Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 279 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gladiator 3-disc Extended Special Edition

    Title: Gladiator: Extended Special Edition
    Starring: Russell Crowe
    Released: 23rd September 2005
    SRP: ¥3129

    Further Details
    September 23rd marks the release of Gladiator: Extended Special Edition, courtesy of Universal’s Japan branch. This three disc affair will present the film in a 2.35:1 anamorphic widescreen format with English and Japanese audio in Dolby Digital 5.1. The SRP is ¥3129 (approximately $28), which is unusually low for a Japanese three disc limited edition. The set is available from top retailers DVD Asian, Play-Asia and Yes Asia. We’ve attached the official Japanese artwork and further details below:



  2. #2

    Standaard

    Deze 3 disc set komt ook in Nederland uit.

    Universal komt dit najaar met een aantal SE's zoals deze 3 disc digipack SE van Gladiator, 2 disc 30th anniversary digipack SE van Jaws, back to the future 20th Anniversary SE, Jurrasic park the ulitmate collection 4 disc digipack.

    Ik heb een promotieboekje thuis liggen van universal. De nieuwe releases zien er allemaal leuk uit, maar schijnbaar heeft universal niet veel nieuwe titels die ze uit kunnen brengen en gaan ze voor deze "geldklopperij". I don't blame them.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  3. #3

    Standaard

    vind de coverart van de R1 3 disc mooier
    zal dan ook voor die versie gaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Deze 3 disc set komt ook in Nederland uit.

    Ik heb een promotieboekje thuis liggen van universal. De nieuwe releases zien er allemaal leuk uit,
    Hoe zit de R2NL coverart eruit

  5. #5

    Standaard

    Hopelijk heeft de R2 NL-versie dezelfde coverart als R1...

  6. #6

    Standaard

    No DTS? No sale! Dit is een stap achteruit i.p.v. vooruit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    De nieuwe releases zien er allemaal leuk uit, maar schijnbaar heeft universal niet veel nieuwe titels die ze uit kunnen brengen en gaan ze voor deze "geldklopperij". I don't blame them.
    Ik vind het fantastisch dat Universal deze titels opnieuw uitbrengt in een luxe-verpakking. De laatste tijd zien we steeds meer dat filmmaatschappijen hun films op een standaard keepcase uitbrengen, er is niets speciaals aan. Universal is een zeer positieve uitschieter. Digipacks zijn altijd zeer welkom. Top!

  8. #8

    Standaard

    Lijkt me een hele mooie uitgave van de film die me Ridley Scott heeft doen ontdekken. Dit is één van mijn favoriete films, maar weet iemand iets over de nieuwe scenes? Is dit echt nooit gezien materiaal of zijn het de deleted scenes die ook op de oude versie zijn terug te vinden (als losstaand bonusmateriaal)?

  9. #9

    Standaard

    Steve Muller schreef:
    Hoe zit de R2NL coverart eruit
    Hetzelfde als het plaatje in de eerste post. De extended edition is trouwens 17 minuten langer dan de bioscoopversie.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  10. #10

    Standaard

    wat is de meerwaarde hiervan? ik heb de zgn. 2 disc editie met DTS maarja zonder is voor mij die 3 disc niks waard
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11

    Standaard

    Op dvd-home word het zo vermeld?Dus toch DTS?
    15-09-2005 Gladiator (3 disc's) DTS S.E.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Steve Muller schreef:
    Hoe zit de R2NL coverart eruit
    Hetzelfde als het plaatje in de eerste post. De extended edition is trouwens 17 minuten langer dan de bioscoopversie.
    Hoe weet je dat ?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Steve Muller schreef:
    Hoe zit de R2NL coverart eruit
    Hetzelfde als het plaatje in de eerste post. De extended edition is trouwens 17 minuten langer dan de bioscoopversie.
    Hoe weet je dat ?
    Omdat dat bekend is gemaakt door Universal.

  14. #14

    Standaard

    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    Toch ziet datt er wel naar en het is vaker gebeurd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    Toch ziet datt er wel naar en het is vaker gebeurd.
    hmmmm naatje... Nou ja aanschaffen zal ik hem zeker wel gaan doen, dan hou ik hem naast m'n CE
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    Komt omdat die release niet van hun afkomstig was, die release was van Columbia Tristar. Nu heeft Universal zelf de rechten in handen en willen ze er zelf nog wat aan verdienen vandaar deze extended edition. Die DTS track zal dan ook wel van Columbia Tristar zijn.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    Komt omdat die release niet van hun afkomstig was, die release was van Columbia Tristar. Nu heeft Universal zelf de rechten in handen en willen ze er zelf nog wat aan verdienen vandaar deze extended edition. Die DTS track zal dan ook wel van Columbia Tristar zijn.
    Nee toch? Columbia zet alleen dts tracks op hun "superbit" releases. Hulk en Se7en die puur van Universal zijn hebben ook gewoon dts track. Jurassic Park dan weer niet omdat Columbia daar ook een vinger in de pap heeft. Zelfde geld voor Jaws. Zit totaal geen logica in, want The Mummy & The Mummy Returns hebben beide wel dts, en heeft Columbia ook inspraak, maar Scorpion King van enkel Universal weer niet. Het is volgens mij maar net waar ze ruimte voor hebben en zin in hebben.

    Ik hoop dat er een NL release komt met dts track. Maar dan moet er ook de mogelijkheid zijn om de normale versie te zien. Dan wil ik overwege mn oude dubbelaar (met dts) weg te doen...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Nee toch? Columbia zet alleen dts tracks op hun "superbit" releases. Hulk en Se7en die puur van Universal zijn hebben ook gewoon dts track. Jurassic Park dan weer niet omdat Columbia daar ook een vinger in de pap heeft. Zelfde geld voor Jaws. Zit totaal geen logica in, want The Mummy & The Mummy Returns hebben beide wel dts, en heeft Columbia ook inspraak, maar Scorpion King van enkel Universal weer niet. Het is volgens mij maar net waar ze ruimte voor hebben en zin in hebben.
    Ten eerste bestaan er ook Columbia-DVD's met DTS en dit zijn geen Superbits (Terminator 3 en Panic Room bijvoorbeeld). Ten tweede is het inderdaad maar net waar ze ruimte en/of zin in hebben m.b.t. het toevoegen van DTS. Dat heeft niets met Columbia te maken. Universal heeft trouwens de meeste eerst door Columbia uitgebrachte DVD's zelf opnieuw uitgebracht zonder de specificaties (beeld, geluid, extra's, menu's) te veranderen, alleen de cover en de opdruk van de disc.

    Ten derde: The Scorpion King heeft wél DTS.

  20. #20

    Standaard

    Lol, je hebt helemaal gelijk. Zat alleen naar de zijkanten te kijken

    Maar OK, back on topic... de R1 versie krijgt iig de mogelijkheid ook de originele versie af te spelen 8) hoop dat de R2 deze feature ook krijgt. Dan gaat ik er over na denken.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, je hebt helemaal gelijk. Zat alleen naar de zijkanten te kijken

    Maar OK, back on topic... de R1 versie krijgt iig de mogelijkheid ook de originele versie af te spelen 8) hoop dat de R2 deze feature ook krijgt. Dan gaat ik er over na denken.
    heb je een van de vroegere originele versies nog niet dan?? Ik hou dan gewoon m'n CE (van heel wat jaartjes terug) en dan heb ik iig nog een DTS-track 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Nee toch? Columbia zet alleen dts tracks op hun "superbit" releases. Hulk en Se7en die puur van Universal zijn hebben ook gewoon dts track. Jurassic Park dan weer niet omdat Columbia daar ook een vinger in de pap heeft. Zelfde geld voor Jaws. Zit totaal geen logica in, want The Mummy & The Mummy Returns hebben beide wel dts, en heeft Columbia ook inspraak, maar Scorpion King van enkel Universal weer niet. Het is volgens mij maar net waar ze ruimte voor hebben en zin in hebben.
    Ten eerste bestaan er ook Columbia-DVD's met DTS en dit zijn geen Superbits (Terminator 3 en Panic Room bijvoorbeeld). Ten tweede is het inderdaad maar net waar ze ruimte en/of zin in hebben m.b.t. het toevoegen van DTS. Dat heeft niets met Columbia te maken. Universal heeft trouwens de meeste eerst door Columbia uitgebrachte DVD's zelf opnieuw uitgebracht zonder de specificaties (beeld, geluid, extra's, menu's) te veranderen, alleen de cover en de opdruk van de disc.

    Ten derde: The Scorpion King heeft wél DTS.
    correctie: panic room is in de meeste landen wel degelijk onder de noemer superbit uitgebracht!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    correctie: panic room is in de meeste landen wel degelijk onder de noemer superbit uitgebracht!
    Maar zijn het in werkelijkheid ook Superbits?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    correctie: panic room is in de meeste landen wel degelijk onder de noemer superbit uitgebracht!
    Hangt ervan af. Er is een versie met extra's (DD 5.1) en een versie met DTS en zonder extra's afgezien dan van een trailertje. Die laatste heeft dus alle kenmerken van een superbit zonder dat het S-woord expliciet vermeld wordt (en behalve dat éne, verwaarloosbaar kleine trailertje dus).

    Alleen... de eerste versie - die onder meer enkele interessante commentaartracks bevat - is in de Benelux nooit uitgekomen. Wij moeten het stellen met ofwel de pseudo-Superbit, ofwel niks... De transfer die gebruikt is voor onze superbit-maar-zo-heet-ie-niet lijkt wel dezelfde te zijn als de superbitversie uit andere landen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, je hebt helemaal gelijk. Zat alleen naar de zijkanten te kijken

    Maar OK, back on topic... de R1 versie krijgt iig de mogelijkheid ook de originele versie af te spelen 8) hoop dat de R2 deze feature ook krijgt. Dan gaat ik er over na denken.
    heb je een van de vroegere originele versies nog niet dan?? Ik hou dan gewoon m'n CE (van heel wat jaartjes terug) en dan heb ik iig nog een DTS-track 8)
    Tuurlijk heb ik die dubbelaar met goudkleurig doosje en dts. Volgens mij is t zelfs de eerste NL uitgave van deze film. Maar dat doet me ruimte niet goed, als ik van alles 2 dozen hier hou. Heb al niet zoveel opberg ruimte meer...

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •