Bekijk uitslag poll: Wat is je favoriete (nieuwe) superhelden-film?

Stemmers
96. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Spider-Man

    13 13,54%
  • X-Men

    8 8,33%
  • Batman Begins

    22 22,92%
  • Daredevil

    0 0%
  • Hulk

    1 1,04%
  • Hellboy

    9 9,38%
  • Spider-Man 2

    17 17,71%
  • X2

    13 13,54%
  • The Punisher

    4 4,17%
  • The Incredibles

    9 9,38%
  • Fantastic Four

    0 0%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    the punisher
    You're entering a world of pain

  2. #27

    Standaard

    Daredevil staat nog op 0 stemmen

    Ben Affleck anyone? :wink:
    "City of light, city of magic!"

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    Unbreakable
    heb m niet gezien maar dat is toch geen superhelden film
    Toch maar eens kijken dan! :wink:

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    Unbreakable
    heb m niet gezien maar dat is toch geen superhelden film
    Toch maar eens kijken dan! :wink:
    ja wellicht wel. maar deze past dan toch niet in t rijtje van spider-man, batman en x-men.
    Ach ja :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Hellboy - komt vernamelijk door Ron Perlman denk ik
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    X-Men omdat het gewoon een goede comic-verfilming is maar ook eigenlijk de eerste die het geweldig heeft gedaan aan de kassa's.

    Met kort daarna Spider-man en Hellboy.

  9. #34
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik heb m nog niet gezien.. maar wordt Sin City hier gewoon vergeten?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Daredevil staat nog op 0 stemmen

    Ben Affleck anyone? :wink:
    Daredevil is ook een ontzettende boutfilm.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W
    Ik heb m nog niet gezien.. maar wordt Sin City hier gewoon vergeten?
    Sin City is nou ook niet bepaald een superhelden-film hoor :wink:

  12. #37

    Standaard

    Jammer dat de oude(re) Batman films niet zijn opgenomen.

    Mijn lijstje is.
    Batman
    Batman Returns
    X2 (op deze heb ik dus gestemd)

    Bij mij stem spande het erom tussen X2, Spidey2, Batman Begins, en Hellboy! Ik vind ze allemaal cool.
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #38

    Standaard

    Superman is naar mijn mening de beste, dit vond en vind ik nog erg goeie films, waar veel nieuw werk niet aan kan tippen.

  14. #39

    Standaard

    Waarom zou Unbreakable niet in dat rijtje passen? Omdat er geen comic aan vooraf ging? Dan hoort The Incredibles ook niet in de lijst thuis. Of omdat er geen spandex in voor komt?

    Unbreakable is juist een film die een mooie draai geeft aan de mythologie van de superheld (en de superschurk). Al vond ik 't einde (als doorgewinterde comic-veteraan) enigszins voorspelbaar...

    Overigens ontbreekt ook The Crow in de lijst (alleen de eerste natuurlijk)...

  15. #40

    Standaard

    Ik heb minder dan de helft van deze bovenstaande films gezien, zelfs niet Batman Begins ,
    maar ik vond Spiderman 2 fantastisch. Behoort ook zeker tot het lijstje favoriete films aller tijden. Prachtig acteerwerk met een perfect evenwicht tussen commerciele actie en rustiek drama. Zó hoort het!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    1. Batman Begins

    2. X Men 2
    3. Hellboy
    4. Spider-Man 2
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  18. #43

    Standaard

    Ik heb ze bijna allemaal gezien op Batman Begins en Fantastic Four na. Tsja weer geen tijd om naar de bios te gaan...

    Ik heb uiteindelijk toch gevote voor Spiderman 2 omdat het een geweldige opvolger is en ik me geen enkel moment verveeld in bioscoop tijdens de film. Het was een fantastische Thrillride en een hele goed comic adaptie.

    Xmen 1 en 2 zijn ook erg goed maar gaven net niet dat ene voldoening dat ik wel heb bij Spiderman.

    Hellboy comic kende ik niet maar ik vind de film niet zo erg leuk. Misschien is het niet mijn stijl/smaak.

    Hulk ,Daredevil en Punisher liggen ongeveer op het zelfde niveau bij mij. Ik heb me er zeker mee weten te vermaken maar het gaf me geen voldoening voor Ben Afleck als Matt Murdock niet.

    The Incredibles vond ik een hele leuke en geslaagde film maar de characters vind ik niet zo memorabel. Ik moest af en toe echt denken aan de Fantastic Four. 4 man;bestaande uit een fantastic woman, invisible woman, incredible man, en jongeling die blond en roekeloos is. Het heeft echt veel weg van The Fantastic Four.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Heb Batman Begins nog steeds niet gezien
    Maar ik moet zeggen dat het niet mijn favoriete films zijn ..
    Ik heb gestemd voor The Incredibles omdat die toch iets anders is dan de andere superhelden films in het lijstje.
    Verder zijn Spiderman 1 & 2 mijne favoriete "echte" superheldenfilms.
    Batman begins gezien, en moet zeggen dat die toch wel meteen met superstip op nummer 1 terecht komt ! helaas kan ik niet opnieuw stemmen ;P

  20. #45

    Standaard

    tsja naar mijn mening is Batman Begins gewoon HET voorbeeld van superhelden films , serieus , diepgang en een goed verhaal
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  21. #46

    Standaard

    ik moet zeggen dat Spider-Man 1 en 2 toppertjes zijn, het contrast tussen sulletje en actieheld zet Tobey Maguire geweldig neer.

    Maar ik ga mijn stem toch geven aan Batman Begins. Waarom? Ik was vroeger verzot op de tekenfilm Batman, vanwege z'n duistere sfeer. Dezelfde sfeer was er in de film, de beste in de reeks, had ik niet verwacht! En Christian Bale laat na American Psycho en Equilibrium wederom fraai acteerwerk zien.

  22. #47

    Standaard

    Wie heeft er op de hulk gestemd, met 1 stem?

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Ik heb ze nog niet allemaal op de lijst gezien, maar tot nu toe ga ik voor 'The Incredibles' !!

  25. #50

    Standaard

    Ik koos voor Batman Begins, maar eigenlijk kies ik voor de Batman serie als geheel/Batman als superheld.

    Ik geef toe dat ik lang niet al deze films heb gezien, maar ik heb toch een voorkeur voor Batman omdat hij een superheld is zonder superkracht. Ook het feit dat hij niet direct op handen wordt gedragen door de autoriteiten en bevolking van Gotham spreekt me aan. Verder is de hele sfeer van Gotham prachtig (zowel in Begins als in die van Burton)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •