Pagina 2 van 62 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1528 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    KNIP btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?
    dat is idd beter dan het stukje metaal wat er nu tussen zit.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    KNIP btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?
    dat is idd beter dan het stukje metaal wat er nu tussen zit.
    Kan ik er het beste een stukje kabel tussen zetten of is het voor een redelijke meerprijs mogelijk om kabels te laten maken die aan het uiteinde in tweeen splitten (1 voor hoog- en 1 voor laagingang op de speakers)?

  3. #28

    Standaard

    Ik ben nog aan het uitzoeken wat voro kabels ik nodig heb intresse heb ik zeker wel
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    KNIP btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?
    dat is idd beter dan het stukje metaal wat er nu tussen zit.
    Kan ik er het beste een stukje kabel tussen zetten of is het voor een redelijke meerprijs mogelijk om kabels te laten maken die aan het uiteinde in tweeen splitten (1 voor hoog- en 1 voor laagingang op de speakers)?
    dat ligt eraan of je er airlocks op wilt. Als je er airlocks oplaat zetten, moet je dus aan 1 zijde per + en - 2 airlocks hebben, dus zeg maar zoiets: -<.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb wel interesse in 2x 3m QED Silver Anniversary stereo speaker cable, maar dat is via Hificables nog steeds goedkoper...
    Dus ik bestel daar maar.

  6. #31

    Standaard

    Ik ben nog op zoek naar een goede scart kabel en heb veel goede dingen gelezen over de QED. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de AV21 en de AV41?

  7. #32
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Ik ben benieuwd naar de prijzen. Ik vindt ze op dit moment nog wat te hoog voor de SA. Ik heb naast de 2x5m incl airlocks (banaan) ook nog 30m los nodig!
    Ik wacht de prijzen af voordat ik besluit om mee te doen, maar dat zal iedereen wel doen
    De opgeven prijzen zijn nog zonder korting.
    Wel even rekening mee houden dat dit slechts de tijdelijke prijzen zijn ter indicatie.
    De recente prijzen komen nog.
    Daarnaast is het zo dat wanneer je een hele rol S.A kunnen bestellen (geen idee hoeveel meter dat is) we daarop misschien nog wat extra korting kunnen krijgen.

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    QED airlock (wat is het verschil tussen banaan en spades?)
    Banaan


    Spade


    btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?
    Over het algemeen is het inderdaad beter om te vervangen maar dat zal een kwestie van uit proberen worden.
    Kost je immers maar een klein stukje draad.

    Overigens kun je de Airlocks niet zelf monteren en zul je de juiste lengtes per kabel moeten opgeven.

  9. #34
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik ben nog op zoek naar een goede scart kabel en heb veel goede dingen gelezen over de QED. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de AV21 en de AV41?
    De AV41 geeft alleen beeld door en de AV21 geeft naast beeld ook het geluid door indien nodig.
    De prijs is overigens hetzelfde als je over dezelfde lengtes praat. :wink:

  10. #35
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Op deze manier komen we al heel dicht in de buurt van de 21% korting.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Op deze manier komen we al heel dicht in de buurt van de 21% korting.
    Dan wordt het voor mij part pas een beetje interessant, ik hoop wel dat ie met een aangepastte prijslijst komt. Ben ook benieuwd naar de reactie van hificables, die zouden toch nog wel wat met de prijs moeten kunnen doen. Ook ben ik benieuwd naar de prijzen van aliebaba zijn dealer!
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #37
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    ik hoop wel dat ie met een aangepastte prijslijst komt.
    Die komt maar de vermelde prijzen zijn dan nog wel ex de korting.
    Gaat er dus nog vanaf.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb ook veel interesse

    fronts:
    1 kabel a 10m incl banaanstekkers
    1 kabel a 12m inc banaanstekkers

    center:
    1 kabel a 10m incl banaanstekkers

    Rears:
    1 kabel a 2m incl banaanstekkers
    1 kabel a 10m incl banaanstekkers


    Maar wat is nou het verschil tussen deze:
    Micro €2,30
    Original €4,60
    Bronze €4,45

    Zijn daar reviews van?

    Die silver anniversary zijn voor mij echt te duur.

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther


    Maar wat is nou het verschil tussen deze:
    Micro €2,30
    Original €4,60
    Bronze €4,45
    De Bronze kan ik niet en heb er ook nooit iets over gehoord.
    De overige twee komen kwa eigenschappen in de buurt van de S.A voor zover ik heb begrepen, echter heb ikzelf ook daar geen ervaring mee.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb vanmiddag even contact gehad met de dealer. Hij laat me nog horen of hij interesse heeft en wat hij dan kan/wil doen.

    Kan iemand me wat advies geven als ik m'n (nog steeds bij de importeur vertoevende ) dvd speler analoog wil gaan aansluiten. Ik gebruik al een QED Qunex 75 Signature als coax.

    Bedankt.

    Groeten van inmiddels behoorlijk vermoeide pa
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    deze tekst over de silver micro haal ik van de QED site af:
    This is a smaller cross section version of the Silver Anniversary speaker cable that has been designed to suit the rear speakers of a multi-channel Home Cinema System. It is silver plated and designed to compliment the tonality of front speakers utilising Silver Anniversary speaker cable.
    Hier zeggen ze dus dat de silver micro eigenlijk niet bedoeld is voor de frontspeakers!?!
    zal ik dan voor de fronts silver anniversary nemen en rears silver micro?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik ben nog op zoek naar een goede scart kabel en heb veel goede dingen gelezen over de QED. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de AV21 en de AV41?
    De AV41 geeft alleen beeld door en de AV21 geeft naast beeld ook het geluid door indien nodig.
    De prijs is overigens hetzelfde als je over dezelfde lengtes praat. :wink:
    Als ze allebei even duur zijn, waarom zou je dan de 41 nemen? Heeft ie nog beter beeld ofzo? En geen geluid betekent dus dat ik dan geen geluid krijg via de tv? Waarom zou ik dat niet willen?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik ben nog op zoek naar een goede scart kabel en heb veel goede dingen gelezen over de QED. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de AV21 en de AV41?
    De AV41 geeft alleen beeld door en de AV21 geeft naast beeld ook het geluid door indien nodig.
    De prijs is overigens hetzelfde als je over dezelfde lengtes praat. :wink:
    Als ze allebei even duur zijn, waarom zou je dan de 41 nemen? Heeft ie nog beter beeld ofzo? En geen geluid betekent dus dat ik dan geen geluid krijg via de tv? Waarom zou ik dat niet willen?
    Omdat het geluidsignaal wat ook door de kabel gaat storing zou kunnen geven op het beeldsignaal en dat wil je niet. (dat wilde ik in ieder geval niet :wink: )
    Waarom zou je wel geluid naar je tv willen? Het geluid over je ht-speakers is toch veel mooier? Ik heb zelf de 41 en heb daar bewust voor gekozen. Het geluid dat door de 21 kwam was zo zacht dat ik het de moeite niet waard vond. Dan maar gewoon over de speakers en lekker genieten van surround.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Ik gebruik al een QED Qunex 75 Signature als coax.
    Hoeveel heb je hiervoor betaald en welke lengte heeft de kabel ?

  20. #45
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Hier zeggen ze dus dat de silver micro eigenlijk niet bedoeld is voor de frontspeakers!?!
    zal ik dan voor de fronts silver anniversary nemen en rears silver micro?
    Dat is inderdaad een goede optie ja. :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Ik gebruik al een QED Qunex 75 Signature als coax.
    Hoeveel heb je hiervoor betaald en welke lengte heeft de kabel ?
    Ik heb bewust voor de halve meter gekozen. Als testkabel had ik een meter en ik moet zeggen dat ik absoluut geen verschil kan horen tussen de halve en de hele meter. De prijs weet ik niet meer, wel was er een groot prijsverschil tussen 0,5 en 1 meter.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba

    Omdat het geluidsignaal wat ook door de kabel gaat storing zou kunnen geven op het beeldsignaal en dat wil je niet. (dat wilde ik in ieder geval niet :wink: )
    Met de nadruk op "kunnen".
    Echter is deze kabel zo goed ontworpen dat die storing in principe is uitgesloten en je je hier niet druk om hoef te maken.
    De AV21

    Waarom zou je wel geluid naar je tv willen? Het geluid over je ht-speakers is toch veel mooier?
    Absoluut maar ik heb juist al voordeel gehad bij het feit dat ik de AV21 toen heb gekozen.
    Anders had ik inmiddels niets meer aan die kabel.
    Het geluid dat door de 21 kwam was zo zacht dat ik het de moeite niet waard vond.
    Wat er dan aan de hand is geweest weet ik niet maar hier geen probleem met de 21
    De kabel is top en kan uit ervaring vertellen dat ie niet (merkbaar) minder is als de 41.
    Wel heb je als voordeel dat je met de 21 je geluid kan doorgeven indien nodig.
    Eén ding staat vast, met zowel de 21 als de 41 heb je één van de beste scarts op de markt en de prijs van beide is hetzelfde.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool


    Eén ding staat vast, met zowel de 21 als de 41 heb je één van de beste scarts op de markt en de prijs van beide is hetzelfde.
    Daar heb je helemaal gelijk in en dat blijft ook waar het uiteindelijk om gaat als je een kabel koopt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    Bedankt voor de info allebei. En Aliebaba gefeliciteerd met je dochter
    Zet mij maar op het lijstje. Ik weet nog niet precies welke ik dan neem, maar ik doe in ieder geval mee. Ik neig naar de 21, dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid om geluid door te geven.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    KNIP btw....hoe kan ik het beste de connectoren van het hoge en lage frequentiebereik op mijn speakers met elkaar verbinden. Momenteel zit er een soort messing/blikken verbindingsstuk tussen, mar het lijkt mij stukken beter als ik dat ook vervang door een heel kort stukje QED kabel. Wat denken jullie?
    dat is idd beter dan het stukje metaal wat er nu tussen zit.
    Kan ik er het beste een stukje kabel tussen zetten of is het voor een redelijke meerprijs mogelijk om kabels te laten maken die aan het uiteinde in tweeen splitten (1 voor hoog- en 1 voor laagingang op de speakers)?
    dat ligt eraan of je er airlocks op wilt. Als je er airlocks oplaat zetten, moet je dus aan 1 zijde per + en - 2 airlocks hebben, dus zeg maar zoiets: -<.
    Roger, maar kan dat in de praktijk eigenlijk wel? De kabel moet dus aan het einde splitten (signaalverlies?), dan in twee delen nog ff doorlopen en dan aan elk uiteinde een banaan. Daarnaast lijkt de oplossing om gewoon een stukje QED SA tussen de HF- en LF-aansluiting te monteren me het effect van de Airlocks weer teniet te doen. Of niet?

Pagina 2 van 62 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •