De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harold Lloyd collection

    De releasedatum schijnt vastgelegd op 15 november, en het worden 3 dubbel dvds met een extra bonusschijf.

    http://p079.ezboard.com/ftheharoldll...cID=1783.topic

    Er staat nog een teaser trailer ook op de volgende locatie:
    http://justmovietrailers.com/video/5...ailer_300.html

    Weeral een datum om op te schrijven.

  2. #2

    Standaard

    extra info met coverart staat nu ook op dvdtimes:

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58189

  3. #3

    Standaard

    Tja, Chaplin is geweldig, Keaton is het einde, maar ik vind Lloyd toch wat tegenvallen. Deze sla ik dus mooi ff over
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #4

    Standaard

    Iemand ervaring met een van de Harold Lloyd Collections ? Er is een Comedy Collection (7dvd) en een Definitive Collection.(10 dvd).

    Graag zou ik info hebben over de kwaliteit, evt (engelse) ondertitels bij de niet-stomme films. Ik heb al gelezen dat de Comedy Collection een 3 tal films ontbeert, die de Definitive Collection wel zou hebben, maar over kwaliteit v.d. transfers tast ik in het duister.

    Ik heb in mijn (resterende) verzameling VHS banden nagenoeg alle door Piet Ekel (Malle Pietje) ingesproken TV uitzendingen, maar van niet te beste kwaliteit. Dat wil ik gaan vervangen door DVD.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Iemand ervaring met een van de Harold Lloyd Collections ? Er is een Comedy Collection (7dvd) en een Definitive Collection.(10 dvd).

    Graag zou ik info hebben over de kwaliteit, evt (engelse) ondertitels bij de niet-stomme films. Ik heb al gelezen dat de Comedy Collection een 3 tal films ontbeert, die de Definitive Collection wel zou hebben, maar over kwaliteit v.d. transfers tast ik in het duister.

    Ik heb in mijn (resterende) verzameling VHS banden nagenoeg alle door Piet Ekel (Malle Pietje) ingesproken TV uitzendingen, maar van niet te beste kwaliteit. Dat wil ik gaan vervangen door DVD.
    Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik twijfel tussen de r1 7-disc en de r2UK van Optimum.

  6. #6

    Standaard

    Niemand in het bezit van het werk van Lloyd?

  7. #7

    Standaard

    Ik .. bezit:



    Ben hier zeer over te spreken, transfers zijn zeer strak... ben echter nog niet zo ver, moet aan de 3e disc beginnen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik .. bezit:



    Ben hier zeer over te spreken, transfers zijn zeer strak... ben echter nog niet zo ver, moet aan de 3e disc beginnen
    Kijk, daar kunnen we wat mee! Hard gelachen tot nu toe?

  9. #9

    Standaard

    Voor de echte filmliefhebber zijn deze Harold Lloyd films idd erg leuk voor tussendoor!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •