De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Ju Dou (1990)

  1. #1

    Standaard Ju Dou (1990)

    Volgens mij zou deze film gereleased worden door A-Film. Zowel in een box samen met Hong Gao Liang (Red Sorghum, Het Rode Korenveld) en gewoon los. Maar ik kan alleen bij Bol.com de box vinden en nergens de losse versie. Is er iemand die weet waar ik Ju Dou voor een beetje een leuke prijs kan bestellen R2?
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Geen idee waar je een losse versie kunt krijgen, maar de A-Film-versie wil je echt niet hebben. Ik heb de box waar ie inzit en hij heeft een GRUWELIJK slechte transfer. Echt een en al beschadigingen, spatten en strepen wat je te zien krijgt. Het Rode Korenveld is ietsje beter maar ook die heeft een erg zwakke transfer.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Geen idee waar je een losse versie kunt krijgen, maar de A-Film-versie wil je echt niet hebben. Ik heb de box waar ie inzit en hij heeft een GRUWELIJK slechte transfer. Echt een en al beschadigingen, spatten en strepen wat je te zien krijgt. Het Rode Korenveld is ietsje beter maar ook die heeft een erg zwakke transfer.
    Bedankt voor je reactie Richard! Kan me nu ook weer herinneren dat je een klacht e-mail ging sturen richting A-Film over die box. Heb je daar al reactie op terug gekregen? Ben wel benieuwd! :wink:

    Heb net toevallig trouwens Hero gekeken die is ook van Yimou Zhang, geluid en beeld super!
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    Hero is wel van een heel ander slag dan Yimou's oude films, houdt daar rekening mee. Vond persoonlijk Hero ruk, geef mij z'n oude films maar.

    Overigens erg jammer dat Nederland opgezadeld is met deze slechte transfers, echt een schande.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Bedankt voor je reactie Richard! Kan me nu ook weer herinneren dat je een klacht e-mail ging sturen richting A-Film over die box. Heb je daar al reactie op terug gekregen? Ben wel benieuwd! :wink:
    Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Bedankt voor de reminder.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Bedankt voor je reactie Richard! Kan me nu ook weer herinneren dat je een klacht e-mail ging sturen richting A-Film over die box. Heb je daar al reactie op terug gekregen? Ben wel benieuwd! :wink:
    Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Bedankt voor de reminder.
    You're welcome! :wink: Wel even hier posten wat je als antwoord kreeg. Ben wel benieuwd wat ze ervan maken...
    Four-Star Trader (236)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •