Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 279 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    wel een beetje teveel van het goede

  2. #52

    Standaard

    7 minutne maar extra, niet de moeite waard dus om de versie die ik nu heb om te vervangen. Beetje magertjes 7 minuten.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    7 minutne maar extra, niet de moeite waard dus om de versie die ik nu heb om te vervangen. Beetje magertjes 7 minuten.
    17 he, niet 7. En verder een hoop extra documentaires en een mooie uitvoering, dat vind ik wel de moeite van het vervangen waard, omdat ik een btje uitgekeken ben op de 2-disc versie en ik het wel een interessante film vind om er docu's van te kijken.

  4. #54

    Standaard

    Voor die tijd (Nov. 2000) was de DVD top notch, de eerste met DTS en ga zo maar door. Maar voor het standaard van nu, is het magertjes, deze versie voldoet wel aan de tegenwoordige standaard. Verder denk ik dat het er ook altijd wel inzat, als je kijkt wat voor releases de films van Ridley Scott normaal krijgen, de 3 disc van Black Hawk Down bijvoorbeeld, de 2-disc van Hannibal, die een jaar later kwam was ook niet mis. De 2 Disc van Kingdom of heaven zag er ook niet verkeerd uit, en dat terwijl er nu al wordt gesproken over een 4 disc voor het begin van volgend jaar.

    Ik vond dat er hostorisch wel het een het ander aan het lich kwam, (ook al zijn de meeste theorieen over de rol en het leven van Gladiatoren nog uiterst speculatief) maar dat er eigenlijk niet echt werd ingegaan op het maken van de film zelf. Deze release vult dat gat eindelijk op, met een zo te zien prachtige release. Hebben we allemaal twee versies van de film, en geen dubelle extra's zo te te zien, het uitmelken valt dus nog wel mee. Beetje het Lord Of The Rings idee lijkt het.

    Wat ik alleen niet begrijp is het volgende wat ik ook las in het boekje van Hannibal geschreven door Ridley Scott zelf: 'In een aantal van mijn films, zoals Blade Runner en Legend, is oorspronkelijk een hoop geschrapt, en ik vind dat deze films er zeker beter op zijn geworden toen bepaalde scenes weer toegevoegd waren. Maar ik moet zeggen dat ik zeer tevreden van over de oospronkelijke bioscoopversies van Alien, Gladiator en nu Hannibal. In feite zijn de eerste versies van deze films ook meteen mijn directors cuts.'

    Nu vraag ik jullie : Waarom dan nu wel een een keer een extended version van Gladiator ?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Nu vraag ik jullie : Waarom dan nu wel een een keer een extended version van Gladiator ?
    Niks veranderlijker als een mens/regiseur... :wink:

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Nu vraag ik jullie : Waarom dan nu wel een een keer een extended version van Gladiator ?
    Niks veranderlijker als een mens/regiseur... :wink:
    Krijgt ie meer aanhangers. Kan hij Kingdom of Heaven aan meer mensen verkopen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Nu vraag ik jullie : Waarom dan nu wel een een keer een extended version van Gladiator ?
    Niks veranderlijker als een mens/regiseur... :wink:
    Krijgt ie meer aanhangers. Kan hij Kingdom of Heaven aan meer mensen verkopen.
    Heeft denk ik niet alleen met Scott te maken, maar ook met de studio's/producers/geldschieters. Geld is nu eenmaal onoverkomelijk bij grote films als deze en ik denk dat Scott: 1/ een gelegenheid zag om zijn film met extra scènes te verbeteren, 2/ hij graag een wederdienst biedt als dank voor de mogelijkheid tot het maken van deze film (die hem weer lanceerde). Denk eerlijk gezegd dat Scott zelf er nu niet meer veel aan zal verdienen hoor... De studio daarentegen...

  8. #58

    Standaard

    Wil deze 3disc ook wel aanschaffen, maar de extra's van de 2disc komen hier helemaal niet meer terug. En ik vind nog steeds dat de 2disc goeie extra's heeft.

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Mijne is verzonden. Volgens CDWOW heeft de R1 versie trouwens ook DTS 8)

    http://www7.cd-wow.com/detail_result...uct_code=20963
    Dat viel mij ook op, is dit zo werkelijk ?

    De R2 release is toch wel mooier vind ik.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Mijne is verzonden. Volgens CDWOW heeft de R1 versie trouwens ook DTS 8)

    http://www7.cd-wow.com/detail_result...uct_code=20963
    CD-Wow heeft het fout. De DVD heeft geen DTS! Zie: http://www.therewindforums.co.uk/for...?p=55481#55481.

  12. #62

    Standaard

    Net binnen en er zit inderdaad geen DTS op. Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat op Disc 1 zowel de bioscoop- als de extended versie staan. Er is dus geen ruimte meer voor een DTS track.
    Toch wel jammer dan men dan zo'n bios versie erop zet. Men kijkt toch alleen de extended editie. Gebruik de rest van de ruimte dan voor een DTS track zou je zeggen.

    Voor de rest is het een zeer mooie uitgave.

  13. #63

    Standaard

    Masaal importeren uit Scandinavie dan maar ? Want deze schijnt alleen de Ext. Versie te hebben (net zoals de rest van Europa) en DTS. Ik wacht Nederland of Engeland nog even af en anders dan weet ik het wel.

    Het inderdaad zonde van de ruimte om de Bioscoopversie er ook bij op te zetten. Zeker gezien het feit dat de oude 2-disc editie on November al 5 jaar oud is. Daar andere extra's op staan, en dus eigenlijk deze 3 disc een mooie aanvulling is. Deze was op het einde zo goedkoop te krijgen, dat dat ook niet meer een reden geweest moet zijn. En dan heb ik het helemaal nog niet over het feit dat er ondanks ook nog een 1 dis is uitgebracht. Ik denk dan ook dat iedere zefrespecterende homecinema liefhebber deze film wel thuis heeft.

    Nou ja het komt vaak voor dat een film van Universal in Europa wel DTS heeft maar in Engeland niet. Denk bijvoorbeeld aan Red Dragon.

  14. #64

    Standaard

    Is de 5.1 track dan niet zo geweldig tegenover de dts track?

    Ja oke, ik begrijp dat de dts track wel beter zal zijn, maar toch...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Masaal importeren uit Scandinavie dan maar ? Want deze schijnt alleen de Ext. Versie te hebben (net zoals de rest van Europa) en DTS. Ik wacht Nederland of Engeland nog even af en anders dan weet ik het wel.
    De Scandinavische versie schijnt DTS te hebben? Dus dat is nog niet zeker? Met andere woorden: de DVD kan net zo goed géén DTS hebben?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Nou ja het komt vaak voor dat een film van Universal in Europa wel DTS heeft maar in Engeland niet. Denk bijvoorbeeld aan Red Dragon.
    Je bedoelt zeker Amerika? Engeland ligt namelijk in Europa en de Engelse versie van Red Dragon heeft wel DTS.

  16. #66

    Standaard

    Amerika, sorry.

    Op dvdtimes.co.uk wordt een hevige discussie gevoerd over hetzelfde probleem. En daar wordt zelfs al de site gegeven die Engels is en waar de DVD kan worden besteld. Daar zeggen ze dat de DVD inderdaad DTS heeft. Maar bij de releaselijst van DVD home staat ook dat de Ned. DVD dat heeft, dus ik wacht gewoon af, en anders importeer ik em wel.

    Of DTS beter is. Iedereen zou het met mij eens zijn dat dit een ultiem voorbeeld is van een film die zich optimaal leent voor een DTS track. De vorige release was met recht van referentiekwalitiet. Er worden veel films uitgevoerd met DTS die dat niet persee nodig zijn, maar ook veel die het wel nodig zijn, en daar is Gladiator er een van.

    Een andere optie is dat we de franse DTS krijgen in Nederland, daar is Universal ook goed in als geen ander.

  17. #67

    Standaard

    De scandinavische heeft ook geen DTS. Bewijs is geleverd op het importforum dmv een scan van de backcover.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  18. #68

    Standaard

    Als dat zo is dan worden de kansen wel erg klein, zo langzamerhand.

  19. #69

    Standaard

    ik til er niet zo zwaar aan, van mij wordt ie toch wel 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Net binnen en er zit inderdaad geen DTS op..
    waar had je m besteld? bij dvdpacific? hoop dat mijne ook deze week binnen komt 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Net binnen en er zit inderdaad geen DTS op..
    waar had je m besteld? bij dvdpacific? hoop dat mijne ook deze week binnen komt 8)
    Play.com.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Net binnen en er zit inderdaad geen DTS op..
    waar had je m besteld? bij dvdpacific? hoop dat mijne ook deze week binnen komt 8)
    Play.com.
    ah ok, je hebt de R2 besteld . ik dacht de R1 versie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #73

    Standaard

    Zitten er nog andere subs op behalve: English for the hearing impaired?

  24. #74

    Standaard

    Sorry, had te vlug getypt. Bedoele playUSA.com. Hij is dus gewoon R1.

  25. #75

    Standaard

    Wat zijn nu de wezelijke verschillen kwa extra,s tussen de 2 disc en deze 3 disc?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •