Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 387 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Voor de liefhebbers,in Frankrijk komt Terminator-Ultimate edition in een steelbook.Engelse DTS en Engelse subs.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    The magnificent seven,terminator,raging bull en platoon heb ik allemaal al in een goeie uitgave,dit lijkt weer op een uitmelking.Ik doe er niet aan mee.
    Ik vind Platoon qua geluid niet heel top hoor... ben toch wel benieuwd of dit met de ULTIMATE EDITION verbeterd is...
    Jake La Motta

  3. #53

    Standaard

    Platoon en Terminator ga ik zeker aanschaffen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #54

    Standaard

    In Duitsland zijn inmiddels de Dollars (Leone) trilogy opnieuw uitgegeven, met ditmaal verbeterd beeld en ook (heel belangrijk) het originele mono-geluid. Iemand enig idee of deze releases ook in Nederland uitgebracht zullen worden, of zullen we het met de huidige releases moeten doen!?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    In Duitsland zijn inmiddels de Dollars (Leone) trilogy opnieuw uitgegeven, met ditmaal verbeterd beeld en ook (heel belangrijk) het originele mono-geluid. Iemand enig idee of deze releases ook in Nederland uitgebracht zullen worden, of zullen we het met de huidige releases moeten doen!?
    Zijn net opnieuw uitgebracht dus dat denk ik niet.
    Verbeterd beeld lijkt me sterk en wie zit er nu te wachten op mono geluid als je een mooie 5.1 track hebt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #56

    Standaard

    Ben benieuwd naar The Terminator en Platoon!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ben benieuwd naar The Terminator en Platoon!
    Heeft er al iemand artwork gezien?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ben benieuwd naar The Terminator en Platoon!
    Heeft er al iemand artwork gezien?
    In Frankrijk zal dat in de vorm van een steelbook uitgave zijn.

  9. #59

    Standaard

    Die Terminator Ultimate edition moet ik hebben. Ik was laatst in de winkel en zag die special edition....gelukkig maar nog niet gekocht
    En zo te zien zijn er nieuwe documentaires over robots enz. ! En ook hoe de huidige filmmakers zijn beinvloed !! Misschien zien we Peter Jackson in een interview. Want hij was wel degelijk beinvloed door Terminator. Dat is een mooie aanvulling. Maar het allerbelangrijkst zijn de geremasterde beelden en geluid met DTS 8)

  10. #60

    Standaard

    Ik kan die kritiek op alsmaar nieuwe edities best begrijpen. Een nieuwe editie moet voor mij echt extra meerwaarde hebben wil ik hem kopen. Nu heeft de bestaande Terminator editie een dd track, de nieuwe krijgt een DTS track. Bij de Engelse thread onder het nieuwsbericht (in het begin hier al genoemd) wordt gemeld dat de Japanse DTS track niet echt veel beter zou zijn dan de dd track). Ik ben dus heel benieuwd wat blijkens de nog te komen recensies echt waar kan worden gemaakt van de nieuwe, verbeterde beeld en geluidskwaliteit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #61
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    ik vind het persoonlijk allemaal weer een beetje overdreven. Die extra's kijk je toch vaak maar een keer of zijn er daadwerklijk mensen die zeggen: ach ik verveel me, ik ga nog maar een keer the making off Back to the future kijken, of hey een 90 minuten durend interview met James Cameron, altijd leuk.

    Ik heb Terminator 1 in een 2 disc uitgave, het originele monogeluid was al opgewaardeerd naar een pompende 5.1 track Ik vraag me af hoeveel meerwaarde die DTS track heeft. Ik moet zeggen dat ik zowiezo niet zo onder de indruk ben van films wiens geluidstracks voorheen mono/stereo waren en nu in 5.1 terug te horen zijn. Vaak is het verschil een enkel achtergrondgeluidje hier en daar, het verschil blijft vaak wel duidelij vergeleken bij nieuwe soundtracks waarbij men rekening houdt met 5.1 geluid vanaf het begin

  12. #62

    Standaard

    Heb zelf de 2-discs van zowel T1 als T2. Waarbij de versie van T2 degene is met zilveren-tin. De T1 versie is misschien niet subliem meer qua geluid en beeld maar bij de T2-versie weet ik niet waarom ik deze zou vernieuwen. Prima beeld en geluid waarbij vooral het geluid gewoon top is.

    Maar voor degene die nog geen versie hebben van beide films een mooie manier om ze voor een nette prijs aan te schaffen.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Ik moet zeggen dat ik zowiezo niet zo onder de indruk ben van films wiens geluidstracks voorheen mono/stereo waren en nu in 5.1 terug te horen zijn. Vaak is het verschil een enkel achtergrondgeluidje hier en daar
    Dan heb jij denk ik nog nooit de geluidstrack van Once upon a time in the west of Dual om er maar twee te noemen gehoord in DD 5.1
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Ik moet zeggen dat ik zowiezo niet zo onder de indruk ben van films wiens geluidstracks voorheen mono/stereo waren en nu in 5.1 terug te horen zijn. Vaak is het verschil een enkel achtergrondgeluidje hier en daar
    Dan heb jij denk ik nog nooit de geluidstrack van Once upon a time in the west of Dual om er maar twee te noemen gehoord in DD 5.1
    For A Few Dollars More DTS klinkt ook subliem

  15. #65
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen daargelaten, ik heb ook al vaak kale versies vervangen door special editions maar soms vraag ik me eigenlijk af waarom :P

  16. #66

    Standaard

    Ik ben vooral benieuwd naar Raging Bull, die heb ik namelijk nog helemaal niet op DVD gehad.
    Verder zou ik (afhankelijk van de uiteindelijke toegevoegde waarde) The Terminator wel willen vervangen.

    Ik zag ook iets van een Ronin U.E. maar die lijkt volgens mij best wel op de S.E. die nu al in Nederland verkrijgbaar is (DTS, aardig wat extra's).
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #67

    Standaard

    Om alvast een indruk te krijgen over de Ultimate Edition van Terminator: een Franstalige recensie van de DVD.

    http://www.dvdrama.com/rw_fiche-5488...te-edition.php

  18. #68

    Standaard

    Nou, ik zie nauwelijks verschil in beeld tussen The Ultimate en Special edition
    ik schaf em wel aan

  19. #69

    Standaard

    Hmmm, ok, 2 waardeloze nieuwe docu's, DTS, en compressiefout boven Arnie zn hoofd in een vrij duidelijke shot. Denk dat ik bij me ouwe UK versie blijf.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Maar voor degene die nog geen versie hebben van beide films een mooie manier om ze voor een nette prijs aan te schaffen.
    Maar komt Terminator 2 dan ook opnieuw uit als Ultimate Edition?
    Want de oude(met blik!) is niet meer te krijgen!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Maar voor degene die nog geen versie hebben van beide films een mooie manier om ze voor een nette prijs aan te schaffen.
    Maar komt Terminator 2 dan ook opnieuw uit als Ultimate Edition?
    Want de oude(met blik!) is niet meer te krijgen!
    Nee, Ternimator 2 komt niet opnieuw uit als Ultimate Edition. De rechten liggen bij een andere maatschappij.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Nee, Ternimator 2 komt niet opnieuw uit als Ultimate Edition. De rechten liggen bij een andere maatschappij.
    Dat is jammer,
    had ik toendertijd maar dat blik gekocht!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Nee, Ternimator 2 komt niet opnieuw uit als Ultimate Edition. De rechten liggen bij een andere maatschappij.
    Dat is jammer,
    had ik toendertijd maar dat blik gekocht!
    Ik verkoop em iig niet aan je :P

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Nee, Ternimator 2 komt niet opnieuw uit als Ultimate Edition. De rechten liggen bij een andere maatschappij.
    Dat is jammer,
    had ik toendertijd maar dat blik gekocht!
    Goed opletten op dit forum, je ziet er nog wel eens langskomen :wink: .

  25. #75

    Standaard

    Even tussendoor, voor een goed bod wil ik er over nadenken (T2 zilveren tin).

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •