Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.

Discussie: boudisque

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waar zit boudisque in Nijmegen?
    In het centrum, schuin tegenover de HEMA.

  2. #52

    Standaard

    Gaan ze ook de website weer gebruiken of niet?
    Laatst aangepast door UnifiedKamehameha : 05-06-2009 om 15:33

  3. #53

    Standaard

    Bovenstaande vraag is inmiddels beantwoord :P

    Even iets anders: heeft iemand online al iets besteld? Ik wil namelijk wat bestellen, maar ben na die faillisementsperikelen wat voorzichtiger geworden..

  4. #54

    Standaard

    Ik heb vandaag eindelijk eens de "nieuwe" vestiging van Boudisque in Utrecht bezocht, en ik moet zeggen dat ik er toch wel een beetje droevig van werd. Ze hadden zo'n mooie DVD-afdeling, maar daar is nu niet veel meer over dan een paar schappen in een veel kleiner pand.

    Sowieso is het triest wat er van Boudisque verworden is. De vestigingen in Amsterdam en Utrecht waren heerlijke winkels waar ik altijd met veel plezier kwam. Niet alleen vanwege de DVD's maar vooral ook vanwege de CD's. Je vraagt je af hoe het allemaal zo fout heeft kunnen lopen, want ik had altijd het idee had dat ze heel succesvol waren.

  5. #55

    Standaard

    Dit lees ik net op moviemeter.nl:

    Onze winkel aan het Vredenburg 31 in Utrecht zal helaas per 1 juni 2013 zijn deuren gaan sluiten.

    Na een enthousiaste en veelbelovende doorstart op het Vredenburg in 2009, leek het mogelijk met ons mooie assortiment een vaste plek in dit winkelgebied te behouden.

    Echter de vertraagde bouw van het Muziekpaleis Vredenburg aan de overkant, de herinrichting van het omliggende gebied en het (tijdelijk) verdwijnen van de bushaltes, hebben ervoor gezorgd dat het Vredenburg als winkelstraat onaantrekkelijk en moeilijk begaanbaar is geworden. Mede als gevolg hiervan hebben wij de omzet dusdanig zien dalen dat het voortbestaan van Boudisque als fysieke winkel niet meer mogelijk is.

  6. #56

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit lees ik net op moviemeter.nl:

    Onze winkel aan het Vredenburg 31 in Utrecht zal helaas per 1 juni 2013 zijn deuren gaan sluiten.

    Na een enthousiaste en veelbelovende doorstart op het Vredenburg in 2009, leek het mogelijk met ons mooie assortiment een vaste plek in dit winkelgebied te behouden.

    Echter de vertraagde bouw van het Muziekpaleis Vredenburg aan de overkant, de herinrichting van het omliggende gebied en het (tijdelijk) verdwijnen van de bushaltes, hebben ervoor gezorgd dat het Vredenburg als winkelstraat onaantrekkelijk en moeilijk begaanbaar is geworden. Mede als gevolg hiervan hebben wij de omzet dusdanig zien dalen dat het voortbestaan van Boudisque als fysieke winkel niet meer mogelijk is.
    Dit noem ik een voorbeeld hoe je de oorzaak elders ligt. Die straat kon je lopend altijd goed bereiken als je via de markt en voorlangs C&A liep. Dan was je er snel. Alleen toen hij er net zat, waren er die ene keer dat ik er zelf kwam al weinig klanten. Wat toen nog over was, was echt zo specifiek dat het nooit een breed publiek zou trekken. Ik ben er zelf nooit meer geweest omdat het dvd-aanbod niet aansprak.

  7. #57

    Standaard

    Jammer dat Boudisque sluit, ik kwam er regelmatig.
    Wie is de volgende die zijn deuren sluit?
    In Utrecht blijft er nog maar weinig over om te sluiten.

  8. #58

    Standaard

    Waarom gaan ze niet samenwerken met Plato? Daar verkopen ze ook dvd's, en het is er als ik kom meestal druk.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dit noem ik een voorbeeld hoe je de oorzaak elders ligt. Die straat kon je lopend altijd goed bereiken als je via de markt en voorlangs C&A liep. Dan was je er snel. Alleen toen hij er net zat, waren er die ene keer dat ik er zelf kwam al weinig klanten. Wat toen nog over was, was echt zo specifiek dat het nooit een breed publiek zou trekken. Ik ben er zelf nooit meer geweest omdat het dvd-aanbod niet aansprak.
    Boudisque is ook vooral een winkel voor de liefhebbers van klassieke muziek en/of cultfilms. Het was dus sowieso al een select publiek dat er kwam. Maar ze hebben zeker gelijk wat betreft de bouwput die Vredenburg nu is en dan vooral waar de winkel is gesitueerd is het geen ideale plek.

  10. #60

    Standaard

    Zonde. De locatie was inderdaad wel erg beroerd en slecht bereikbaar. Voorheen was een bezoek aan Boudisque vaste prik wanneer ik in Utrecht was, maar na de verhuizing deed ik de moeite niet meer: ze zaten gewoon te ver van de andere winkels.

  11. #61

    Standaard

    Jammer zeg, er lagen nu toch wel kansen nu ze op zondag open mogen. Begrijp het wel, het is onaantrekkelijk om daar te lopen en de huren zijn doorgaans hoog.

  12. #62

    Standaard

    Ze zeiden in ieder geval dat ze geen schulden hadden. Dat is mooi. Ze stoppen er gewoon mee omdat ze niks verdienen. Nu 20% korting. Hoop straks op nog wat meer korting.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •