kijk dat is het voordeel dat ik heb, ik betaal daar nooit de volle prijs voor een dvd.
    Voor die prijs is mooi,maar ik heb de Uk versie hier al ligen voor 25,99,vind ik een mooiere prijs en is goed te volgens zonder nl subs :wink: .
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #28

    Standaard

    Raar, nu staat er namelijk weer reserveren...

  4. #29

    Standaard

    Is er al iets bekend over een release van seizoen 4 in NL ?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #30

    Standaard

    NL release van seizoen 4 is nog niet bekend.
    Universal heeft wel aangegeven dat er dit jaar nog een R1 release zal komen maar een exacte datum is ook hiervan nog niet bekend. Zal waarschijnlijk ergens in de zomer zijn en dan een R2 release in oktober/november.
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  6. #31

    Standaard

    Ik heb gister seizoen 1 en 2 gekocht. Ik zag ze bij Freerecord shop liggen voor 19,99 per box (seizoen 1t/m4 kosten allemaal 19,99), voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.

    Deze serie kijkt toch heerlijk weg. De technische snufjes, de nodige actie en natuurlijk de mooie dames . Zeker nu rtl4 het niet meer uitzend kan ik op zaterdagavond weer lekker Las Vegas kijken

  7. #32

    Standaard

    jammer dat aantal seizoen 2.0 geluid heeft i.p.v. 5.1 ; blijf dit toch raar vinden....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #33

    Standaard

    Heeft iemand toevallig foto's van de box met alle seizoenen?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #34

    Standaard

    Ja ik heb wel wat foto's gevonden.... hier zijn ze

    Laatst aangepast door crazywarning : 22-10-2009 om 10:31 Reden: aanvraag foto's

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crazywarning Bekijk bericht
    Ja ik heb een foto gevonden.... hoor hier is ie

    Bas heeft het over meer gedetailleerde foto's van de box, dit kan iedereen natuurlijk googlen.

  11. #36

    Standaard

    Ja dat klopt, maar ben op mijn werk en kon mijn verhaal niet afmaken vandaar dat ik hem even tijdelijk met maar 1 foto op sloeg.

    Nu zijn het er 3. Overigens is het nog niet echt duidelijk maar tot zover ik weet wel het enige wat er te vinden is..... ik ben hier namelijk ook een aantal weken geleden voor naar op zoek gegaan

  12. #37

    Standaard

    Daarbij is de afgebeelde versie de R1-versie, er is tegenwoordig ook een R2NL-versie leverbaar. Deze R2NL versie heeft geen digipack maar de seizoenen zitten in slimcases (en daaromheen de kartonnen box/sleeve).

  13. #38

    Standaard

    En daar heb je helemaal gelijk in!
    Ik was er niet helemaal bij vandaag denk ik. Dit betreft inderdaad R1 (en dat in Regio 2 subforum) Sorry voor het foutje!

    Overigens vind ik de R1 uitvoering mooier dan R2 maar dat is natuurlijk weer iets heel anders haha

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig foto's van de box met alle seizoenen?
    Iemand?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •