Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Alhoewel ik moet toegeven dat de VM1 stukken beter klinken dan ik dacht.
    Hier gaat het om.
    Jij vind ze goed klinken en dus is er geen reden om ze niet te kopen.
    Nu nog de mooiste prijs zoeken en hierin kan ik je de tip geven om niet meer dan €200,- per VM te betalen.
    Bij Stassen staan ze voor € 165 per stuk en volgens de site zijn het geen showroommodellen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Bij Stassen staan ze voor € 165 per stuk en volgens de site zijn het geen showroommodellen.
    Dan weet je niet wat de afkomst van de speakers is wat mij overigens niet uit zal maken maar er zijn personen die er nogal waarde aan hechten.
    Tevens kan het problemen veroporzaken in geval je aanspraak moet maken op garantie al moet ik zeggen dat ik dit alleen van horen zeggen heb.
    Bij een "veilige" speakers is die €200 de max maar als je ze daar voor die 165 heb zal ik ze zeker daar halen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Bij Stassen staan ze voor € 165 per stuk en volgens de site zijn het geen showroommodellen.
    Dan weet je niet wat de afkomst van de speakers is wat mij overigens niet uit zal maken maar er zijn personen die er nogal waarde aan hechten.
    Tevens kan het problemen veroporzaken in geval je aanspraak moet maken op garantie al moet ik zeggen dat ik dit alleen van horen zeggen heb.
    Bij een "veilige" speakers is die €200 de max maar als je ze daar voor die 165 heb zal ik ze zeker daar halen.
    Daar heb je gelijk in. Ik heb daar al diverse keren in draadjes voor gewaarschuwd.
    Natuurlijk is het wel zo dat Stassen de garantie moet verlenen en dat het voor de consument niet uitmaakt of ze via de NL importeur komen of via het grijze circuit. Het kan hoogstens wat langere reparatietijd opleveren als Stassen zelf niet voor de reparatie kan zorgen.
    De problemen beginnen pas als je er met Stassen niet uit zou komen.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Man, die stassen ziet er wel heerlijk uit om eens te gaan luisteren, jammer dat het in Nederland is..

    Bij ons heb je enkel dealers met veel te weinig plaats, alles staat opeengehoopt en vrij veel kans om te luisteren geven ze je ook niet.

    edit: Ligt vrij dicht bij de grens, misschien eens bezoekje brengen

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Man, die stassen ziet er wel heerlijk uit om eens te gaan luisteren, jammer dat het in Nederland is..

    Bij ons heb je enkel dealers met veel te weinig plaats, alles staat opeengehoopt en vrij veel kans om te luisteren geven ze je ook niet.

    edit: Ligt vrij dicht bij de grens, misschien eens bezoekje brengen
    De winkel van Stassen is klein al zijn ze nu aan het verhuizen (of reeds) en ik weet niet hoe het nieuwe pand eruit ziet.

    Verder hebben ze die luisterruimtes en die zijn wel geinig maar daarvoor moet je eerst een afspraak maken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #31

    Standaard

    Mja, ik ga zeker nog ergens gaan luisteren. In Brugge waarschijnlijk bij hi fi home.

    Waar ik wel ferm van geschrokken ben is de prijs van die stands voor de VM1, 250eur per paar, das wel wat bij het haar gegrepen.. dat geef ik absoluut niet Dat zou voor mij op 500 eur stands komen... Want aan de muur hangen is hier geen optie.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Mja, ik ga zeker nog ergens gaan luisteren. In Brugge waarschijnlijk bij hi fi home.

    Waar ik wel ferm van geschrokken ben is de prijs van die stands voor de VM1, 250eur per paar, das wel wat bij het haar gegrepen.. dat geef ik absoluut niet Dat zou voor mij op 500 eur stands komen... Want aan de muur hangen is hier geen optie.
    Dan moet je eens naar de Focal Sib XL of XXL kijken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    Zeer mooie speakers, die Sib XL/XXL, maar nogal aan de dure kant. Je betaalt hier duidelijk ook veel voor het design enz.. Ik zou ze bovendien ook eens moeten horen uiteraard

    Wat denken jullie van de Mordaunt Short 906 / 914 zuilen? Die lijken me toch meer betaalbaar, maar ik weet niet of ze ook goed klinken. Aangezien geen enkele winkel ze hier staan heeft :s.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Zeer mooie speakers, die Sib XL/XXL, maar nogal aan de dure kant. Je betaalt hier duidelijk ook veel voor het design enz.. Ik zou ze bovendien ook eens moeten horen uiteraard

    Wat denken jullie van de Mordaunt Short 906 / 914 zuilen? Die lijken me toch meer betaalbaar, maar ik weet niet of ze ook goed klinken. Aangezien geen enkele winkel ze hier staan heeft :s.
    De XXL is inderdaad wat prijziger maar als set in combinatie met de XL wel leuk.
    De XXL heb ik gehoord en klonk ook voor muziek goed. Ik vond het opvallen dat het geluid van veel hoger leek te komen dan werkelijk en dat gaf een zeer ruimtelijk resultaat.

    De diverse Mordaunt Short modellen worden vaak geroemd vanwege de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en combineren zeer goed met Marantz. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard

    Ik heb vandaag de 906 gehoord in combinatie met een SR 7500 en was behoorlijk onder de indruk. Ze hebben veel in hun mars en klinken ook nog eens mooi helder. De bas is niet super laag, maar dat kan gecompenseerd worden met een Sub, en de mogelijkheid om de speaker met zand te vullen.

    bovendien vind ik ze zeer mooi en passen ze in het interieur hier. Dus geen problemen met ouders. Ik vind ze prijs/kwalitatief dus al zeker interessanter dan de VM1.

    Ik heb nu wel nog de 914 niet gehoord en twijfel dus welke de beste is. de 914 heeft maar 1 mid/bass speaker maar is groter van diameter dan de 906 met 2 kleinere mid/bass speakers. De 906 heeft dan wel weer de "Avant" technologie, voor zoverre je daar verschil in hoort weet ik dus niet.

    We schieten dus al een beetje op
    Wat nu nog overblijft..

    914 of 906?
    Als center zou ik gewoon die uit de Avant serie nemen.
    kan de SR 5500 4x 914 of 906 aan?
    welke woofer?
    welke kabels en hoeveel gaan die me kosten?

    en vooral, waar koop ik ze aan de beste prijzen...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •