Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.

Discussie: Lost seizoen 1

  1. #26

    Standaard

    ik onlangs het hele s1 gezien
    kvind het een top serie
    kan niet wachten op s2

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Ik heb net de dvd gekeken die bij de veronica gids zat afgelopen week. Nu vraag ik me alleen af na het kijken van het stuk van Lost, wat heb ik nou gezien? Ik kreeg het gevoel dat ik in 45minuten het hele eerste seizoen in een notendop heb gezien??

    Misschien kan iemand me ff uitleggen wat ik nou precies heb gezien, want ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van wat ik gezien heb net!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik heb net de dvd gekeken die bij de veronica gids zat afgelopen week. Nu vraag ik me alleen af na het kijken van het stuk van Lost, wat heb ik nou gezien? Ik kreeg het gevoel dat ik in 45minuten het hele eerste seizoen in een notendop heb gezien??

    Misschien kan iemand me ff uitleggen wat ik nou precies heb gezien, want ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van wat ik gezien heb net!
    Wat je gezien hebt is een in Amerika uitgezonden special die uitgezonden werd net voor de season finale en was bedoeld om mensen die het feneomeen hadden gemist up-to-date te brengen met het verhaal. Je hebt dus een samenvatting gezien van de eerste 20 afleveringen. Veronica en SBS groep (die eigenaar is van Veronica en Net 5) hebben zo een enorme blunder begaan, want ze hebben het plot van afleveringen die ze nog niet hebben uitgezonden verklapt. Prutsers.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik heb net de dvd gekeken die bij de veronica gids zat afgelopen week. Nu vraag ik me alleen af na het kijken van het stuk van Lost, wat heb ik nou gezien? Ik kreeg het gevoel dat ik in 45minuten het hele eerste seizoen in een notendop heb gezien??

    Misschien kan iemand me ff uitleggen wat ik nou precies heb gezien, want ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van wat ik gezien heb net!
    Wat je gezien hebt is een in Amerika uitgezonden special die uitgezonden werd net voor de season finale en was bedoeld om mensen die het feneomeen hadden gemist up-to-date te brengen met het verhaal. Je hebt dus een samenvatting gezien van de eerste 20 afleveringen. Veronica en SBS groep (die eigenaar is van Veronica en Net 5) hebben zo een enorme blunder begaan, want ze hebben het plot van afleveringen die ze nog niet hebben uitgezonden verklapt. Prutsers.
    Inderdaad, erg dom. Ook voor de mensen zoals ik die nog nooit iets van Lost hadden gezien. Het is nu voor mij al veel minder aantrekkelijk het eerste seizoen nog eens te gaan volgen, of aan te schaffen op dvd, omdat ik nu de verschillende plotwendingen al gezien heb.

  6. #31

    Standaard

    Heb onlangs op de Belgische tv een preview gezien van Lost.
    Zag er goed uit en had ook al goede reviews gelezen dus ineens maar de r1 gekocht.

    Maar ik wist niet dat de r2nl zo snel al op dvd uitkomt?
    Is de serie al op tv geweest in Nederland?
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    'k Heb de R1 box besteld bij cd-wow en ondertussen is de verzending al uitgesteld tot 19/09, blijkbaar zijn er leveringsproblemen. Zijn er nog mensen met dit probleem(pje)?

  9. #34

    Standaard

    Wordt hier in Nederland wel het eerste seizoen in z'n geheel op 1 box gezet? Ik zie op Amazon.co.uk dat Lost in Engeland in twee delen uitgebracht gaat worden...

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...488710-6101241

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Wordt hier in Nederland wel het eerste seizoen in z'n geheel op 1 box gezet? Ik zie op Amazon.co.uk dat Lost in Engeland in twee delen uitgebracht gaat worden...

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...488710-6101241
    Ja hier in zijn geheel.

  11. #36

    Standaard

    Ow gelukkig, wel vreemd dat ie in de UK in twee delen uitgebracht gaat worden... Arme Britten... hehehe

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ja 25-01-2006.
    Volgens de releaselijst van dvd-home komt seizoen 1 op 18-12-2005 uit.
    das mooi, hij is vervroegd, kunnen we m onder de kerstboom leggen :wink:
    In een persbericht van Buena Vista staat te lezen dat hij zelfs al op 01-12 uitkomt. Je hebt dan nog tijd zat om hem ook nog deftig in te pakken... :wink:



    Zowel de spannende TV-serie LOST als de hilarische TV-serie DESPERATE HOUSEWIVES zijn afgelopen nacht (van 18 op 19 september) in Los Angeles bekroond met prestigieuze Emmy Awards, de belangrijkste onderscheidingen voor televisieprogramma’s. Buena Vista Home Entertainment brengt van beide hitseries het complete eerste seizoen op 1 december op DVD uit.
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  13. #38

    Standaard

    De box lijkt op hetzelfde principe als dat van Alias, van 3 keepcases in 1 sleeve.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    De box lijkt op hetzelfde principe als dat van Alias, van 3 keepcases in 1 sleeve.
    denk niet dat dat gebeuren gaat, want lost heeft 6 of 7 discs
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    De box lijkt op hetzelfde principe als dat van Alias, van 3 keepcases in 1 sleeve.
    denk niet dat dat gebeuren gaat, want lost heeft 6 of 7 discs
    Nou in elke keepcase zitten bij Alias 2 disc's.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    De box lijkt op hetzelfde principe als dat van Alias, van 3 keepcases in 1 sleeve.
    denk niet dat dat gebeuren gaat, want lost heeft 6 of 7 discs
    Nou in elke keepcase zitten bij Alias 2 disc's.
    Ow.... wist ik niet. Heb nog nooit iets van Alias gezien. Ken de verpakking alleen van buiten.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    De box lijkt op hetzelfde principe als dat van Alias, van 3 keepcases in 1 sleeve.
    denk niet dat dat gebeuren gaat, want lost heeft 6 of 7 discs
    Nou in elke keepcase zitten bij Alias 2 disc's.
    Zitten 7 disc's in. Denk ook dat het een box als Alias word. 3 x een 2-disc keepcase en misschien 1 x een Thin doosje.

  18. #43

    Standaard

    Dat zou mooi lelijk zijn dan..in de us hebben lost en desperate housewives dezelfde soort verpakking(digipak met in elke tray 2 discs, en 1 apart) als de OC hier(teminste de uk versie, maar die is volgens mij hetzelfde als de nl versie)
    you can't have old sushi laying around..ugh

  19. #44

    Standaard

    Op http://www.vanleest.nl/pages/product...35108&navid=47 staat de Nederlandse versie van Lost. Je kan hier zien hoe de verpakking eruit komt te zien. Zover ik kan zien is deze identiek aan de Amerikaanse versie.

    Wel jammer dat de titel er met grote letters in het Frans ook onder staat...

  20. #45

    Standaard

    eww.., ik wacht et nog even af en anders wordt het de regio 1..
    you can't have old sushi laying around..ugh

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Wel jammer dat de titel er met grote letters in het Frans ook onder staat...
    ja dat kan idd niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Wel jammer dat de titel er met grote letters in het Frans ook onder staat...
    ja dat kan idd niet
    Jee zeg,waar kunnen mensen zich al niet druk om maken ,dit komt zo vaak voor,vooral bij films van Fox.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Wel jammer dat de titel er met grote letters in het Frans ook onder staat...
    ja dat kan idd niet
    Jee zeg,waar kunnen mensen zich al niet druk om maken ,dit komt zo vaak voor,vooral bij films van Fox.
    weet ik, en iedere keer dat ze `t doen ziet t niet uit
    we wonen toch niet in Frankrijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    't hoeft niet zo te zijn omdat het op de site van vanleest.nl staat!
    hij komt pas in December hier uit, wie weet is dit maar een cover voor zolang te laten zien waarom het gaat!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Wel jammer dat de titel er met grote letters in het Frans ook onder staat...
    ja dat kan idd niet
    Jee zeg,waar kunnen mensen zich al niet druk om maken ,dit komt zo vaak voor,vooral bij films van Fox.
    weet ik, en iedere keer dat ze `t doen ziet t niet uit
    we wonen toch niet in Frankrijk
    Liever Frans dan Duits :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •