Pagina 1 van 62 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1528 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard QED Kabel powerbuy (einde inschrijving!)

    INSCHRIJVEN KAN TOT 31-07-2005

    De QED Powerbuy wordt georganiseerd door Ago en Herjan. Hieronder zie je een prijslijst en een link naar de site van QED. Staat een kabel niet op deze prijslijst vraag dit dan even in dit topic. Wil je een bestelling doen, plaats ook dan een bericht in dit topic. De bestellingen en financiële afhandeling worden beheerd door Herjan Hakkers.

    Inschrijven kan tot 31 juli. Vanaf die datum dienen de bestellingen betaald te worden aan Herjan. De deelnemers krijgen hier nog bericht over. Als de betalingen binnnen zijn, wordt de bestelling geplaatst bij de gekozen dealer. De producten na binnenkomst gezamenlijk worden opgehaald in Tilburg of bij Herjan Hakkers in de buurt van Rotterdam. Verzenden is ook mogelijk. Hiervoor gelden de normale tarieven.

    De deelnemers kunnen hun bestellingen en betalingsgegevens nalezen in een excelsheet. Deze staat online. Na inschrijven ontvangen zij een URL. De sheet zal niet beschikbaar zijn voor niet-deelnemers.

    Meer vragen of opmerkingen? Stel ze gerust in het topic.

    Herjan Hakkers

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: QED Kabel powerbuy, interesse???

    Deze lijst wordt bijgehouden door Herjan

    KIJK HIER VOOR MEER INFORMATIE OVER QED CABLES

    - Voor de kosten van het op maat maken (indien nodig) geld géén korting.
    - Op de Airlocks zelf zit geen korting, wel op de bijbehorende kabel uiteraard.
    Dit komt omdat de Airlocks door de dealer gemonteerd moeten worden en dat kost arbeid, vandaar voor de Airlocks geen korting.


    De hier genoemde prijzen zijnde vanaf prijzen en dus voor de kortste lengte.
    Wil je de prijs van een specifieke lengte weten, vraag dat dan even in dit topic.
    Bruto adviesprijzen, hier moet de korting nog vanaf.

    Speakerkabels per mtr:
    Micro €2,30
    Mirco BiWire €4,60
    Original €4,60
    Original BiWire €8,05
    Bronze €5,45

    Silver Anniversary Micro €6,20 Nieuw model
    Silver Anniversary Micro BiWire €10,50 Nieuw model
    Silver Anniversary €8,10
    Silver Anniversary BiWire €16,10

    Profile 4x4 €16,20
    Profile Silver 12 €23,-

    Quntour Ultra Flat €3,50

    Genesis Silver Spiral €55,25
    Genesis Silver Spiral BiWire €110,50

    X-tube 300 €19,-
    X-tube 350 €29,-
    X-tube 400 €39,-

    Interlink analoog
    QunexJ2P 1,5m €35,-
    Qunex 1 1,0m €35,-
    Qunex 2 0,5m €46,-
    Qunex 2 1,0m €57,50
    Qunex 2 3,0m €92,-
    Qunex 3 0,5 mtr €69,-
    Qunex 3 1,0 mtr €80,50
    Qunex 4S 0,5 mtr €103,50
    Qunex Silver Spiral 0,5 €126,50
    Qunex Silver Spiral 1,0m €149,50

    Digi-coax
    Qunex P75 0,5m €38,-
    Qunex SR75 0,5m €85,-
    Qunex SR75 1,0m €92,-
    Qunex Signature75 0,5m €110,-

    S-video
    Qunex ESV 1 mtr €46,-
    Qunex SVS 0,5 mtr €97,-

    Optisch
    Qunex OT 1 mtr €57,50

    Qunex HDMI -P 1 mtr €97,-

    Component
    Qunex PCV1 1 mtr €138,-
    Qunex PCV2 1 mtr €140,-
    Qunex SRCV1 1 mtr €220,-
    Qunex SRCV2 1 mtr €222,-
    Qunex Signature CV 1 mtr €335,-
    Qontour MP-CV1 1 mtr €97,-
    Qontour MSR-CV1 1 mtr €163,-

    Subwoofer
    Qunex P-SW3 €46,-
    Qunex P-SW6 €75,-
    Qunex SR-SW3 €94,-
    Qunex SR-SW6 €150,-
    Quntour MP-SW3 €46,-
    Quntour MP-SW6 €75,-
    Qontour MP-SW10 €113,-
    Qontour MSR-SW3 €94,-
    Qontour MSR-SW6 €150,-
    Qunex Y-SW €78,-

    Scart
    AV21 v.a €78,- (0,5 mtr)
    AV41 v.a €97,- (1,0 mtr)
    AV1220 €97,- (2,0 mtr)
    AV2115 €105 (1.5m)
    AV2120 €115,- (2,0m)
    AV2130 €136 (3 m)
    P-21 v.a €46,- (0,5 mtr)
    P2120 €67,50
    P-41 v.a €50,- (1 mtr)

    Airlocks
    Banaan voor 2,5 mm2 tot 6 mm2 €7,26 p/st
    Spade standaard vork 6-8 mm €9,05 p/st
    Spade brede vork 10 mm €9,05 p/st

    Antennekabels (Broadcast Receiver)
    Qunex TTV €51,- voor 1mtr.
    Qunex STV €60,- voor 1½ mtr
    Qunex RVR €51,- voor 1 mtr.

    Wanneer we deze kabel los van de rol kopen dan kost het €23,- p/mtr excl. de connectors. De connectoren kosten kosten voor zowel male als female €9,50 p/st

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    OVERZICHT BESTELLINGEN

    Het overzicht van alle bestellingen, prijzen, kortingen etc. houd ik (Herjan Hakkers) bij in een excelsheet. Deze staat online. Deelnemers kunnen mij een PM sturen om de URL te ontvangen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    QED

    Sakke
    1x scart AV12 (hoe lang ?)
    diene van 2 meter !

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sakke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    QED

    Sakke
    1x scart AV12 (hoe lang ?)
    diene van 2 meter !
    Ok. :wink:

  6. #6

    Standaard

    ik wil dan ook graag 1 meter qed scart,de beste,das 4210 oid?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik wil dan ook graag 1 meter qed scart,de beste,das 4210 oid?

    mazzel,niels
    De 4110.

  8. #8

    Standaard

    Johan, volgens mij heb ik 't al 10 keer gevraagd, maar toch nog een keer:

    De Qontour® Silver Reference MSR-SW, is dat QED's beste subwooferkabel? Kan ik die bij jouw dealer ook op 1.5m krijgen? Anders moet ik de 3m nemen, maar da's eigenlijk te veel...

    Ik ben zo vrij geweest de Silver Spiral-interlinks uit de lijst te verwijderen. Daar wacht ik even mee tot ik een nieuwe CD-speler en stereoversterker heb.

  9. #9

    Standaard

    Ik wil wel graag eerst een prijsopgave zien! Want als ik bij Hificables.co.uk goedkoper uit ben, ga ik daar natuurlijk heen!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik wil wel graag eerst een prijsopgave zien! Want als ik bij Hificables.co.uk goedkoper uit ben, ga ik daar natuurlijk heen!
    En hier nog iemand die ook wel iets wil maar zijn "wishlist" nog moet afstemmen op de prijslijst!

    Wil nog upgraden scart+digi coax en eventueel speakerkabels en subkabel....
    Do you respect wood?

  11. #11

    Standaard

    Alhoewel het hier drukke tijden zijn ga ik morgen proberen een prijslijst bij "mijn" dealer te krijgen met kortingsvoorstellen.

    Groet,

    A
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Ik heb net een mailtje verstuurd aan Hificables.co.uk. Eens kijken of die nog iets aan de prijzen kunnen doen...

  13. #13
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers

    De Qontour® Silver Reference MSR-SW, is dat QED's beste subwooferkabel?
    Voor mij is het de beste die ik tot nu toe gehad heb als subwoofer kabel.
    Echter vertelde de dealer mij destijds dat alle QED subkabels op ongeveer hetzelfde nivo liggen kwa kwaliteit.
    Ikzelf wil nu dus de andere subkabel van QED bestellen en wel de SR-SW.
    Als ik die eenmaal heb dan kan ik ze vergelijken met elkaar maar buiten dat had ik toch nog een subkabel nodig voor in mijn huidige stereo setje.
    Vandaar dus mijn keuze nu om de SR-SW te bestellen maar als ik nu een subkabel moet aanbevelen dan is het zonder na te denken de MSR-SW :wink:

    Kan ik die bij jouw dealer ook op 1.5m krijgen? Anders moet ik de 3m nemen, maar da's eigenlijk te veel...
    Alles kan maar ik heb begrepen dat je dan kosten voor het op maat maken krijg en je heb kans dat je dan net zoveel kwijt bent als de 3 mtr versie.

    Ik ben zo vrij geweest de Silver Spiral-interlinks uit de lijst te verwijderen. Daar wacht ik even mee tot ik een nieuwe CD-speler en stereoversterker heb.
    Machts misbruik. :wink:

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik wil wel graag eerst een prijsopgave zien! Want als ik bij Hificables.co.uk goedkoper uit ben, ga ik daar natuurlijk heen!
    De prijslijst komt hier nog te staan maar de dealer ging morgen de laatst recente prijslijst opvragen en verwacht dat die met een dag of twee bij mij ligt.
    Zodra ik de gegevens heb zal ik ze hier plaatsen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik wil wel graag eerst een prijsopgave zien! Want als ik bij Hificables.co.uk goedkoper uit ben, ga ik daar natuurlijk heen!
    De prijslijst komt hier nog te staan maar de dealer ging morgen de laatst recente prijslijst opvragen en verwacht dat die met een dag of twee bij mij ligt.
    Zodra ik de gegevens heb zal ik ze hier plaatsen.
    Goed bezig allemaal Ik verwacht niet dat ik hier nog veel aan kan toevoegen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik wil wel graag eerst een prijsopgave zien! Want als ik bij Hificables.co.uk goedkoper uit ben, ga ik daar natuurlijk heen!
    De prijslijst komt hier nog te staan maar de dealer ging morgen de laatst recente prijslijst opvragen en verwacht dat die met een dag of twee bij mij ligt.
    Zodra ik de gegevens heb zal ik ze hier plaatsen.
    Goed bezig allemaal Ik verwacht niet dat ik hier nog veel aan kan toevoegen.
    Je hebt net een dochter en je zit nu al weer op dit forum? Gefeliciteerd!

    Ik ben benieuwd naar de prijslijst!! Zijn er ook componentkabels?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Zijn er ook componentkabels?
    Ja maar die prijzen komen nog.
    Ik heb zelf ook een component kabel van QED maar die is speciaal naar mijn wensen gemaakt en dus niet helemaal te vergelijken met de standaard component kabels die ze hebben.

  18. #18

    Standaard

    Hallo,

    [offtopic]Eindelijk na jaren dit forum te hebben bezocht heb ik me uiteindelijk toch geregistreerd [/offtopic]

    Hier nog iemand die zeker geïnteresseerd is mits een interessante prijs . Ik heb hem nog niet in het lijstje zien staan, maar het gaat om QED Silver micro (20 meter). Voor mijn fronts en center gebruik ik de normale QED Silver, maar aangezien het een vrij dikke/stugge kabel is heb ik liever wat kleiner voor mijn rears. Ik heb dus zeker interesse mochten ze deze kabel leveren.

    Samsung LE32M61|HK AVR330|Arcam DV78|B&W DM602 S3|B&W DM600 S3|QED P-CV1|QED P75|QED XT 350

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard de R
    Ik heb hem nog niet in het lijstje zien staan, maar het gaat om QED Silver micro (20 meter). .
    Bedoel je deze Micro?
    En welkom op ht forum. :wink:

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Bedoel je deze Micro?
    En welkom op ht forum. :wink:
    Thanks

    Ja die bedoel ik inderdaad. Volgens mij op Hificables.co.uk is de naam daarvan QED Silver Micro. Ik dacht altijd dat het om een "speciale" versie ging van de normale Micro. Maar ze blijken er dus maar 1 van te hebben volgens hun site.

    Ik zie dat de prijs een stuk lager ligt in jou lijstje (richtprijs €2,30) vergeleken met Hificables.co.uk (£2.75), dus mijn interesse wordt alleen maar groter .

    Waarschijnlijk komt hier ook nog de P75 bij voor mijn toekomstige CD-speler, maar wacht hier nog maar even mee.

    Samsung LE32M61|HK AVR330|Arcam DV78|B&W DM602 S3|B&W DM600 S3|QED P-CV1|QED P75|QED XT 350

  21. #21

    Standaard

    wie geinteresseerd is in de av41 (1.5 m), heb de mijne enkele
    dagen geleden op ebay gesmeten, maar voorlopig zonder succes

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sakke
    wie geinteresseerd is in de av41 (1.5 m), heb de mijne enkele
    dagen geleden op ebay gesmeten, maar voorlopig zonder succes
    Je startbod is te hoog...

  23. #23

    Standaard

    Ben inmiddels ook wat dealers aan het afstruinen voor de prijzen, ben benieuwd wat hier uiteindelijk gaat uitkomen! Zodra ik wat prijzen heb zal ik ze ook even posten.

  24. #24

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de prijzen. Ik vindt ze op dit moment nog wat te hoog voor de SA. Ik heb naast de 2x5m incl airlocks (banaan) ook nog 30m los nodig!
    Ik wacht de prijzen af voordat ik besluit om mee te doen, maar dat zal iedereen wel doen
    Turn around and feel the vibe.....

  25. #25

    Standaard

    Als de prijs significant beter is dan wat ik zelf in de winkel zou betalen dan ben ik geinteresseerd in het volgende.

    QED Silver Anniversary
    ongeveer 35-40 meter

    24 x QED airlock (wat is het verschil tussen banaan en spades?)

    btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?

Pagina 1 van 62 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •