Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 279 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    correctie: panic room is in de meeste landen wel degelijk onder de noemer superbit uitgebracht!
    Hangt ervan af. Er is een versie met extra's (DD 5.1) en een versie met DTS en zonder extra's afgezien dan van een trailertje. Die laatste heeft dus alle kenmerken van een superbit zonder dat het S-woord expliciet vermeld wordt (en behalve dat éne, verwaarloosbaar kleine trailertje dus).

    Alleen... de eerste versie - die onder meer enkele interessante commentaartracks bevat - is in de Benelux nooit uitgekomen. Wij moeten het stellen met ofwel de pseudo-Superbit, ofwel niks... De transfer die gebruikt is voor onze superbit-maar-zo-heet-ie-niet lijkt wel dezelfde te zijn als de superbitversie uit andere landen...
    Ik doelde op die eerste "kale" release. Als ik me niet vergis is dit exact dezelfde uitgave als in de UK/AUS (zelfde specs). In deze landen staat wel degelijk superbit op het doosje. Dus vandaar dat de transfer er zoveel op lijkt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, je hebt helemaal gelijk. Zat alleen naar de zijkanten te kijken

    Maar OK, back on topic... de R1 versie krijgt iig de mogelijkheid ook de originele versie af te spelen 8) hoop dat de R2 deze feature ook krijgt. Dan gaat ik er over na denken.
    heb je een van de vroegere originele versies nog niet dan?? Ik hou dan gewoon m'n CE (van heel wat jaartjes terug) en dan heb ik iig nog een DTS-track 8)
    Tuurlijk heb ik die dubbelaar met goudkleurig doosje en dts. Volgens mij is t zelfs de eerste NL uitgave van deze film. Maar dat doet me ruimte niet goed, als ik van alles 2 dozen hier hou. Heb al niet zoveel opberg ruimte meer...
    ow ja dat doet de deur een beetje dicht dan... Vind het persoonlijk een van de beste films (zo niet de beste) dus ik maak wel ruimte als dat nodig is
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #28
    Jasper 00022
    Guest

    Standaard

    Als de 17 extra minuten (een paar posts hierboven genoemd) de deleted scenes bevatten die op de special features staan van de huidige (2disc) versie, dan ga ik deze zeker aanschaffen.

    Met name de deleted scene van de executie door de boogschutters vind ik mooi, het benadrukt hoe gestoord comodus was. Ook het voor de leeuwen werpen van een aantal mensen in de arena was indrukwekkend.

  4. #29

    Standaard

    Volgens dvd-home wordt hij hier gereleased op 15/09/2005.

  5. #30

    Standaard

    Volgens DVD home zal de Nl versie van Gladiator wel DTS krijgen. Als ze de rest van de extra´s dan maar wel behouden. M;aar de Scandinavische landen krijgen dat ook, en hebben dezelfde extra´s als de R1. Beter even wachten wat de NL versie gaat doen. Dit is wel een film waarbij DTS op z´n plaats is.

    Over de DTS uitgaves van Columbia, daar is inderdaad geen touw aan vast te knopen. Maar het is wel duidelijk dat Universal nu eindelijk vele van zijn eigen DVD´s gaat heruitbrengen en nu goed.

  6. #31

    Standaard

    Weet iemand al wat de artwork zal zijn van de NL versie?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Weet iemand al wat de artwork zal zijn van de NL versie?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Steve Muller schreef:
    Hoe zit de R2NL coverart eruit
    Hetzelfde als het plaatje in de eerste post. De extended edition is trouwens 17 minuten langer dan de bioscoopversie.
    Hoe weet je dat ?
    Omdat dat bekend is gemaakt door Universal.

  8. #33

    Standaard

    he halve helm van de Barbarian horde scene.

  9. #34

    Standaard

    weet iemand wat dees ongeveer gaat kosten en heeft dees geen dts zoals ik net las hierboven anders is het leuk maar geen dts is wel min puntje

    kan iemand hier even duidelijkheid over geven

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    weet iemand wat dees ongeveer gaat kosten
    Voor prijzen zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36269.

    Dit is er trouwens te zien en te lezen op www.nl.bol.com:



    Gladiator kreeg 5 Oscars, onder ander voor Beste Film en Beste mannelijke hoofdrol, is er nu als extra lange speciale uitvoering met 17 minuten extra beelden die in de bioscoop niet zijn vertoond. Deze editie met 3 dvd's die onder persoonlijke supervisie van regisseur Sir Ridley Scott (Kingdom of Heaven, Black Hawk Down, Alien) is samengesteld, bevat nieuw bonusmateriaal waardoor deze versie Gladiator pakkender en spannender is dan ooit tevoren!

    Beeld: 2.35: Anamorphic widescreen

    Geluid: Surround 5.1 Engels, Surround 5.1 Hongaars

    Ondertitels: Engels, Deens, Nederlands, Fins, Hebreeuws, Hongaars, IJslands, Noors, Zweeds

    Menuschermen beschikbaar in: Engels, Nederlands

    Extra's: Inleiding door Ridley Scott, Extra commentaar van Russel Crowe en regisseur Ridley Scott, Kracht en eer: De schepping van de wereld van Gladiator, Het verhaal van de schrijvers: Hoe het verhaal ontstond, The tools of war: Wapens, Attire of the Realm: kostuumontwerp, The heat of the battle: Productiedagboeken, The Glory of Rome: Visuele effecten, Shadows and dust: De verrijzenis van Proximo, Echoes in Eternity: Release en impact, Beeld en design, Productiedesign primer: Arthur Max, Productiedesign galerie, Demonstratie storyboard: Sylvain Despretz, Storyboard galerie, Ridleygram's, Vergelijking storyboard met film (met bijkomende commentaar), Trailer en TV-spotjes, Kostuumdesign galerie, Foto galerie, Supplement archief, Deleted scenes, VFX onderzoeken: Germanië & Rome

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Volgens DVD home zal de Nl versie van Gladiator wel DTS krijgen. Als ze de rest van de extra´s dan maar wel behouden. M;aar de Scandinavische landen krijgen dat ook, en hebben dezelfde extra´s als de R1. Beter even wachten wat de NL versie gaat doen. Dit is wel een film waarbij DTS op z´n plaats is.

    Over de DTS uitgaves van Columbia, daar is inderdaad geen touw aan vast te knopen. Maar het is wel duidelijk dat Universal nu eindelijk vele van zijn eigen DVD´s gaat heruitbrengen en nu goed.
    Heb je een link naar deze info btw? Ik schijn het niet te kunnen vinden..

    Als dit zo is dan ga ik deze wel kopen, bij een film als dit vind ik dts toch wel een meerwaarde als de optie er is.

  12. #37

    Standaard

    25 Euro, mijn god, ik weet nog dat in nov. 2000 de eerste 2 disc uitkwam, die had je in het begin niet voor minder dan 40 Euro.

    Dvd-home spreekt anders wel van een DTS track, dus ik blijf nog even hopen, ook al weet ik dat zij het geregeld bij het vereerde einde hebben.

  13. #38

    Standaard

    www.dvd-home.nl en dan naar releaselijst. Staat ie wel tussen, mrt een DTS logotje.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    lijkt me toch stug dat ze ineens de DTS-track weglaten bij de komende release, terwijl die er bij eerdere versies (2 disc en later de 1 disc) wel op zat
    Komt omdat die release niet van hun afkomstig was, die release was van Columbia Tristar. Nu heeft Universal zelf de rechten in handen en willen ze er zelf nog wat aan verdienen vandaar deze extended edition. Die DTS track zal dan ook wel van Columbia Tristar zijn.
    Nee toch? Columbia zet alleen dts tracks op hun "superbit" releases. Hulk en Se7en die puur van Universal zijn hebben ook gewoon dts track. Jurassic Park dan weer niet omdat Columbia daar ook een vinger in de pap heeft. Zelfde geld voor Jaws. Zit totaal geen logica in, want The Mummy & The Mummy Returns hebben beide wel dts, en heeft Columbia ook inspraak, maar Scorpion King van enkel Universal weer niet. Het is volgens mij maar net waar ze ruimte voor hebben en zin in hebben.

    Ik hoop dat er een NL release komt met dts track. Maar dan moet er ook de mogelijkheid zijn om de normale versie te zien. Dan wil ik overwege mn oude dubbelaar (met dts) weg te doen...
    Scorpion king heeft wel DTS!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vind de coverart van de R1 3 disc mooier
    zal dan ook voor die versie gaan
    Je gaat toch niet een (waarschijnlijk) inferieure NTSC versie kopen
    omdat de doos mooier is !?!?!?!?!?!?

  16. #41

    Standaard

    Heb ik met Master & Commander wel gedaan.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Heb ik met Master & Commander wel gedaan.
    Vreemd!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vind de coverart van de R1 3 disc mooier
    zal dan ook voor die versie gaan
    Je gaat toch niet een (waarschijnlijk) inferieure NTSC versie kopen
    omdat de doos mooier is !?!?!?!?!?!?
    Het is denk ik een kwestie van smaak of iemand Pal of NTSC beter vind.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vind de coverart van de R1 3 disc mooier
    zal dan ook voor die versie gaan
    Je gaat toch niet een (waarschijnlijk) inferieure NTSC versie kopen
    omdat de doos mooier is !?!?!?!?!?!?
    de meeste Japanse dvd`s zijn Regio 2 NTSC, dus geen verschil tov de R1 versie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    Voor de liefhebbers:



    Een heruitgave van de soundtrack met bonus disc. Waarschijnlijk bestaat de set uit de originele soundtrack en het album "More Music from Gladiator", beiden reeds los te koop. De releasedatum is 4 september.



    Bron: www.amazon.co.uk.

  21. #46

    Standaard

    Laat maar komen deze release! Ziet er allemaal erg goed uit...
    Four-Star Trader (236)

  22. #47

    Standaard

    Laat maar komen. Jammer dat ik pas geleden nog de 2-Disc versie gekocht hebt. Maar een mooie 3-Disc versie in digipack komt er zeker wel in. En de prijs is ook nog mooi.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #48

    Standaard

    Zou alleen wel DTS willen. De Scandinavische releases schijnt dat ook te hebben, dus ik hoop dat Universal ons, zoals DVD Home ook aangeeft goed gestemd is. Voor de rest inderdaad een superrelease. Ik denk dat de meesten de oude Gladiator dan wel een of twee disc al in huis hebben. Ik heb mijne nog direct gekocht toen ie uitkwam, en er dus (net als velen denk ik) nog 89,99 gulden voor betaald.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb alleen de bioscoopversie gezien voor de rest weet ik niks over The Gladiator. Deze trippelaar ga ik dan maar toch aanschaffen. Het is, nu ik erover terugdenk toen em gezien had (3 jaar geleden) wel een erg vermakelijke film. Nooit bij stilgestaan eigenlijk om hem perse te willen kopen.

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nog wat meer plaatjes:









    Meer hier:

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...7385&n=1&burl=

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •