Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: "Zingen" THX intro

  1. #26

    Standaard

    Dat klopt, de info op de website is vrij beknopt. Ben eens benieuwd naar de reactie

  2. #27

    Standaard Hier worden we veel wijzer van

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Dat klopt, de info op de website is vrij beknopt. Ben eens benieuwd naar de reactie
    Nou...hou je vast. Van Gerrit Nutters zelf:
    Hallo het is een test DVD audio & DVD video
    het staat er 5 kanaals op
    er staan 11 stukken klassiek muziek op en
    dan een test verhaal voor je installatie

    mvgr gerrit Nutters
    Afgaande van de zeer hoge kwaliteit van de audio test-cd's, denk ik dat deze DVD's wel ok zijn. Ik denk dat ik 'm tzt wel een keer koop. Als ik 'm heb zal ik wel een verhaaltje componeren.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #28

    Standaard Re: Hier worden we veel wijzer van

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Nou...hou je vast. Van Gerrit Nutters zelf:

    Afgaande van de zeer hoge kwaliteit van de audio test-cd's, denk ik dat deze DVD's wel ok zijn. Ik denk dat ik 'm tzt wel een keer koop. Als ik 'm heb zal ik wel een verhaaltje componeren.
    Hij is wel consequent wat betreft het geven van beknopte gegevens

    Maar als je inderdaad al goede ervaringen hebt met de audio test-cd dan zal het met de kwaliteit van deze dvd's ook wel in orde zijn verwacht ik.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Da's inderdaad een heerlijke en een van de betere intro's, krijg al kippevel bij de eerste aanslag. Op die momenten wordt het mij altijd weer duidelijk waarvoor ik het allemaal doe
    nou hier heb je dus HELEMAAL GELIJK in!!!! die trailer krijg ik dus ook gewoon kippevel van prachtig gewoon!!! en daar heb je dan idd zo'n set voor gekocht!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Ik was bij een Rotel THX demo, zo'n eindversterker is dat. Icm B&W speakers
    Raskel,

    Weet je toevallig nog welke B&W speakers dit geweest zijn?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Raskel,
    Weet je toevallig nog welke B&W speakers dit geweest zijn?
    Helaas..ik zal eens kijken op hun site en dan meld ik het wel ff!

    Antwoord: De prijsklasse was rond de 1100 piek. De speakers waren zo'n meter hoog, volledig zwart. Ik weet niet wat de DM604 S3 kosten? of de DM604 S2 , zo zagen ze in ieder geval wel ongeveer uit..hopelijk heb je er iets aan.

  8. #33

    Standaard

    De 604s3 zit inderdaad rond deze prijsklasse. Bedankt voor de info

  9. #34

    Standaard

    Een aantal zalen in de bios in antwerpen scoren anders akelig
    slecht als men het over zingen en op en neer gaan van het hoogtepunt heeft, m'n nekharen gingen overeind staan en de tranen schoten in m'n broek, wil dus zeggen dat je niet 100% op het geluid af kunt gaan omdat elke speaker en woonkamer (slaapkamer) anders is en het eigenlijk onmogelijk is om 100% goed te zitten.
    Wat wel zo is dat verschillende THX intro's op laserdisc 10X beter klinken dan op een DVD'tje, misschien omdat het niet gecomprimeerd is?
    Ben ook wel benieuwd of er een leuk test DVD'tje uitkomt voor de liefhebbers.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb toevallig een 6.1/7.1 THX demo dvd. Helaas is deze niet via de commerciele weg te verkrijgen Via via kun je best ver komen

  11. #36

    Standaard

    Ik heb toevallig net gisteren de platinum demo dvd die ik besteld via ezy dvd binnen gekregen.
    Het is een dubbel dvd met op de ene disc allemaal demo's in stereo( pcm 48 kHz en 92 kHz, en DD 2.0 ) en 5.1 ( DD en DTS), en op de andere disc een compleet setup programma voor beeld en geluid plus nog een aantal goede geluid demo'tjes.
    Het video gedeelte heb ik nog niet echt bekeken, ik heb eerst genoten van de Harley en de straaljagers die in DTS door mn woonkamer blaasde.
    Er staan ook een aantal mooie liedjes op van o.a. Alan parsons in 5.1 en andere artiesten.
    De DVD was niet eens zo duur ( 20 euro ofzo )
    Check deze link maar eens:

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/552/id=sij7b:MfM8x
    "I think it's trying to communicate" - Cpt. J.L. Picard - USS Enterprise

    Click here to visit the Blackthorn Homepage

  12. #37

    Standaard

    is dit een all regions disc??

    Anders lijkt ie me wel grappig om een keer mee te bestellen. En misschien dat iemand deze vraag kan beantwoorden:

    Op welke pagina kan ik ook weer zien welke regiocode een bepaalde dvd is die in Australie te koop is?

    Alvast bedankt!

    Groet Bjorn

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    is dit een all regions disc??

    Anders lijkt ie me wel grappig om een keer mee te bestellen. En misschien dat iemand deze vraag kan beantwoorden:
    Regio 0, ideaal dus!

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    hey die platinum dvd kan inderdaad wel eens interessant zijn. Ik zag net trouwens dat ze bij ezydvd een hele categorie demo hebben. Naast de bovengenoemde staat daarin ook nog iets van monty python (?) en een soort setup dvd. Die zou je moeten helpen om het beeld en geluid van je HT in te stellen...

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/2469/id=X07n8:C0mcO

  16. #41

    Standaard

    Dit soort dvd's (avia, video essentials en de platinum) zijn inderdaad uitstekende dvd's om zowel je geluidsinstellingen alsook het beeld optimaal te zetten. Zeker wat betreft het beeld kunnen deze set up dvd's wonderen doen.

  17. #42

    Standaard

    Volgens mij is dat van die Monty python disc een foutje op de site is, tenzij je hiermee ook de comedy factor van je set in kan stellen ?!?!?!
    Dat zou wel handig zijn want hoewel mijn set wel een redelijke goede giegelfactor heeft, en ook de zwarte humor goed geplaatst word, kan de bulderfactor nog wel iets duidelijker ( LOL ).
    "I think it's trying to communicate" - Cpt. J.L. Picard - USS Enterprise

    Click here to visit the Blackthorn Homepage

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •