De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard absolutely faboules box (5 seizoen + gay)

    ik meende dat deze box (de echte complete niet die met de 4 seizoenen) een paarse digipack uitvoering is en ooit een plaatje op internet van gezien had maar kan iemand mij hier meer info over geven?! in de winkels zie ik hem niet liggen en zou graag zien hoe hij er uit zien van binnen en buiten en wat details over deze box (als de box hier uitgekomen is / uitkomt) dankjewel..

  2. #2

    Standaard

    Ik heb 'm zien staan bij Fame in Amsterdam (hoek Kalverstraat/Dam). Ik weet niet hoe hij er vanbinnen uiziet maar aan de buitenkant is het een vrij dikke paarsfluwelen box met zilver- of goudopdruk. Erg mooi om te zien.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  3. #3

    Standaard Re: absolutely faboules box (5 seizoen + gay)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    ik meende dat deze box (de echte complete niet die met de 4 seizoenen) een paarse digipack uitvoering is en ooit een plaatje op internet van gezien had maar kan iemand mij hier meer info over geven?! in de winkels zie ik hem niet liggen en zou graag zien hoe hij er uit zien van binnen en buiten en wat details over deze box (als de box hier uitgekomen is / uitkomt) dankjewel..
    Deze box is toch al een aardig wat maanden te krijgen hoor. Zelfs in Nederland. Zo'n beetje alle MediaMarkten hebben um wel. En de V&D. En Fame, inderdaad. Tussen de 50 en 70 euro.

    Disc 1: Serie 1
    Disc 2: Serie 2
    Disc 3: Serie 3
    Disc 4: Serie 4
    Disc 5: Absolutely Not / Mirrorball
    Disc 6: GAY
    Disc 7+8: Serie 5

    Als ik ut goed herinner tenminste...

    Wilde um zelf ook kopen, maar kan niet zo goed tegen dat fluwelen stofje aan de buitenkant...
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #4

    Standaard Re: absolutely faboules box (5 seizoen + gay)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Wilde um zelf ook kopen, maar kan niet zo goed tegen dat fluwelen stofje aan de buitenkant...
    De oude box was ook zo lekker onopvallend.... met een roze tijgermotief.

    Die oude box had trouwens alles uit de nieuwe set behalve GAY en seizoen 5.

  5. #5

    Standaard

    De box is inderdaad met paars 'fluweel' bekleed,van binnen zitten de discs om en om erin(de een een beetje over de ander),met een print uit de afleveringen erop.
    Het geheel vouwt uit tot bijna een meter.
    Aan beide einden staan foto's met quotes uit de afleveringen,en opmerkelijk genoeg GEEN boekje!
    De 'houder' is gewoon wit van binnen.

  6. #6

    Standaard

    bedankt... dat fluwelen stofje had van mij ook niet gehoeven maar goed ik heb hem besteld (in de cdzaken hier nergens te vinden)..

    bedankt voor alle info

  7. #7

    Standaard

    Toch blijf ik het raar vinden dat The Last Shout uit 1996 in geen van beide boxen inbegrepen is.

    En als ze nu besluiten na elke serie zo'n box uit te brengen, wacht ik wel tot Joanna Lumley dood is ofzo, wat waarschijnlijk niet al te lang meer zal duren, gezien haar leeftijd...

    Bij 24 doen ze dat trouwens ook, na elk seizoen een box uitbrengen met alle vorige seizoenen.

    Daar is één woord voor:

    'naar'
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8

    Standaard

    ja dat dacht ik ook, maar heb wat onderzoek gedaan of er nog nieuwe series komen maar dat gebeurt niet (al weet je het nooit zeker! Ingeval BBC heeft mij gemaild dat seizoen 5 echt de laatste was met ter afsluiting de korte film gay. Ook heb ik een in video-interview gezien dat Eddy en Patsy (kan ff niet op hun namen komen) dat ze er allebei genoeg van hebben en dat ze eigenlijk al na seizoen 4 zouden stoppen maar voor de fans en bbc nog 5 en gay hebben gemaakt. (vandaar dat er een box voor de 4 seizoenen al uit was)...

    daarom vond ik het nu wel tijd om de paarse complete box te halen wist alleen niet dat de last shout er niet bij zat, jammer! is die wel op dvd te verkrijgen?!?!

  9. #9

    Standaard

    weet iemand wat er van dit rijdje wel / niet op de paarse box staan:

    deze Specials horen niet bij een van de seizoenen:


    The Last Shout

    Gay

    Drinkin' (cold tukey)

    The Story of Ab Fab

  10. #10

    Standaard

    'The Story of AbFab' staat als een andere versie op de dvd,een soort kort en flauw gesprekje in wat lijkt een lobby ergens,de tvspecial was veel leuker,je zag daar ook in hoe de 'gay-community' in vooral New York massaal ging imiteren.
    'The last shout' heb ik alleen op vhs,'Gay' staat op disc 7,'cold turkey' staat op disc 6.

  11. #11

    Standaard

    GAY kwam VOOR serie 5.

    The Last Shout zit niet in de box, maar is wel op dvd te krijgen.

    En op VHS inderdaad.

    1992. Serie 1
    1994. Serie 2
    1995. Serie 3
    1996. The Last Shout
    2000. Mirrorball
    2001. Serie 4
    2002. GAY
    2003. Serie 5 (inclusief Cold Turkey)
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Er is toch ook nog een aflevering dat Patsy en Eddie in een aflevering van Roseanne verschijnen?

    Is dit de goede volgorde om de afleveringen te kijken?

    Serie 1 (6 afleveringen)
    Serie 2 (6 afleveringen)
    Serie 3 (6 afleveringen
    The last shout (christmas special 1996)
    Serie 4 (6 afleveringen)
    Gay (christmas special 2002)
    Serie 5 (8 afleveringen)
    White Box (christmas special 2004)

    White Box is volgens mij nergens op dvd te krijgen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •