Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 387 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Daar ben ik het niet mee eens. DVD voldoet nog prima. Het kan beter, maar de komende jaren ben ik niet van plan om mijn DVD's te vervangen voor iets anders.
    Ik beklaag de mensen die dat wel gaan doen :wink:
    In ieder geval ben ik best blij dat ik The Terminator nog steeds niet had aangeschaft
    De beste uitgave is altijd in de toekomst, zo kun je wel blijven wachten.

    Straks koop je deze nieuwe versie en dan komt de HD versie die nog weer veel mooier is.

    En waarom zou je DTS willen bij een film die oorspronkelijk in Mono is?

    Natuurlijk gaan veel mensen diverse films weer opnieuw kopen in HD, mischien niet
    allemaal, net als nu bij VHS en DVD, maar toch!

    Feit is dat we met HD DVD e.d. van het PAL vs NTSC probleem af zijn.
    We hebben dan gewoon 24 beelden per seconde en dus geen PAL speed-up
    en 3:2 pulldown ellende bij NTSC.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    En waarom zou je DTS willen bij een film die oorspronkelijk in Mono is?
    the terminator leent zich absoluut wel voor een dts track. In een film als deze kunnen geluidseffecten je beleving van de film versterken!

    Een voorbeeld waar dts volledig overbodig is, is de nwe dr strangelove SE. Die is dts, maar in zo'n geval is de 1.0 monotrack voldoende.

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    De releasedatum van The Silence of the Lambs - Ultimate Edition is 30 november a.s.

    Bron: www.dvd-home.nl.

  4. #29

    Standaard

    Geldverspilling, overbodige uitgaves.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Geldverspilling, overbodige uitgaves.
    bedankt voor je nuttige bijdrage 8)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Geldverspilling, overbodige uitgaves.
    bedankt voor je nuttige bijdrage 8)
    wilde ik net zeggen, een uitleg/motivatie is geen overbodige luxe
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    ff over dat geldklopperij, komt er dan iemand van MGM je huis binnen, zet een mes op je keel en dwingt je dan om de dvdtjes te kopen? :wink:

    ikzelf wil altijd de beste uitgave qua beeld of geluid. Sommige films worden niet meteen gerestaureerd/opgeknapt. Ben juist blij als ze er op een gegeven moment toch aan gaan beginnen!

    geldklopperij vind ik bv de SE van bourne identity, enkel wat nwe extra's en de dts track wordt eraf gehaald

    anyway, just my 2 cents!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Ach hou toch op er zijn al se uitgaves en die hebben al xtra geld opgebracht en nu de zogenaamde speciale uitgaves, ga dan niet beweren van dit wil ik kopen etc, ga niet ontkennen dat dit geen geldklopperij is, okee wil je dit kopen vooral doen, ik doe hier niet aan mee.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Ach hou toch op er zijn al se uitgaves en die hebben al xtra geld opgebracht en nu de zogenaamde speciale uitgaves, ga dan niet beweren van dit wil ik kopen etc, ga niet ontkennen dat dit geen geldklopperij is, okee wil je dit kopen vooral doen, ik doe hier niet aan mee.
    dat is jouw mening, andere (mijzelf incluis) denken daar anders over.
    Die discussie is hier trouwens al veel te vaak gevoerd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Ach hou toch op er zijn al se uitgaves en die hebben al xtra geld opgebracht en nu de zogenaamde speciale uitgaves, ga dan niet beweren van dit wil ik kopen etc, ga niet ontkennen dat dit geen geldklopperij is, okee wil je dit kopen vooral doen, ik doe hier niet aan mee.
    dat is jouw mening, andere (mijzelf incluis) denken daar anders over.
    Die discussie is hier trouwens al veel te vaak gevoerd
    exact, dit topic is IMHO dan ook meer gericht voor de liefhebbers van de titels dan degenene die ze niet hoeven.

    je kan in elk topic over een SE of wat dan ook wel gaan zeiken.

    "wat nou SE van die en die film, heb hem nog op VHS" :wink:

    je moet hier niet vergeten dat het gaat om versies waar zowel beeld als geluid zijn geremastered en opgeknapt. Voor mij genoeg reden om iig the terminator aan te schaffen.

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Ik zou het geweldig vinden als ze bij Lowry Digital 'The Terminator' onder handen hadden genomen. Heeft iemand hier informatie over?

  12. #37

    Standaard

    Als je mijn reactie goed gelezezen heb dan weet je wat ik bedoel, eerst de dvd normale versie okee, dan een jaar later de se uitvoering okee nog heleboel personen kopen deze okee, en dan 2 jaar de super se versie en dan nog een heleboel personen van tja die wil iketc ,mij best maar ga totaal niet erkennen dat het geldklopperij is tuin er vooral in, deze uitgaves koop ik dus niet.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Als je mijn reactie goed gelezezen heb dan weet je wat ik bedoel, eerst de dvd normale versie okee, dan een jaar later de se uitvoering okee nog heleboel personen kopen deze okee, en dan 2 jaar de super se versie en dan nog een helebvoel personen van tja die wil iketc ,mij best maar ga totaal niet erkennen dat het geldklopperij is tuin er vooral in, fuck yourself maar lever naderhand geen commetaar losers.
    beste steven,

    het zit je ook niet mee het in deze wereld en dit leven. Denk je eindelijk een forum gevonden te hebben waar je lekker kan schelden en razen en onzin kan brabbelen, krijg je zowaar nog commentaar van een stel losers!

    Shit man, ze pakken me, ze pakken me, laat ik maar een gevleugelde uitspraak eruit gooien; "fuck yourself" als ik je even mag quoten.

    Steven, ik ben normaal erg vriendelijk van aard, maar wat mij betreft lijkt het beter dat je maar naar fok.nl gaat en weg gaat uit deze draad.

    Wij, de echte filmliefhebbers, zijn blij met dit soort UE. De filmmaatschappijen investeren bakken met geld om beeld en geluid op te knappen. Hulde daarvoor, IK ga de dvd ook zeker kopen. Als JIJ liever de oude mindere versie wil kijken, moet je dat vooral doen. Maar laat anderen in hun waarde die het initiatief wel steunen!

    ik hoef geen reactie van je, want ik verwacht weinig gefundeerds van jou.

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Als je mijn reactie goed gelezezen heb dan weet je wat ik bedoel, eerst de dvd normale versie okee, dan een jaar later de se uitvoering okee nog heleboel personen kopen deze okee, en dan 2 jaar de super se versie en dan nog een helebvoel personen van tja die wil iketc ,mij best maar ga totaal niet erkennen dat het geldklopperij is tuin er vooral in, fuck yourself maar lever naderhand geen commetaar losers.
    beste steven,

    het zit je ook niet mee het in deze wereld en dit leven. Denk je eindelijk een forum gevonden te hebben waar je lekker kan schelden en razen en onzin kan brabbelen, krijg je zowaar nog commentaar van een stel losers!

    Shit man, ze pakken me, ze pakken me, laat ik maar een gevleugelde uitspraak eruit gooien; "fuck yourself" als ik je even mag quoten.

    Steven, ik ben normaal erg vriendelijk van aard, maar wat mij betreft lijkt het beter dat je maar naar fok.nl gaat en oprot uit deze draad.

    Wij, de echte filmliefhebbers, zijn blij met dit soort UE. De filmmaatschappijen investeren bakken met geld om beeld en geluid op te knappen. Hulde daarvoor, IK ga de dvd ook zeker kopen. Als JIJ liever de oude mindere versie wil kijken, moet je dat vooral doen. Maar laat anderen in hun waarde die het initiatief wel steunen!

    ik hoef geen reactie van je, want ik verwacht weinig gefundeerds van jou.

    Coen
    Nou dat valt wel mee hoor, ik irriteer me soms rot, dat diverse filmmaatschappijen diverse titels steeds opnieuw uitbrengen met elke keer iets nieuws etc, nou ik vind dat geldklopperij en mag dat hier op dit forum gerust zeggen toch, en als ik dan opmerkingen krijg je bent geen liefhebber etc, vindt dat ook overdreven.
    Maar goed koop ze maar inderdaad hou ik de oude versies v/d film, zo zijn ze toch eigenlijk bedoeld, in de bioscoop werden toch ook die films normaal uitbracht zonder xtra's, maar goed ik ben ook geen liefhebber, dat is waar, dat zijn mensen zoals jij die alle versies kopen, die schijnbaar genoeg geld er voor over hebben en dat weten de filmmaatschappijen en die brengen steeds opnieuw de dvd's uit voor de ware filmhebber.
    En ik de filmliefhebber v/d oude stempel inmiddels ach die gaat maar fok nl waar die nog nooit op is geweest en dat ook niet zal doen.
    ps ik ben fc utrecht fan zal dat het wezen jij toch vitesse
    Maar goed ik zal mijn tekst voortaan wel genuanceerder brengen

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Als je mijn reactie goed gelezezen heb dan weet je wat ik bedoel, eerst de dvd normale versie okee, dan een jaar later de se uitvoering okee nog heleboel personen kopen deze okee, en dan 2 jaar de super se versie en dan nog een helebvoel personen van tja die wil iketc ,mij best maar ga totaal niet erkennen dat het geldklopperij is tuin er vooral in, fuck yourself maar lever naderhand geen commetaar losers.
    beste steven,

    het zit je ook niet mee het in deze wereld en dit leven. Denk je eindelijk een forum gevonden te hebben waar je lekker kan schelden en razen en onzin kan brabbelen, krijg je zowaar nog commentaar van een stel losers!

    Shit man, ze pakken me, ze pakken me, laat ik maar een gevleugelde uitspraak eruit gooien; "fuck yourself" als ik je even mag quoten.

    Steven, ik ben normaal erg vriendelijk van aard, maar wat mij betreft lijkt het beter dat je maar naar fok.nl gaat en oprot uit deze draad.

    Wij, de echte filmliefhebbers, zijn blij met dit soort UE. De filmmaatschappijen investeren bakken met geld om beeld en geluid op te knappen. Hulde daarvoor, IK ga de dvd ook zeker kopen. Als JIJ liever de oude mindere versie wil kijken, moet je dat vooral doen. Maar laat anderen in hun waarde die het initiatief wel steunen!

    ik hoef geen reactie van je, want ik verwacht weinig gefundeerds van jou.

    Coen
    Nou dat valt wel mee hoor, ik irriteer me soms rot, dat diverse filmmaatschappijen diverse titels steeds opnieuw uitbrengen met elke keer iets nieuws etc, nou ik vind dat geldklopperij en mag dat hier op dit forum gerust zeggen toch, en als ik dan opmerkingen krijg je bent geen liefhebber etc, vindt dat ook overdreven.
    Maar goed koop ze maar inderdaad hou ik de oude versies v/d film, zo zijn ze toch eigenlijk bedoeld, in de bioscoop werden toch ook die films normaal uitbracht zonder xtra's, maar goed ik ben ook geen liefhebber, dat is waar, dat zijn mensen zoals jij die alle versies kopen, die schijnbaar genoeg geld er voor over hebben en dat weten de filmmaatschappijen en die brengen steeds opnieuw de dvd's uit voor de ware filmhebber.
    En ik de filmliefhebber v/d oude stempel inmiddels ach die gaat maar fok nl waar die nog nooit op is geweest en dat ook niet zal doen.
    ps ik ben fc utrecht fan zal dat het wezen jij toch vitesse
    Maar goed ik zal mijn tekst voortaan wel genuanceerder brengen
    kijk, dit is al iets meer een beschaafde reactie.

    ik denk dat je nog steeds het onderscheid niet helemaal duidelijk hebt.
    De opnieuw uit te brengen UE zijn qua beeld en geluid helemaal verbeterd. Dan is de dvd is in mijn ogen een zinvolle aankoop.

    Een SE met enkel wat nwe extra's vind ik ook overbodig. Dat is wel onder geldklopperij te scharen!

    En of je liefhebber bent of niet, had ik misschien in het midden moeten laten. Wel blijf ik er bij dat opmerkingen als "losers" en "fuck yourself" niet op DIT forum thuis horen!

    Maar misschien is het wel je frustratie jegens mij omdat Vitesse altijd Utrecht altijd zijn ass kickt op het voetbalveld :wink:

    Wat mij betreft kunnen we het nu weer over de films gaan hebben!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Inderdaad, en ik heb bepaalde termen verwijderd, was achteraf niet de bedoeling.Excuses hiervoor.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Inderdaad, en ik heb bepaalde termen verwijderd, was achteraf niet de bedoeling.Excuses hiervoor.
    idem, we hebben beide denk ik ons hart op de tong liggen :wink:

    ontopic; iemand die de japanse UE van magnificent seven heeft en die me kan vertellen of beeld en geluid beter zijn dan de r2 uk se?

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    het lijken geen digipacks, als ik zo die plaatjes van Terminator & Raging Bull zie. Beter voor de Japanse UE's gaan.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert
    het lijken geen digipacks, als ik zo die plaatjes van Terminator & Raging Bull zie. Beter voor de Japanse UE's gaan.
    Als je het geld er voor over hebt wel ja.Maar om nu alleen zoveel geld neer te tellen voor een meerwaarde van alleen een digipack vind ik te ver gaan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert
    het lijken geen digipacks, als ik zo die plaatjes van Terminator & Raging Bull zie. Beter voor de Japanse UE's gaan.
    Als je het geld er voor over hebt wel ja.Maar om nu alleen zoveel geld neer te tellen voor een meerwaarde van alleen een digipack vind ik te ver gaan.
    idem. Het gaat mij om de verbeterde beeld en geluidskwaliteit!

    the terminator in dts, jam jam! Kan niet wachten! Heb mijn gewone SE al aan mijn kleine broertje gegeven!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46

    Standaard

    Ik begrijp de reacties van mensen die gefrustreerd geraken van dit soort Ultimate Editions. Raging Bull is een van mijn favoriete films, en ik heb al enkele keren mijn DVD van deze film vervangen. Nu moet ik dat dus weer doen, omdat er twee nieuwe interviews opstaan, omdat een making of documetaire 5 minuten langer is, of omdat beeld en geluid een beetje zijn opgepoetst. En binnen 2 jaar moet ik de HD DVD kopen, en binnen 5 jaar de Blue Ray. Ik ben absoluut niet tegen special editions, collector's editions, limited editions en nu dus ultimate editions (ik vraag me af wat het volgende superlatief wordt). Maar ik vind wel dat ze er soms een beetje mee overdrijven. Het is denk ik nog geen 2 jaar geleden dat de al erg mooie special edition van Raging Bull uitgebracht werd, dus vind ik het een beetje vroeg voor een nieuwe uitgave... Niet dat ik hem niet zal kopen...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Aan de vooravond van HD-DVD en Blu-Ray DVD heeft het geen enkele zin
    meer om nog dit soort dingen uit te brengen.

    Als de eerdere versie nou niet goed waren, O.K.
    Maar de Magnificient Seven en The Terminator zijn al erg goed.

    Ze zijn ook bezig met alle James Bond films, ook zinlook is mijn optiek
    hoewel daar wel een paar DVD's bij zitten die te wensen over laten.
    Maar om nou weer 20 DVD's aan te gaan schaffen is waanzin.
    (Ik heb begrepen dat alleen Die another day niet opnieuw gemasterd wordt)
    Ik vind het niet zinloos,ik wil The terminator wel met DTS en meer extra,s.
    Ik ga echt niet m,n hele collectie vervangen door Blue-ray of HD-DVD.
    En waarschijnlijk denken er heel veel mensen zo over. de grote menigte, dus niet de echte fanaten, zijn nu net overgestapt op dvd, en zullen niet zo gauw na 4-5 jaar weer overstappen.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Waarom Blue Velvet, Some Like It Hot, Fargo, The good, the Bad and the Ugly, The Usual Suspects en A Fish Called Wanda niet?

    Bewaren ze zeker voor volgend jaar!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Waarom Blue Velvet, Some Like It Hot, Fargo, The good, the Bad and the Ugly, The Usual Suspects en A Fish Called Wanda niet?

    Bewaren ze zeker voor volgend jaar!
    Dat zou kunnen, als de DVD's tenminste aanslaan.

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •