De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard AKTIE! Austin Powers 1 op kwaliteitsvolle DVD!!

    Zoals iedere Austin Powers fan wel weet is deel 1 van de serie niet op een kwaliteitsvolle DVD gezet van RCV, maar op een misselijkmakende Bridge editie. Ik vind dat we hier wat tegen kunnen doen, en daarom is mijn plan om allemaal deze email te sturen naar "ik weet het adres nog niet, weet iemand hem hier?" .

    Aan Bridge Entertainment

    Als echte Austin Powers fan hebben wij natuurlijk alle dvd's. Ook uw uitgave van deel 1. Maar die is nogal matig, dus had ik de vraag: kunnen jullie geen betere versie in anamorphic widescreen uitbrengen? Dit zou mij en vele andere AP fans heel erg geruststellen.

    Vriendelijke groet, ....

  2. #2

    Standaard

    Kwaliteitsvolle dvd van RCV? Is dat niet een contradictio in termis?

  3. #3

    Standaard

    Als je ze dan toch vraagt om hun rechten te verkopen, laat ze ze dan verkopen aan aan maatschappij die WEET hoe een goeie DVD release hoort uitgebracht te worden, toch niet RCV zeker, ook al hebben zij de rechten van de 2 andere delen.
    Die releasen zijn trouwens ook crap, deels foreced subs vb !!
    Of laat Bridge Entertainment een nieuwe release uitbrengen....ach mij kan het niet echt schelen, ik heb de mijne in UK gehaald (die volgend DVDcompare de beste transfer heeft).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Als je ze dan toch vraagt om hun rechten te verkopen, laat ze ze dan verkopen aan aan maatschappij die WEET hoe een goeie DVD release hoort uitgebracht te worden, toch niet RCV zeker, ook al hebben zij de rechten van de 2 andere delen.
    Die releasen zijn trouwens ook crap, deels foreced subs vb !!
    Of laat Bridge Entertainment een nieuwe release uitbrengen....ach mij kan het niet echt schelen, ik heb de mijne in UK gehaald (die volgend DVDcompare de beste transfer heeft).
    Ik vind toch, en dan ben ik eerlijk, dat RCV zeer kwaliteitsvolle DVD's uitbrengt.

  5. #5

    Standaard

    Anders kijk je naar de R2UK versie (zoals expo ook al zegt), dat is wel een redelijke uitgave.
    http://www5.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Betaling kan via overschrijving, dus geen CC nodig.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Anders kijk je naar de R2UK, dat is wel een redelijke uitgave.
    Alleen zonder Nederlandse ondertitels he.

  7. #7

    Standaard

    Met engelse ondertiteling kan je dat best begrijpen hoor.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Met engelse ondertiteling kan je dat best begrijpen hoor.
    Ja, je hebt gelijk ook. Ik zet deze aktie niet stop, maar deze DVD komt ook in mijn kast te staan Bedankt man

  9. #9

    Standaard

    RCV en kwaliteit mag alleen in een zin als er slecht/bagger/cheesy/ripoff/goedkoop/cheap/triest/bout/waardeloos etc. voorstaat.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  10. #10
    Dane
    Guest

    Standaard

    Weet iemand of op de R2 UK versie van Austin Powers de volgende 2 scenes in de film zitten? (dus niet als deleted scene bij de extra's)

    - De scene met Rob Lowe als "Decapitated Henchman's friend", in de bar als hij te horen krijgt dat zijn vriend is vermoord door "ill-tempered mutated sea bass"

    - De scene nadat een "henchman" is overreden door een stoomwals waarin de vrouw het te horen krijgt en het vertelt aan haar zoon.

    Ik heb zelf de R1 versie van Austin Powers, en daar zitten deze 2 niet in de film gemonteerd, toch jammer want het zijn echt grappige scenes.

  11. #11

    Standaard

    Op www.dvdcompare.net kun je versies vergelijken, en er zijn geen cuts aanwezig op r2uk. Maarja, dat staat ook bij de R1...misschien is die versie van jou toch anders?

    Zelf moet ik deze ook nog eens aanschaffen, maar de prioriteit daarvan is niet zo hoog. Uiteindelijk wil ik van elke 4:3 NL release ook een 16:9 uit het buitenland hebben.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  12. #12

    Standaard

    Jongens, ik heb hem geupdate, we gaan nu voor een anamorphic widescreen versie van Bridge, dus jongens, niet vergeten die mail naar het adres te sturen

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InspectorClouseau
    Ik vind toch, en dan ben ik eerlijk, dat RCV zeer kwaliteitsvolle DVD's uitbrengt.
    Voor een deel wel, maar ze maken er regelmatig ook een grote rotzooi van.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Ik heb zelf de R1 versie van Austin Powers, en daar zitten deze 2 niet in de film gemonteerd, toch jammer want het zijn echt grappige scenes.
    Yep, die zitten er in.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb een aantal weken gewoon de R2 uk gehaald bij cdwow voor 6,99.Mooie prijs,mooie cover+leuke deleted scenes en alternate endings en audiocommentaar.
    Engelse ondertiteling.Maar die film is makkelijk te begrijpen zonder subs,als je hem al een aantal keer gezien hebt iig.(echte quote film) :wink:

  16. #16

    Standaard

    Wat me trouwens wel opvalt, RCV heeft bij de AP reeks de beste uitgaven. De AP die niet van RCV is heeft een aspect ratio van 4:3...en extra's, daar hebben ze zeker nooit van gehoord. Terwijl de RCV dvd's van AP relatief best veel extra's hebben . En natuurlijk widescreen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik heb een aantal weken gewoon de R2 uk gehaald bij cdwow voor 6,99. Mooie prijs...
    Hoe doe jij dat dan zodat die 6,99 kost.
    Wanneer ik via cd-wow.nl ga kost hij € 8,99.

    Gebruik jij een andere extensie (zoals .com, of .co.uk)?

    Bij Play.com kost hij € 7,99
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  18. #18

    Standaard

    Via de kortingslink bij dvd aanbiedingen hier op het forum ( www.cd-wow.net)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Via de kortingslink bij dvd aanbiedingen hier op het forum ( www.cd-wow.net)
    Ik zie nergens een kortingslink.
    Waar moet ik dan kijken?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  20. #20

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634
    Onder "CD-WOW (D) .net"
    Bestellen via www.cd-wow.net, taalkeuze op Duits is grappig (Engels kan ook hoor . Maar dan zijn de prijzen ook in dollars).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634
    Onder "CD-WOW (D) .net"
    Bestellen via www.cd-wow.net, taalkeuze op Duits is grappig (Engels kan ook hoor . Maar dan zijn de prijzen ook in dollars).
    Thanks!
    Ik wist helemaal niet van het bestaan hiervan af!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  22. #22

    Standaard

    Ik tot voorkort ook niet hoor, maar het is wel heel handig ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •