Pagina 331 van 331 EersteEerste ... 231281321327328329330331
De resultaten 8.251 tot 8.269 van 8269 worden weergegeven.
  1. #8251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    De UEFA heeft het sterrenteam van het EK<21 bekendgemaakt:


    ...........................................Mandand a (fra)..................................

    ..........................Chygrynskiy (ukr)...Stepanov (S&M).....................
    Tiendalli (NL).............................................. .....................Urby (NL)


    Kahlenberg (Dmk)......Aisatti (NL).......Mavuba (fra).......Toulalan (fra)


    ...........................Milevskiy (Ukr)...............KJH (NL)........................


    bron
    4 Nederlanders, niet slecht.

    Btw Urby? Heet die jongen niet gewoon Emanuelson van achter?
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  2. #8252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    De UEFA heeft het sterrenteam van het EK<21 bekendgemaakt:


    ...........................................Mandand a (fra)..................................

    ..........................Chygrynskiy (ukr)...Stepanov (S&M).....................
    Tiendalli (NL).............................................. .....................Urby (NL)


    Kahlenberg (Dmk)......Aisatti (NL).......Mavuba (fra).......Toulalan (fra)


    ...........................Milevskiy (Ukr)...............KJH (NL)........................


    bron
    4 Nederlanders, niet slecht.

    Btw Urby? Heet die jongen niet gewoon Emanuelson van achter?
    KJH heet in het echt ook Klaas-Jan Huntelaar...

  3. #8253

    Standaard

    Precies, er zijn er maar 2 die hun naam mogen afkorten tot 3 letters: GIO en VOH!

  4. #8254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Precies, er zijn er maar 2 die hun naam mogen afkorten tot 3 letters: GIO en VOH!
    VOH? Op basis van het aantal goals dat ie in 1 seizoen maakt?

  5. #8255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    En ik zie mijn mening als de waarheid, net als de rest van de wereld dat doet.
    **PROEST***


  6. #8256

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk, nu Zambrotta geblesseerd is, wie zijn plaats in het Italiaanse team over gaat namen? Grosso of Zaccardo??

  7. #8257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Precies, er zijn er maar 2 die hun naam mogen afkorten tot 3 letters: GIO en VOH!
    Mijn welgemeende excuses, hoe kon ik Klaas Jan Huntelaar nou vergelijken met die goaltjesdief van PSV .

  8. #8258

    Standaard

    Dat is nou leuk voor de jonge belofte van PSV...

    Aissati speler van het toernooi

    5 juni 2006 20:45

    Met zijn zeventien jaar was PSV'er Ismail Aissati niet alleen de jongste speler op het EK onder-21 in Portugal, volgens de geleerden van UEFA.com was de middenvelder ook de meest opwindende speler van het toernooi.

    'Volwassen indruk


    De middenvelder van PSV was niet bang de bal, met hier een daar een trucje, voorwaarts te spelen. Voor zijn leeftijd liet hij een uiterst volwassen indruk achter, zelfs in de laatste seconden van de zeer uitputtend halve finale tegen Frankrijk. Hij vond nog brandstof voor een laatste schot, hetgeen Nederland in reguliere speeltijd al de overwinning had kunnen brengen', was de lezing van UEFA.com.

    Naast Ismail Aissati werden nog drie spelers van Jong Oranje gekozen in het elftal van het toernooi: Dwight Tiendalli, Urby Emanuelson en Klaas Jan Huntelaar.

  9. #8259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hieronder nog enkele foto's na afloop van de gewonnen finale.
    Waar dan?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  10. #8260

    Standaard

    Gabri verkiest Ajax boven Spaanse topclubs

    6/6/2006 8 :40


    Henk ten Cate ziet het wel zitten in Gabri en de Spanjaard heeft blijkbaar wel zin in een avontuur bij Ajax. De Amsterdamse club legt de Spaanse allrounder dinsdag vast, zo kondigt het Algemeen Dagblad aan.

    'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het dagblad. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.

    Nieuwe coach Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.

    Bron
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  11. #8261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.
    Damn. Dat is wel heel erg weinig...
    Dat lijkt meer op een gevalletje "Winston Bogarde"...

  12. #8262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.
    Damn. Dat is wel heel erg weinig...
    Dat lijkt meer op een gevalletje "Winston Bogarde"...
    bogarde was geen slechte speler dus bedankt voor het compliment 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #8263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    bogarde was geen slechte speler dus bedankt voor het compliment 8)
    Als jij "niet slecht" al een compliment vindt...

    Ach, ik moet zeggen, ik heb Gabri nog nooit zien spelen (wat ook niet zo gek is als ik de cijfers zo lees) en *dus* geef ik hem het voordeel van de twijfel... Dat voordeel gaf ik Juanfran ook...

  14. #8264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    bogarde was geen slechte speler dus bedankt voor het compliment 8)
    Als jij "niet slecht" al een compliment vindt...

    Ach, ik moet zeggen, ik heb Gabri nog nooit zien spelen (wat ook niet zo gek is als ik de cijfers zo lees) en *dus* geef ik hem het voordeel van de twijfel... Dat voordeel gaf ik Juanfran ook...

    dat voordeel krijgen reiziger en ball ook nog steeds zeker?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #8265

    Standaard

    Praat me er niet van...

    Waar blijven trouwens die geruchten voor nieuwe backs voor PSV?!?

  16. #8266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Praat me er niet van...

    Waar blijven trouwens die geruchten voor nieuwe backs voor PSV?!?
    die kregen ze toch gratis bij het oversluiten van hun hypotheek?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #8267

  18. #8268

    Standaard

    Keihard onderhandelen, daar in Alkmaar...

    Huysegems naar Feyenoord

    Uitgegeven: 6 juni 2006 08:36
    Laatst gewijzigd: 6 juni 2006 08:36


    AMSTERDAM - Stein Huysegems vertrekt na dit seizoen bij AZ. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De 23-jarige Belg heeft nog een verbintenis tot medio 2007 bij de Alkmaarders. Hij kreeg van de Noord-Hollanders de keus om bij te tekenen of na dit seizoen te vertrekken. De aanvaller wilde niet bijtekenen en vertrekt mogelijk naar Feyenoord.

    De Rotterdammers hebben de Belg al langer op het oog en zijn op zoek naar een vervanger van Salomon Kalou, die vorige week vertrok naar Chelsea. "We gaan het deze week oppakken en definitief beslissen of Huysegems inderdaad dé man is voor de plek van Kalou", zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts dinsdag in het AD.

  19. #8269

    Standaard

    Ik ga dit topic nu op slot gooien aangezien het seizoen voorbij is en er wel heel veel pagina's volgepraat zijn.

    Transfers en dergelijke kunnen zo dan besproken worden in het topic 2006/2007.

    Hier is het nieuwe topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=935445#935445

Pagina 331 van 331 EersteEerste ... 231281321327328329330331

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •