Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Team America: World Police [DVD]

    Team America: World Police [DVD]

    Dood aan de terroristen! Al moeten we de halve wereld opblazen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond deze ook erg vermakelijk! Gelukkig kunnen smaken verschillen
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  3. #3

    Standaard

    Een van de weinige keren dat ik het niet met Nathan eens ben.
    Hoewel deze film niet kan tippen aan South Park is het wel weer lachen, gieren, brullen! De humor mag banaal zijn, maar dat zijn we gewend van TP & MS. Ook hier weer op hun eigen wijze ingevuld.
    De liedjes zijn ijzersterk, het ziet er prachtig uit en het bevat de beste metafoor-monoloog die ik ken (Pussies, Dicks & Assholes). De kotsscene is heerlijk.

    PS.

    Matt Damon!!!

  4. #4

    Standaard

    Dit is echt de bierfilm bij uitstek, heerlijke humor en lekker lomp Die kotsscene was idd een van de hoogtepunten, echt lachen. Topper!!!

  5. #5

    Standaard

    ik vond deze film ook erg tegenvallen. Moet eerlijk zeggen dat ik met de 'making off' docu's meer heb gelachen!

  6. #6

    Standaard

    Ook ik vond hem tegenvallen. Had er echt veel van verwacht, misschien iets te veel. Met South Park vergelijken doe ik hem niet want het zijn twee verschillende dingen, maar de humor was op zich wel aardig, maar meer dan een glimlach bracht het niet teweeg. Te vaak dezelfde grappen en teveel de nadruk op één onderwerp.
    Ook de liedjes vond ik stukken minder dan in South Park BLU, nu vergelijk ik wel maar dan alleen de kwaliteit van de liedjes. :wink:

  7. #7

    Standaard

    America... FUCK YEAH! 8)

    Ge-wel-dig van genoten Voor mij zeker wel geslaagde film. De vrienden waar mee ik m zag vonden m ook geweldig. Dachten eerst dat t niet veel was, maar moesten toch wel toegeven dat ie leuk was. Tja, en over smaak valt niet te twisten. Sommige zweren bij Friends humor, anderen weer niet. Misschien zijn het wel te puberale grappen, maar er wordt gewoon weer lekker veel op de hak genomen, and I like that 8)

    Pearl Harbor sucks, and I miss you... 8)

  8. #8

    Standaard

    Goed stukje film. Een absolute film-parodie omdat werkelijk álles uit de standaard wordt geparodieert en op een redelijk tempo. Sommige grappen waren ook wat minder, maar de liedjes die worden gezongen zijn ronduit briljant. Misschien wat hard, maar wel geniaal!

    Al heb ik gehoord dat er mensen zijn die de film niet snappen, waarschijnlijk omdat "hun" genre keihard wordt beledigt.

    Grt. Deweb

  9. #9

    Standaard

    Vond het ook een erg leuke film.
    Heb me katop gelaggen om die sexscene

  10. #10

    Standaard

    Ik vond hem ondanks dat ik een grote south park fan ben toch heel erg geslaagd. Dat klinkt vreemd. Maar ik had eigenlijk weing vertrouwen in deze film. Maar ik vond de grappen leuk gevonden en vooral de liedjes erg grappig.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #11

    Standaard

    Leuk?? Niet echt. Shockerend?? Helemaal niet. Belachelijk?? Ja zeker.. Echt ik snap niet wat er leuk aan is. Er zitten leuke stukjes tussen, maar over het geheel genomen is het echt een slechte film. Ze nemen dingen wel op de hak, maar zeggen niet waarom... Leuk hoor, een acteur belachelijk maken terwijl die film ook totaal geen verhaal kent... En een beetje animatie film (waar dit gedeeltelijk onder valt) heeft ook een beetje goede stemacteurs. Als je begrijpt wat ik bedoel... En dat was hier dus totaal niet het geval. Ik had het samen met mijn buurjongetje van 4 beter kunnen doen.
    En daar komt het spreekwoord: De beste stuurlui staan aan wal. Ja ik weet het. Alleen denk ik dat het gegeven hartstikke leuk is, maar gewoon verkeerd uit gewerkt. Het is grof en belachelijk om het grof en belachelijk om dat te zijn. Grof is leuk, maar... Ach laat ik maar. Ik loop uit mn nek te lullen...

    Conclusie: Niet mijn film
    All the real people are really not that real

  12. #12

    Standaard

    In de review staat dat er hier, anders dan in de Verenigde Staten, geen gecensureerde versie van de film op DVD is uitgekomen... wordt er niet eerder bedoeld dat er hier geen gecensureerde versie in de zalen is gekomen?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom
    In de review staat dat er hier, anders dan in de Verenigde Staten, geen gecensureerde versie van de film op DVD is uitgekomen... wordt er niet eerder bedoeld dat er hier geen gecensureerde versie in de zalen is gekomen?
    Nee, ik bedoel precies wat ik schrijf. In Amerika waren er twee versies van deze DVD. Een met de gekuisde versie (die daar in de bioscopen draaide) en een met de ongecensureerde versie.

    Hier in Nederland is zowel in de bios, als op DVD nooit een gecensureerde versie verschenen, dus de vermelding "uncensored version" op de DVD-verpakking is mijns inziens wat overbodig, omdat dat impliceert dat er ook een "censored version" zou zijn.

    En dat is geen muggezifterij, het is muggenzifterij.

  14. #14

    Standaard

    Geweldig leuke film...........heb 'em al 4 x gezien en nog steeds vind ik 'em gaaf ! Zo mooi gemaakt en de humor is fantastisch :wink:

  15. #15

    Standaard

    ik dacht dat de review tegenwoordig alleen op de formele inhoud van de dvd ging (verpakking, transfer, geluid, extra's etc) en niet om de film zelf... maar ja...

    waarom zo'n lage score voor de extra's? Er staan er toch aardig wat op en geeft je een goede kijk achter de schermpjes dacht ik zo...

    iig, de eerste keer dat ik 'm zag viel ie wat tegen (waarschijnlijk door hoge verwachtingen) maar de 2e en 3e keer ... ZEER VERMAKELIJK!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    ik dacht dat de review tegenwoordig alleen op de formele inhoud van de dvd ging (verpakking, transfer, geluid, extra's etc) en niet om de film zelf... maar ja...
    Een paar jaar geleden deden we dat ook en gaven we nog geen score voor de film zelf. Na veel gezeu... ahem, na veel verzoeken van onze leden hebben we toen besloten toch ook een apart cijfer te gaan geven voor de inhoud van de film.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    waarom zo'n lage score voor de extra's? Er staan er toch aardig wat op en geeft je een goede kijk achter de schermpjes dacht ik zo...
    Laag? Een 7 is nog altijd "ruim voldoende", da's niet echt laag te noemen. Evengoed vind ik dat gewoon een keurige score voor de extra's op deze DVD.

  17. #17

    Standaard

    UPDATE: Tot mijn schrik moet ik melden dat deze DVD-versie toch niet gelijk is aan de Amerikaanse Unrated DVD-versie.

    Collega Marcel gaf me zojuist deze link met foto's van de Unrated versie, waar de beruchte seksscène blijkbaar is uitgebreid met wat poep- en piesseks.

    KLIK HIER

    Ik moet nu eten, maar ik zal straks nog even de tekst van mijn recensie hierop aanpassen.

    Alvast excuses voor alle verwarring.

    Ben benieuwd hoeveel mensen dit poep en pies-gebeuren een reden vinden om de Amerikaanse Unrated editie te bestellen.

  18. #18

    Standaard

    Ik ben nooit een fan geweest van south park maar deze film lijkt me eigenlijk wel leuk om te kijken.
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Ach laat ik maar. Ik loop uit mn nek te lullen...

    Conclusie: Niet mijn film
    Dat hoort eigenlijk een beetje bij elkaar
    All the real people are really not that real

  20. #20

    Standaard

    Sommige grappen zijn gewoon te flauw voor woorden, maar over het algemeen vond ik hem bijzonder grappig. Ook de seks scene :P
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  21. #21

    Standaard

    geweldige film goed uitgewerkte grappen, heb hem inmiddels ook al in bezit

  22. #22

    Standaard

    ben een grote SP fan, maar dit vond ik toch 3x niks :\

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Een met de gekuisde versie (die daar in de bioscopen draaide) en een met de ongecensureerde versie.
    En dat is geen muggezifterij, het is muggenzifterij.
    Als je nou persé wilt muggenziften, maak er dan ook meteen gekuiste versie van...

    Nee hoor Nathan, da's flauw. Ik lees graag wat je schrijft. :P

    Heb me wel geamuseerd bij Team America. Vind het zeker niet zo'n klassieker als South Park - The Movie. Daarvan vond ik de parodieën op en verwijzingen naar al die bekende musicals met name werkelijk briljant. Maar al met al geen miskoop.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    ben een grote SP fan, maar dit vond ik toch 3x niks :\
    dit gevoel had ik ook nadat ik 'm de eerste keer gezien had...

    kijk 'm aub nog een keertje, daardoor had ik wel 'n ommekeer zeg maar... zou zonde zijn om 'm aan je voorbij te laten gaan!

  25. #25

    Standaard

    Heb erg genoten van deze film. Geweldige grappen, heerlijk hoe werkelijk alles in de zeik wordt gezet. Super
    Gelukkig las ik hier een tijd terug dat dit niet de ongecensureerde versie is (waarvoor mijn dank ), anders had ik m gekocht. Nu ga ik toch voor de ongecensureerde R1 versie 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •